Okullar açılalı tamı tamına 2 ay olmuştu ve biz birbirimizle o kadar kaynaşmıştık ki sanki 10 yıllık yakın arkadaşlar gibiydik. Bugün Seda'yla gelmemiştim okula, çünkü bugün cumartesiydi ve kurs vardı. Ben geç kalmıştım biraz, okula girdiğimde 9/E sınıfına doğru yürümeye başladım.
Cumartesi kursları karışık oluyordu. Herkes hangisine girmek isterse, ben ilk kimyaya girecektim büyük ihtimalle Seda da kimyaya girmişti, öyle anlaşmıştık. Derin nefes alıp sınıfın kapısını çaldım. İçeriye girdiğimde o görüntüyle şok oldum sanki mahşer yeri gibi maşallah herkes vardı.
Seda'yı görmemle o tarafa doğru yürümeye başladım Emine'nin yanı boştu yanına oturdum ve selam verdim.
"Numaran kaç kızım?"
Hocanın sesiyle irkildim bir anda."1401"
Hoca kafasını salladı ve geri ders anlatmaya başladı."Nerdesin lan sen!?" Seda'nın sesiyle arkama döndüm.
"Buradayım amk nerde olayım?"
"Geç kaldın demi ibne!"
"Evet SCBİWBWOXNOWBX."
Çantamdan bir defter çıkardım ve saçma salak seyler çizmeye başladım pek sevmiyordum kimyayı o yüzden dinlemiyordum.
"Gençler tahtadakileri diğer derse kadar yazın 2.ders başka konuya geçicem."
Offf off yine yazı ya 9 senedir yazı yazmaktan ellerim robota bağladı artık.
Defteri açtım ve yazmaya başladım."Hay ebeni ben ya."
"Noldu lan "
"Yanlış yazdım mk."
"Off gerizekalı Deniz al silgiyi sil ya mal mısın?"
"Bildiğin soruları sorma istersen, silgini ver bi "
"Bende yok ki amk "
"Ya sende nasil silgi olmaz oç zenginsin sen."
"Yok iste awsu."
"Off, Emine sende var mı silgi?"
"Bende de yok."Ya amk nasıl öğrenciyiz biz silgi nasıl olmaz lan!?
"Ahmet silgini versene bi " Emine'nin sesiyle ona döndüm önümüzdeki çocuktan silgi istemişti demek ki adı Ahmet'miş bunu 9/E ye girip çıkarken sürekli görüyordum ama hiç umursamamıştım aman neyse napıcan çocuğu ya"Bekle veriyiim, al"
"Saol , al şu silgiyi ağlama yanımda bir daha yanlış yazma."
"Reis ne bu şiddet bu celal tamam be yazmam yanlış."
Yazıyı sildikten sonra silgiyi napıcamı sapıttım niye bu kadar gerildim lan ben neyse.."Tesekkür ederim Ahmet." diye silgiyi ona geri verdim bana uzaylı görmüş gibi bakıyordu kafamı sebepsizce salladım hala bakıyordu 'noldu' diye seslendim
"Ha yok bişi rica ederim." diyerek önüne döndü. Allah'ım yarabbim ne garip yerlerdeyim ya.Zilin çalmasıyla Seda ile Emine'yi dürttüm.
"Hadi kantine gidelim kalkın."
İkisi de kafalarını salladı ve kantine gittik. Zaten biz kantine ininceye kadar 5 dakika geçiyordu. Mübarek Ağrı dağından aşağı iniyoruz insan bir asansör falan yapar dicem de bu öküzler onunda belasını eder.Kantinden izmir sandviç aldıktan sonra konuşarak sınıfa geri çıktık. 2 dakika sonra ders zili çalmıştı çok boktan zildi insan ruhsal bir şey koyar müzik olarak.
****
Eve çoktan gelmiştim. Üstümü çıkarıp rahat bir şeyler giydikten sonra direk telefona sarıldım.
Haftasonu tatiliydi yine evde sıkıcı, boktan 1 gün daha geçirecektim. Şu liseye geçtim geçeli sürekli okula gitmek istiyordum okul çok eğlenceliydi ama tek sevmediğim şey sınavlardı, nefret ediyordum.***
Ağzımdan çıkan soğuk havayla yürümeye başladım Seda'nın evine geldiğimde telefondan mesaj yolladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Verdammt!!
ChickLitBir genç kızın liseye geçtiğinde sıradan bir okul hayatinin olucagini dusunen genc kiz okula başladıgında o kadar cok olay yaşarki ...