7

105 10 2
                                    

Vysprchoval jsem se a vydal se zpět do pokoje ale to by mě nesměla chytit máma. „ Zlatíčko co se stalo? " Dívala se na mě láskyplným pohledem o který teď doopravdy nestojím. „ Nic" Od sekl jsem a vlezl do pokoje. Jen co jsem zavřel dveře se ozvalo ťukání. To si fakt nedá pokoj? Nevidí že nestojím o to aby na mě mluvila! Stejně by mi nepomohla.

„ Chápu, chápu nechceš o tom mluvit. Jenom jsem chtěla říct že za hodinu jedeme k babičce. Tak se připrav." K babičce? To fakt!?! Hned na začátku prázdnin. Kurva ať mi daj pokoj. „ Nikam nejedu! "„ Ale jedeš nezajímá mě to. Nechceš mi říct co ti je takže nemám žádný důvod tě nechat doma. A omluvit tě že s nepřijel. " Do řekla a já jsem slyšel jen vzdalující kroky.

Jasně že ti to neřeknu. Odsoudili by jste mě. Nenávidili by jste mě. Nesnášíte gaye a pohrdáte jimi. A já jsem vlastně něco jako gay. Nepotřebuji aby jste mi zhoršili náladu ještě víc.

Rozčíleně jsem sebou sekl do postele. „ NIKAM NEJDU! " Zaskučil jsem. A natáhl se pro telefon. Třeba mi někdo napsal? Mě zrovna. Odfrkl jsem si.

Opravdu tady nějaké byli. Rozklikl jsem první.


Bitch;- „ To si děláš prdel? Ty seš teplej? 😂

Jak... Jak..?. To zjistil. On to Eren řekl? Samozřejmě vždyť proč ne. Kdy se vám stane že se vám ten největší loser vyzná a je dokonce stejné pohlaví tak to přeci musíte všem říct.

~~~

Potom co jsem dočetl všechny esemesky na kterých bylo podstatě vše stejné. Jak nadávky a výsměch mojí maličkosti. Tak jsem začal docela litovat že jsem to řekl. I když vlastně až tak ne. Alespoň vím na čem jsem a co mám očekávat. Od takzvaných přátel.

Pod širými hvězdami (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat