Izgatottan kutakodtam szekrényemben valami csinos ruha nyomában. Majd végre kezembe akadt egy gyönyörű sötétkék egyberuha. Rögtön felpróbáltam majd a tükör elé siettem. Még a saját számat is eltátottam hiszen szépnek láttam magamat. A ruha anyaga puha volt és szépen simult alakomra. Majd végre elérkezett az este. Hajamat behullámosítottam így az lágy hullámokkal hullott vállamra. Feltettem egy enyhébb sminket majd egy, a ruhához illő magassarkúban tipegtem Bakugou szobájához.
-Wow! - nézett rajtam végig, amitől én elmosolyodtam majd én is elámélkodtam a fiún. Egy fekete öltöny volt rajta ami egy fekete csőnadrágba volt beletűrve. Haja most is tökéletesen állt, így úgy éreztem ismét beleszeretek. Szorosan megöleltem őt, majd előkaptam telefonomat hogy megnézzem a parti pontos helyszínét.
-Fhu helyszín alapján még nem nagyon teleportáltam - nevettem.
-Ne cseszd el akkor - ütögette meg hátamat Bakugou miközben gonoszan nevetett. Erre én csak megszorítottam kezét és elteleportaltam a helyszínre.
-Nem csesztem el- kacsintottam majd elindultunk a házba. Mina szervezte a bulit így már kissé ittas állapotban rohant elénk és vont engem egy nagy ölelésbe.
-Pont időben! A kis párocska-nevetgelt a lány- na gyertek, a belépő egy rövid!
Beléptünk a hatalmas házba ahol már az egész osztály őrültek módjára üvöltött a zenére. Hirtelen megcsapta orromat a pia szaga, így gyorsan én is nyúltam a poharakért és öntöttem magunknak.
-Egészség! - húztam le az italt.
-Én nem igazán iszok. Ez az egy, de ennyi - morgolódott barátom majd felhörpintette az alkoholt. Erre én csak megrántottam vállamat de szerencsére gyorsan oldódott a hangulat. Már egy órája voltunk ott és én már erősen az alkohol hatása alatt voltam így éppen Kaminariékkal folytattam egy csevejt miközben Bakugou éppen Dekut terrorizálta.
-Oi Arina! Nagyon jókedvű vagy most és milyen barátságos -szólalt meg Denki.
-Haha nagyon vicces vagy -bokszoltam a fiú vállába.
-Na jó a buliii? - ugrott Jiro mellé Mina.
-A zene. Az jó - motyogta Jiro.
-Jajj jajj emlékeztek mikor... - kezdett el egy történetet hirtelen Sero. Mind csak nevettünk és beszélgettünk már vagy egy órája mikor hirtelen feleszméltem hogy rákéne néznem Bakugoura. Igaz jarasom eléggé nyomorék volt, néha néha kibicsaklott lábam a magassarkúban mégis rendületlenül kerestem a nagy házban barátomat. Közben láttam ahogyan Toga (persze Uraraka formájában) éppen hódítja Dekut bár eléggé nevetséges látvány volt, így már nevetgélve sétáltam tovább. Hirtelen egy kezet éreztem vállamon.
-Mit kuncogsz? - mosolygott a vöröske.
-Kirishima! - öleltem meg.
-Ömm éppen beszélni akartam veled - ölelt vissza óvatosan- mennyit ittál?
-Én? Nem is ittam - nevettem.
-Ahhj, na mindegy csak gyere - fogta meg kezemet és kezdett el húzni maga után.
-Ugye nem lecseszni akarsz megint? - vihogtam.
-Nem. Egyáltalán nem.
Felmentünk az emeletre ahol már nem volt senki. Hirtelen ki is ment a fejemből hogy Bakugout kerestem hiszen teljesen részeg voltam, sőt már és azt se tudtam hogy merre áll a fejem.
-Na mivan. Mit szeretnél? - kérdeztem Kirishimat.
-Én csak megakartam kérdezni hogy te és Bakugou. Ti tényleg együtt vagytok? - vakarta meg tarkóját.
-Jaja, miért?
-Nem semmi csak kíváncsi voltam hogy miért és..
-Na mondjad, miért - léptem közelebb a fiúhoz aki hirtelen elvörösödött.
-Én én nem tudom hát...
-Ne motyogj már, nem hallom - léptem ismét közelebb ezzel is demonstrálva azt hogy tényleg nem igazán értem mit mond a fiú. Ő akkor csak rámnézett majd hirtelen lesmárolt. Rögtön elhúzódtam tőle majd csak mosolyogva mondtam : - Huppszi?
-Nem ez nem huppszi... Én.. Nekem már egy jó ideje bejossz Arina, érted? És ma akartam volna elmondnani de így hogy együtt vagy Bakugouval teljesen mindegy is csak felejtsd ezt el... - nézett szomorúan a fiú.
-Oh ez a helyzet? - léptem megint közelebb.
