çk1

79.9K 2.9K 4.5K
                                    

Hoşgeldiniz efendim:) şu an yayımda olan 5.texting kitabımdasınız.

Türküyü kesinlikle dinleyin dghsjsjsjajakaak ama orda Çiğ küfte yerine çiğ köfte demiş. Normalde şarkı sözü çiğ küfte. Türküde bazı yerler de çıkartılmış galiba. Doğrusu ektedir dhhshshsjss. Kitaba başlayınca ne demek istediğimi anlayacaksınız:)

Heves kırıcı yorumlar yapmamanız dileğiyle. İyi okumalar ♥️

19 Mayıs'tan not: eğlencesine, canım sıkıldığı için, öylesine yazdığım bir kitap gülün geçin. Gerçi şimdiye kadar hiç kötü yorum gelmedi ama gülmeniz için yazdığımı bilin  ve 5 ayda 710K olacağını beklemiyordum:') öylesine yazmıştım ama çok sevdiniz... Teşekkür ederim.

Başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz:)

Buraya da kitap büyüsün diye bir arkadaşınızı etiketlemeyi unutmayın.

İkinci defa gelenler?

28.10.2020/Çarşamba

ÇİĞ KÖFTE

0534*******: Çiğ küfte başım tacı,

0534*******: Ayran onun ilacı.

0534*******: Tez yoğur gelin bacı, illede canım çiğ küfte, canım ister çiğ küfte.

Miray: Lan ne oluyor marul beyinli?

0534*******: Allı yeşilli küfte

0534*******: Küfte gitti Bağdada, ayran yetiş imdada.

0534*******: Bitirdiz dada dada, canım ister çiğ küfte.

Miray: Yeter amk yeter.

0534*******: Bari türkü bitseydi dghshsjsjs

Miray: Kimsin lan sen? Gecenin bir yarısı mesaj atıp beni rahatsız edebilme hakkını sana kim veriyor?

0534*******: Öncelikle ben çiğ küfte sgshhsjsjajakakakaka. Seni rahatsız edebilme hakkını beni yaratan Allahu Teala veriyor.

0534*******: Teşekürler teşekürler.

Miray: O ciğ küfte değil çiğ köfte bir kere!

0534*******: Ciğ küfte de değil ama hshsjsjakakakka Ç yerine C yazmışsın.

Miray: A benim gerizekalım kusura bakma ya.

0534*******: Önemli değil. Bir daha olmasın.

0534*******: Bak sakın bir daha çiğ küfteye çiğ köfte deme. Urfalı bir arkadaşım var ikimizi de kıyma makinesinden geçirir etimizle de Urfa kebap yapar. Dikkatli ol hdhdjsjskskskskksks

Miray: Arkadaşın da senin gibi biraz kaçık sanırım.

0534*******: Bırak herkes kendini akıllı sansın biz kaçık olalım;)

Miray: Peh. Yesinler.

0534*******: Aşkım çiğ küfte varken beni yemek olmaz şimdi:)

Miray: Lütfen şuna çiğ köfte de. Yazım kuralları en takıntılı olduğum konu.

0534*******: Tamam küfte hdhdjsjsjsjs

Miray: Lütfen dedim ama.

0534*******: Tamam ya tamam.

0534*******: Marulla mı lavaşla mı?

Miray: Ne!?

0534*******: Çiğ köfteyi diyorum. Marulla mı seversin lavaşla mı?

Miray: İkisini de sevmem.

0534*******: Bana sorsalar ben ikisi bir arada derdim amk.

0534*******: Çiğ köfteyi sevmeyen var. Başımıza taş yağacak haberimiz yok.

Miray: İzin verirsen uyuyacağım.

0534*******: Uyu uyu. Bu saatten sonra zaten artık vaktin hep benimle dolu olacak. Demedi deme.

Miray çevrimdışı

0534******* çevrimdışı

Lağğn hshshsjakakakakkkshshshhs nasıl buldunuz ilk bölümü?

Çiğ köfte seven var mı?

Eğer lavaşla çiğ köfte yemediyseniz çok şey kaybetmişsinizdir demektir bu dhsjjsksakak

A101'lerde 2 TL'ye bulabilirsiniz ahahaha yemeyi sakın unutmayın. Yanında da coca cola missss!

Neyse işte yeni kitaptasınız yorum yapmayı unutmayın çiğ köftelerim. Sizi seviyorum.

Bölüm günleri: Çarşamba ve Cuma

Karakterlerin fotoğraflarını atamıyorum:'( bunun nedeni veya çözümünü bilen varsa bana yazabilir mi?

Son olarak sormak istediğiniz veya merak ettiğiniz şeyleri panoma yazabilirsiniz. Buraya yorum olarak da yazabilirsiniz ama çok bildirim olduğu için arada kaynıyor. Ama panoma düzenli olarak bakıyorum. Oraya yazın.

O zaman,

Cuma günü görüşürüz ❤️

ÇİĞ KÖFTE | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin