Multi: Özge Yıldırım.
Her bölüm bir karakterin fotoğrafını atarım.
Çiğ köfte: Oha lan oha. Niye Mahmut Tuncer'in halay çektiği gibi heyecanlı bir şekilde çay içiyorsun amk?
Çiğ köfte: Lan senin dilin falan da mı yanmıyor anasını satayım?
Miray: Sana ne marul beyinli sana neee?
Yazıp gönderdim ve cevabını beklemeden tekrar çayımı höpürtete höpürtete içtim. Ne yani o çiğköfteye aşıksa ben de çaya aşığım.
Acaba çok mu hayvanca içiyordum? Aman ya kime ne?
"Biri benimle çok pis kafa buluyor." dedim yanımda oturan İrem, Ezgi ve Özge'ye. Üçü de liseye başladığımdan beri en yakın üç arkadaşımdı.
"Şu Bilinmeyen numara mı?" dedi Özge kıvırcık saçlarını kulağının arkasına koyarken.
"Evet o. Benimle dalga geçiyor galiba." dedim dudağımı büzerek. Kim benimle uğraşmak isterdi ki?
"Benim Adana'lı yanımı konuşturmasın o Bilinmeyen numara. Onu testereden geçirip Adana kebap yaparım Allah'ıma." dedi Ezgi ve ben bu cümlesiyle büyük bir kahkaha attım. Marul beyinlinin de Urfa'lı arkadaşı vardı ve o da buna benzer bir cümle kurmuştu.
Aramızdaki en mantıklı insan yani İrem konuşmaya başlayınca çayımdan sakince bir yudum daha aldım.
"Bu gerçekten de seni işletip okulun itiraf sayfalarına atmasın? Geçen gün on birinci sınıflardan birine de yapmışlardı. Kızcağız okulu bıraktı."
"Saçmalama." dedi Ezgi ve onu Özge takip etti. "E yuh ama."
"Bilmiyorum ki. Yapabilir mi böyle bir şeyi bana?"
Telefonuma o anda gelen bildirimle hepimiz aynı anda kapalı ekrana baktık. Sonra da ben telefonu elime alıp gelen bildirimle baktım.
Çiğ köfte: Biraz daha konuşursanız ırz düşmanı olacağım sanırım.
Çiğ köfte: Lan kızlar bir şeyleri abartmaya bayılıyor.
Miray: Ne diyorsun marul beyinli?
Çiğ köfte: Diyorum ki benim seni rezil etme gibi bir amacım yok.
Çiğ köfte: Lan ben anlatamadım galiba. Seni seviyorum diyorum kalkıp sana zarar verebileceğimi düşünüyorsunuz.
Çiğ köfte: Cidden buna çok üzüldüm.
Dördümüzün bakışları aynı anda birleştiğinde hepimizin aklından ayni şeyin geçtiğine emindim.
O şu anda bizi dinliyordu, üstelik çok yakınımızdan;
"Benim düşündüğünü siz de düşünüyor musunuz?" dedim kaşlarımı yukarı kaldırıp.
"Evet." dediler aynı anda.
"Şu an bize çok yakın." dedi Özge. "Sesimizi duyacak kadar hem de."
Dördümüz de bakışları bu sefer kantinin içini tararken kantinde bize yakın olan erkekleri saymaya başladık. Bizi duyduğuna göre bize çok yakındı ve kantinde az erkeğin olması da işimizi kolaylaştırıyordu.
"Ali." dedim sağ baştan saymaya başlayarak.
"Fırat." diye devam ettim.
"Uğur."
"Ahmet."
"Furkan."
"Can."
"Yağız."
"Fatih."
"Cihan."
"Ve Kağan." dedim son erkeği de söyleyerek.
"Bunlardan birisi kesinlikle o."
Sonra da titreyen telefonumu yine elime aldım.
Çiğ köfte: Saydığın erkeklerden biri de bendim.
Çiğ köfte: Ama hangisi?
Çiğ köfte: Adımı senin ağzından duyan kalbim bir hoş oldu ve bunu sürekli yapman gerektiğini bana hatırlattı.
Çiğ köfte: Benim senin ağzından ismimi bile duymaya ihtiyacım varmış meğer.
Çiğ köfte: Bu çok tuhaf.
Çiğ köfte: Fazlasıyla hem de.
Marul beyinli kim amk? Benim de aklım karıştı dvsbsnnakamakak
Sizce kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİĞ KÖFTE | Texting
Short StoryMiray: Senin amacın ne cidden? Miray: Niye bana mesaj atıyorsun, niye? Çiğ köfte: Anlamıyor musun kızım, Çiğ köfte: Gülümsettiğim kadın sen ol istiyorum. Kapak: carnakapak