-Mi... Mit csinálsz? - szökött újra pír a fiú arcára. Most én kezdeményeztem a csókot. A fiú először hezitált majd visszacsókolt. Mikor levegőhiányában elhajoltam mintha kitisztult volna az agyam.
-Na várjunk - kaptam számhoz.
-Najo ezt mire véljem? Hé Arina! - ordított utánam Kirishima miközben én rohantam le a lépcsőn a fürdőszobába hiszen éppen elkapott a hányinger. A renegeteg alkohol és a csók miatt is. A WC-hez hajolva kezdtem el öklendezni majd hánytam egy keveset. Miközben éppen meggyötört arcomat bámultam a tükörben Toga lépett mögém.
-Nyugi, megörökítettem - szólt.
-Mit?
-Azt a szenvedélyes csókot azzal a csávóval aki NEM a pasid - kuncogott.
-Hogy micsoda?! - kaptam a telefon után de késő volt. Hirtelen jött az értesítés miszerint "Uraraka" egy képet küldött az osztály chatbe. Láttam ahogyan a chat-fejek egymás után tekintik meg a képet. És igen. Hirtelen feltűnt Bakugou profilképe is.
-Nem tetszett ez, hogy neked lehet pasid és nekem pedig nem - szólt Toga majd egy gonosz mosollyal a száján kisétált a fürdőszobából. Könnyek gyűltek a szemembe, ajkaim megremegtek majd összerogytam a hideg padlón. Szépen lassan elkezdtek végigfolyni a könnycseppek az arcomon. Próbáltam halkan sírni de nem ment. Abban a pillanatban megutáltam magamat. Hogy lehettem egy ekkora kurva? Igaz hogy részeg voltam de ez nem mentség. Hirtelen minden reményem elveszett de itt még közelt sem volt vége a szenvedésnek.
-Állj le Bakugou most! -hallottam ordításokat kintről. Rögtön felpattantam és kinéztem a nappaliba. Bakugou éppen őrült erővel rohant Kirishima felé aki megkeményítve testét próbált védekezni. Nem lehetett kiérteni hogy a szőke mit ordibal de szinte felrobbant a dühtől ami kissé megrémisztett. Majd miután kishíjján kiütötte Kirishimat észrevett engem és megindult irányomba.
-Hé, őt hagyd! - nyöszörgött a vörös. Bakugou a falnak lökött engem majd konkrétan az arcomba kezdett el üvöltözni. Nem értettem hogy mit mondott hiszen hallásom teljesen tompa volt és könnyeimtől nem is láttam semmit. A fiú öklét a fejem mellet a falba csapta és tovább ordított. Láttam ahogyan páran jönnek hogy leszedjek őt rólam én viszont szememmel jeleztem hogy nem szükséges. Elteleportaltam a kertbe majd ott estem térdre és folytattam a sírást. És mint gondoltam senki nem jött megvigasztalni, bár nem is tudom mit gondoltam akkor, hogy megérdemelném e bárki társaságát...
Már 10 perce zokogtam kint majd beneztem a házba. És hirtelen mintha szíven ütöttek volna. Toga saját, Toga formájában állt a szoba közepén késeit forgatva. 10 perc volt csak könyörgöm... Nem mehettem be hiszen esetleg elárul engem is,de nem is nézhettem tétlenül az esetet. Végül inkább kockáztatva berontottam a házba majd nekirohantam a lánynak, így együtt estünk el.
-Toga, már megint mit művelsz? - kapkodtam ki kezéből a fegyvereket.
-Meguntam magamat - suttogta.
-Arina, vigyázz!
-Veszélyes!
-Ez egy.. Gonosztevő?
Hallottam osztálytársaim hangját. A szívem szaporán vert és nem tudtam hogy mit tegyek. Majd hirtelen megteremt fejemben az ötlet. Egy kést a lámpába céloztam és képességemnek hála az pontosan a villanykörtét találta el így sötétség szállt a házra. Toga fejéhez kaptam majd a bázisra teleportáltam.
-Te rohadt kurva - rángattam meg hajat.
-Én vagyok a kurva, tényleg? - vigyorgott. Ekkor egy hatalmas pofont kevertem le neki. Ő csak mosolygott továbbra is. Itt telt be nálam a pohár. A kést már éppen hasához szorítottam de Dabi mögém termett valahogy és megállította kezemet.
-Engedj el - hadonasztam a késsel.
Közben Toga elfutott szobájába.
-Nyugodj le! Ezt pedig elveszem - tépte ki kezemből a pengét Dabi. Ismét sírni kezdtem majd szobámba rohantam ahol becsapva az ajtót dőltem ágyamra. Minden rendben lesz - hajtogattam. Pedig a szívem mélyén tökéletesen tudtam hogy nem lesz minden rendben...
ESTÁS LEYENDO
Charming(Bakugou x Oc)(BEFEJEZETT)
Fanficit's hard to know you're just a fucked up girl in a fucked up world. (A story első részeiben még nem jelenik meg a Bakugou x Oc mert nem eköré épül konkrétan a story, de jelentősen van benne 😉) Japánba költözni, majd beállni a világ egyik legnagy...