3

117 11 0
                                    

Eren už energicky na nás mával ne díval se na mě ale na ní. Jak já ho nesnáším bere mi tu nejdůležitější osobu. „ Ahoj Erene" „ Ahojky" Řekl vesele. „ Hele tohle je Eli chodí se mnou do třídy. " Představil holku která stála vedle něho. Někteří pozdravili a někteří si jí ani nevšímali. Vypadá jako milá osoba, hnědé vlasy, modré oči a trochu křivé zuby.

Eren je jiný než já dokáže i z neznámé osoby udělat za chvíli kamarádku/ kamaráda zatoš já jsem ten tichý co se hovoru do nikdy moc nezapojuje. Proto nechápu proč se se mnou začal jen tak bavit i když určitě věděl že mi dva si toho nemáme co říct. Ale opak je pravdou protože se protiklady přitahují.

~~~

Všichni se už nějakou dobu bavíme spolu. Je nás tu asi kolem 12 co se bavíme mezi sebou. Sice to jsou takové skupinky ale přesto se baví každý s každým. Nenápadně stále pozoruju Erena a snažím se najít vhodnou chvíli na to jak ho odvést od ostatních. Ale taková chvíli nejspíš nebude. Měl by jsem se na to vykašlat a nechat to být.... Ne! Už od včera plánuju mu to říct přeci se nevzdám hned. Rozklepaně a nervózně jsem se přiblížil k Erenovi a poklepal mu na rameno. „ Můžu s tebou mluvit? O samotě? " Řekl jsem nervózně a ani se mu nepodíval do obličeje. „ Jasně že jo! Co potřebuješ. " Řekl vesele nechápu jak může být vždy tak veselý i když mi něco říká že je to maska stejně jako ta má. Vzal jsem ho za rukám a dotáhl ho dál od ostatních aby nás neslyšeli. Přeci mu to neřeknu přede všema.

Pod širými hvězdami (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat