Prolog

123 5 1
                                    

Eren

Proč jsi to udělal. Byla to moje chyba nezasloužil jsi si zemřít.

Jsem tady. Dívám se jak tě pohřbívají do studené chladné země. Asi by jsi nevěřil kolik lidí přišlo. My všichni jsme přišli aby jsme tě mohli naposledy vidět. Dokonce i Erwin pro tebe brečí. Kdyby jsem měl ještě jednu šanci tak tě přijmu. Řeknu ti jak tě miluji. Mrzí mě že jsem si to uvědomil takhle pozdě. Že jsem nezasáhl a nezastal se tě. Že jsem ti nepomohl nevěděl jsem jak odpovědět co si myslet. Tak jsem radši dělal že nic. Tak jsem se radši schovával a dělal že neexistuješ. Ale teď to vím miluju tě! Však smrt dělá divi že?

Od chvíle kdy jsem se dozvěděl žes zemřel tak jenom brečím. Nepřestal jsem ani zde ale tobě by to udělalo radost že potom všem co jsem ti udělal tady jsem a brečím pro tebe. Byl by jsi rád ani jsi se nepodíval na to co jsem ti odepsal. Ale co se divit když ti to už ani nepřišlo. Musel jsem ti napsat. Musel jsem odepsat ale nevěřil jsem že to jsou poslední slova. Nevím proč jsem byl ten den, v tu chvíli na druhým konci města a ke všemu ožralý. Měl jsi alespoň mít tu kuráž a říct mi to do očí. Určitě by to potom dopadlo zdaleka jinak.

„ Dobrý den dnes jsme se tu všichni sešli aby jsme uctili památku na zesnulého Leviho Ackermanna. Syna, kamaráda a přítele. Nikdo si nezaslouží zemřít v tam mladém věku ale je to bohužel tak. Žehnám tu duši aby našla pokoje. "

Levi stršně se omlouvám příště. Přístě ti řeknu jak moc tě miluju a nenechám tě už nikdy odejít. Sbohem lásko.

Pod širými hvězdami (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat