2

121 10 2
                                    

Do třídy jsem vešel mezi posledními. Už zdálky jsem vyděl přátele jak si spolu povídají. Podle destikulace zřejmě o něčem zajímavém. Ale nebyla tu Mikasa. Tak mi to nedalo a musel jsem se zeptat.

„ Mikasa je nejspíš dole s Erenem. " Odpověděl mi Erwin protože si mě ostatní nevšímali a pokračovali v konverzaci.

Já jsem takový ten šprt ,normálně se bavíme spolu všichni ale poslední dobou na mě kašlou a chodí všichni čtyři  za svojí skupinou a chodí takhle i ven a mně přehlíží. Ale vždy když se něco potřebuje tak jsem jim dobrý.

Minulý rok byl skvělý ale teď se to zhoršuje. Vlastně jsem i rád že nejsem v jejich skupině ale i tak to bolí. Nikdo z nich o mojí šikaně nevěděl ale dřív mě také šikanovali. Nikdy nevěděli co cítím vždyť je přeci jednoduší šikanovat někoho. Je to zábava né snad? Není opravdu ne.

Nejspíš jsem nemocný ale už rok tajně sním o své smrti. Vymyšlím všel jaké plány jak zemřít. Nikomu bych stejně nechyběl ani by se za mnou nikdo ne ohlédl. Jsme přátelé a dokonce dost dobrý ale nikdy nikdo z nich  nepoznal že se trápim že trpím.

~~~

„ Dobrý den třído posaďte se. " Vstoupila a položila si papíry nejspíš naše vysvědčení na lavici. „ Postupně vás budu vyvolávat a vy budete si chodit pro vysvědčení." „ Ještě dopředu chci říct že paní učitelka Lencová a Němcová nepřijdou mají dost práce. " Jo Lencová a Němcová nejlepší učitelky hlavně pro naší třídu. Fialová šla učit na blízkou Hotelovku která je hned pod kopcem a Němcová odešla dělat zástupce ředitele v malé škole v Jihlavě. Nechce se mi ani věřit že existuje menší škola než je ta naše.

Učitelka postupně vyvolávala a mi chodili pro naše vysvědčení. Konečně přišla řada na mě a pak hurá domů. I když musím ještě za Erenem a říct mj co k němu cítím.

~~~

Všichni čekali už před školou já, Mikasa, Hange, Erwin a Mike jsem se pomalu vydali za nimi za skupinou do které nepatřím a přesto jsem často s nimi. Nejsme nejlepší skupina spíš ta nejhorší ale taková je snad na každé škole ti co neposlouchají, kouří i ve škole a pouštějí tu strašnou hudbu. Nehodlám poslouchat to co oni ale když to pouštěj na max na repráku tak nemám na výběr.

Před školou také čekal i Eren který také patří do této skupiny a zapadá tam rozhodně líp než já. On je vyšší s hnedými dlouhými vlasi, překrásnými oči a nádherným úsměvem. Když jsem sem přišel bavili jsem se furt. Jeden bez druhého nedal ani ránu ale na začátku tohoto roku se to změnilo. Stále se spolu bavíme ale né tak jako dřív. Eren se začal bavit víc s Mikasa a mě za ní vyměnil žárlim snad pokaždé když je vidím spolu. Že by ji miloval?

Pod širými hvězdami (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat