Teljesen abban a hitben éltem hogy én és Bakugou egyedül vagyunk a bázison hiszen aznap Shigarakiék elutaztak valami külföldi szövetséggel tárgyalni így pár napig nem voltak otthon, ám tévedésben éltem. Nővérem viharzott ki mérgesen szobájából majd lökte el tőlem a szőke fiút.
-Mi a fenét műveltetek már megint? -ordított.
-Hé nyugi van, nem tudom miről beszélsz - próbáltam meg őt lecsitítani.
-Hat pedig nem hiszem hogy egy másik hősnek készülő diák leégette volna az évfolyamtársa fél arcát!
-Ja, én voltam és mivan akkor? - dühödött fel Bakugou.
-Egyáltalán honnan tudsz te erről? - kérdeztem.
-Tudom és kész. A drága barátocskádat képzeld látták ám a kamerakon! És azt is ahogyan elfutsz vele. Komolyan nem tudtok megmaradni a seggeteken nyugalomba? Most beszélni akarnak vele és ugyebár ők abban a hitben élnek hogy Bakugou bentlakásos, így amikor rájönnek erre is hogy kamu keresni fogják őt. Nem is beszélve a szüleiről. Apropó szülők, erről Arina erről később még szót ejtünk - üvöltött.
-Nyugodj már le Arisu komolyan! Nem fogják megtalálni szóval nincs mitől aggódnunk és a szülős dolgot is megoldjuk majd valahogy - gondolkoztam el.
-Rohadt jó, lefognak baszni engem rohadtul...-morgott a fiú.
-Hétvége lesz, csak kitudunk már találni valamit hétfőig...
-Jobb lesz ha kitaláltok valamit mert rám ebben a hülyeségben nem fogtok számítani. A banda nagyrésze nincs is itthon, Toga ötletei egyenlőek a semmivel, Dabiról meg ne is beszéljünk... - fordult sarkon nővérem majd tért vissza szobájába.
-Francba - vettem elő a kis névjegykártyát zsebemből - még erre is válaszolnom kell.
-Mondj nemet. Minek mennél?
- Eléggé furcsa és feltűnő lenne ha passzbol rávágnék egy nemet. Majd kitalálok valami kamu szöveget, abban úgy is jó vagyok.
Bakugou erre csak megforgatta szemeit majd leült a kanapéra. Pár perc csend következett, ez idő alatt pedig mindketten telefonunkkal foglaltuk el magunkat. Majd hirtelen egyszerre jelzett a két készülék.
-Szeretettel meghívlak a szombat este rendezett nyereségünket megünneplő partiba! Nem kell mást hoznod mint a jókedvedet és esetleg pár kaját, üdítőt. A helyszínt és a pontos időpontot itt találod :...
-Mina.
Miután elolvastam az üzenetet telefonomat lezártam majd barátomra néztem. Óvatosan megsimogattam kezét, ő viszont rezzenéstelen arccal bámulta továbbra is mobilját.
-Elmenjünk? - kérdeztem.
-Őszintén én rohadtul nem akarok menni. Viszont gondolom hogy te igen - nézett rám végre.
-Szeretem a bulikat..
-Egyedül nem engedlek el.. - morgott.
-Megtudom magam védeni ha kell ne viccelj már.
-Nem azért.
-Akkor meg?
- Nem akarom hogy részegen leállj esetleg másokkal...
-Jesszusom Bakugou, soha nem csinálnék ilyet ne hülyéskedj már - mosolyogtam el magam.
-Ne is csinálj! Ennyi.. - mordult fel majd bújt vissza telefonjába. Sóhajtottam egyet majd elmentem inkább szobámba hogy megtisztítsam fegyvereimet. Közben kidobtam a névjegykártyát, de még előtte küldtem a rajta lévő telefonszámra egy üzenetet hogy sajnos az időm nem engedné a gyakornokoskodást. Furcsa módon a parti feltüzelte a hangulatomat pedig Bakugou féltékenykedésével eléggé lerombolta a hangulatomat. Sok minden elmondható volt róla viszont az nem hogy hűtlen lett volna. A leghűségesebb ember volt akivel valaha találkoztam így tudtam hogy ez számára is fontos. Hirtelen eszembe jutott Arisu így átrobogtam a szobájába. Kopogas nélkül léptem be az ajtón majd ugrottam ágyára a lány mellé.
-Mit is akartál mondani anyaekrol? - kérdeztem.
-Elakarnak jönni meglátogatni.
Hirtelen tátva maradt a szám.
-Ez komoly? Még van bennük ennyi érdekeltség felénk?
-Arina ők a szüleink. És végülis mi döntöttünk úgy, hogy ide költözünk.
-Te döntöttél így - helyesbítettem ki Arisut.
-A lényeg hogy látni akarnak minket, viszont én örülnék ha nem itt a bázison találkoznánk. Elmehetnénk egy étterembe vagy nem is tudom.
- Ja, végülis egy gonosztevő családnak a legjobb hely egy fancy étterem lenne, nemigaz? - gúnyolódtam.
-Úgy is kikell hogy vegyenek egy hotelt hiszen itt nem tudnának aludni. És jobb is ha nem találkoznak Shigarakival, ők nem békéltek meg igazán vele..
-Pff megértem. Majd kitalálunk valamit. Viszont bemutathatnám nekik Bakugout!
-Nem tartom ezt annyira jó ötletnek. Rossz szemmel fogják nézni hogy hősnek készült és árulónak tartanák.
Erre mordultam egyet majd még egy jó ideig folytattuk a beszélgetést amikor véletlenül felhoztam Dabit is. A lány szemében könnyek gyűltek mégis egy hamis mosolyra húzta a száját.
-Egy faaaasz! Engedd már el! Ezerszer jobbat érdemelsz - magyaráztam neki.
-Tudom. De akkor is zavar. Ráadásul azóta ő sincs a legjobb formában. Amikor együtt tréningeztünk eléggé lassú és bena volt hogy őszinte legyek...
- Talán rajott hogy ezt elbaszta.
-Muszáj káromkodnod?
-Bocsi bocsi csak ez a gyerek tényleg felhúzott engem...
Az idő gyorsan eltelt az Arisuval való beszélgetes alatt így végül lezártuk a csevejt majd elmentem megkeresni Bakugout. A fiú a kanapén aludt, pólója pedig kissé felcsúszott így hasa egy része kilátszott. Rögtön elindult a pillangók hada bennem így úgy döntöttem megpróbálok mellé mászni és ott elaludni. Amikor mellé feküdtem ő felébredt majd magához húzott. Egymással szemben voltunk így szemből ölelt át engem majd fejét mellkasomhoz helyezte én pedig fejénél öleltem őt át. Nem zavart hogy kissé intimebb részen ért hozzám hiszen szerettem őt és minden érintése csodálatos volt számomra. Végül ebben a pozícióban aludtunk el, bár reggelre már teljesen máshogyan feküdtünk. Felébredtem és kissé megrémültem hiszen a fiú vörös szemeivel szinte ijesztően engem pásztázott.
-Jó reggelt - szólalt meg reggeli hangján amitől úgy éreztem rögtön felsikoltok.
-Jó reggelt - simítottam meg arcát. Ekkor rámmosolygott de máshogy mint eddig. Ez a mosoly nem volt sunyi, gonosz, kínos , vicces. Ez a mosoly szívből jött és a teljes nyugalmat és boldogságot sugározta.
-Úgy szeretlek-szólalt meg.
-Ne!
-Mit ne? - húzta fel szemöldökét a fiú.
-Ne beszélj! Akkor nem látom ezt a mosolyt!
-Oh-csukta be száját a szőke és folytatta a mosolygást.
-Ahh szeretlek-hajoltam hozzá egy apró csókért.
Mit meg nem adtam volna azért hogy a következő reggelünk is ilyen legyen. De ez csak egy távoli álom volt. Hiszen aznap este túl sok dolog történt ami megváltoztatott engem, Bakugout és az osztály szinte összes tagját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Charming(Bakugou x Oc)(BEFEJEZETT)
Fanficit's hard to know you're just a fucked up girl in a fucked up world. (A story első részeiben még nem jelenik meg a Bakugou x Oc mert nem eköré épül konkrétan a story, de jelentősen van benne 😉) Japánba költözni, majd beállni a világ egyik legnagy...