1

212 15 1
                                    

Dneska je ten den konečně to udělám! Konečně mu řeknu co k němu cítím! Jak to vezme? Říkal mi že je taky bisexuál. Tak snad...
Známe se už od prváku ale můžeme být něco víc? Bude chtít být něco víc?

„ Levi vylez sakra z tý postele! " Zařvala moje matka z kuchyně. „ Vždyť jo už jdu! " Zařvu na ní na zpět. Rychlostí se převlíkám. Proboha jak dlouho jsem přemýšlel vždyť mi ujede.

Vlítl jsem do kuchyně jako namidlený blesk a sebral matce z ruky ještě nenamazaný chleba. Vždyť si vezme jiný. „ Hele vrať to! " Zařvala rozzuřeně. Vždyť je to jen blbej chleba a já nestíhám. „ Uvidíme se odpoledne! Musím jít! " Zařvu na ní  a obouvám si boty. Ještě tady není stihnu to! „ Bože... Ty máš takový štěstí že pro tebe táta jede. " Běduje matka vedle mě. „ Štěstí, neštěstí vždyť je to stejný. " Odpovím pohrdavě. Nikdy v životě jsem neměl na nic štěstí. Šikana už od školky až do teď jenom se to časem jen a jen zhoršovalo. Je pravda že jsem teď šťastný skoro... Ale do týdle chvíle jsem si toho prožil dost. Mám za sebou už dvě střední kde mě šikanovali. Rozhodl jsem se přejít sem na tuto školu a udělal jsem vlastně dobře i když kamarádka která mě přiměla jít sem je kráva která mě hned při příchodu začala pomlouvat. " Je to kurva. Už s někým spal. Smrdí. Vidíš jak se oblíká? Proboha to jsou chudý?! Hahaha" Lidi se to naučí po nějakým čase ignorovat ale to neznamená že to nebolí.

Nikdy jsem všechno nikomu neřekl. A taky proč vždyť by to bylo stejně všem jedno.

Rozeběhl jsem se k vratům kde už troubil táta. Naskočil jsem do auta a zapl se. „ Víš že máme sousedy? " Prohodil jsem jen tak když jsme se rozjížděli ani se na mě nepodíval a dál telefonoval. Divím se že nás ještě nezabil. Nasadil jsem si sluchátka a sledoval venkovní přírodu.

~~~

Dojeli jsme před mojí školu. Je to trochu už rozpadlá bodova. S velikým pozemkem kam chodíme na velkou přestávu. Prý aby jsme si provětrali hlavu. Větrám, větrám ale už nemám co větrat.

„ Nezapomeň přijed hned a nezapomeň dát uče Akeno kytku" Řekl táta a podal mi jí. Nechápu proč se při vysvědčení předává učitelkám kytka vždyť co s tím budou dělat? Dostane kytku od 20 lidí a pak to má tahat domů. Stejně to nejspíš za rohem vyhodí.

„ Akemi. Jmenuje se Akemi mám jí už dva roky. Měl by jsi začít chodit na schůzky. " Opravil jsem ho a odpásal se. „ Drž hubu a vypadni" Lhostejně mi odpověděl. „ Jo ale nečekej že ti budu děkovat" Řekl jsem vísměšně a ani jsem ho nenechal odpovědět a odešel jsem.

Pod širými hvězdami (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat