Bevezető

748 26 3
                                    

Kinéztem az ablakon. Kövér esőcseppek folytak le az üvegen,az időjárás ismét szórakozott velünk . Majd az autó lassan megállt. Arisu kiszállt, ujjait óvatosan végighúzta az üvegen és megállapította hogy tényleg esik. Én is kikászálódtam a kocsiból, és nővéremmel együtt egy halk de mégis erőteljes hang irányába fordítottok fejünket.
- Nahát a Chanel nővérek.. Elég hamar ideértek ahhoz képest hogy milyen messziről jöttek.. Kérlek fáradjanak erre-szólt hozzánk egy kék hajú, kissé görnyedt testtartasú férfi...
- Ahhj Shigaraki tegezz csak nyugodtan, hiszen ismersz - szólt Arisu majd felém intett..
Majd pár pillanat alatt már a férfi mellett álltunk.
- Imádom a képességeteket.. Olyan látványos - húzódott mosoly Shigaraki szájára, majd lassan megindult egy sikátor felé.
A sikátor sötét volt és nyirkos, minden egyes léptünk szinte vízhangzott a folyosón. Aztán befordultunk egy kisebb folyosóra aminek végén egy ajtó állt. A srác óvatosan hozzáért a kilincshez lenyomta azt és beléptünk egy egészen otthonos szobába ahol pár ember várt minket.
- Uuu főnök kik ezekkk kiket hoztááál? - kezdett el ugrálni egy szőke hajú lány majd odafutott hozzánk és gyorsan kezet rázott.
- Toga Himiko vagyok, nagyon örülök a találkozásnak annyira csinik vagytooook! - ugrált a lány.
- Hé Toga nyugalom... Kérlek mutatkozzatok be, mielőtt mindenki betérne a személyes szférátokba-forgatta meg szemeit Shigaraki.
- Hát.. Igazából ötletem sincs miért vagyunk most itt, de remélem gyorsan végzünk - néztem körbe a szobában elgondolkodva azon hogy ugyan miért is jöttem én ide. Ekkor egy kis vágást éreztem a bal tenyeremen. Arisu karambit kése volt, és gondolom figyelmeztetés gyanánt kaptam hogy itt nem viselkedhetek úgy ahogy azt máshol megengedhetem. Megköszörültem a torkom és folytattam.
- Tehát én Arina Chanel vagyok, Arisu húga aki minthogy azt szerintem páran ti is jól tudjátok Anglia egyik legismertebb gonosztevője. A képességünk szinte ugyanaz, a teleportálás és a késekkel való profizmus. Teleportalni az idősíkon is és térben is tudunk, gyorsan és jól harcolunk. Igazából a késeinkkel mindig célba találunk, de főleg karambit késekkel harcolunk hiszen könnyen és sok fajta módon használhatóak. A szüleink bérgyilkosok ezáltal elég sok pénzhez jutottunk. Arisu elkezdett tanítani engem, hogy mellette harcolhassak és állhassak ki a saját igazunkért. Még nem tartozom az ismert gonosztevőkhöz ha ez bárkit is érdekelne - fejeztem be kis monológomat.
-Arina szépen összefoglalt mindent, viszont Shigaraki én se vagyok teljesen tisztába azzal hogy miért kellet Japánba jönnünk..
Ekkor Shigaraki levette az arcán lévő kezet, leült egy kopottas, piros kanapéra, köhintett egyet és belekezdett...
- Arina tudtommal 17 éves lesz nemsokára, ami annyit tesz egykorú a UA-s diákokkal, konkrétan a fiú osztályáéval akit egyszer elraboltunk, Bakugou azthiszem. All for one jelenleg is kritikus állapotban van börtönben így rá nem számíthatunk támadásaink során . És Allmight.. Meggyengült és egyik tagunk feltevései alapján továbbadta erejét egy diáknak...Midorya Izukunak. A terv röviden annyi lenne hogy Arina mint kém járna a UA-be, így rengeteg információval szolgálna nekünk. A felvételével nem lesz gond, elég ügyes ahhoz hogy simán felvegyék, mintha csak egy másik hősképzőből iratkozott volna át. Arisu pedig nekünk fog segíteni. Dabi mellet fog harcolni. Dabi mostanában próbálja a ranglistan előrébb lévő hősöket kiiktatni, ebben lesz segítségére. Kettőjük ereje minden bizonnyal sok kellemetlenséget fog okozni a hősök számára - fejezte be.

Charming(Bakugou x Oc)(BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now