-2-

95 2 0
                                    

Kapı kırılma raddesine gelince yüzumde ruhsuz ve masum bir ifadeyle kapinin kolunu tutup kilidi actim . Kapiyi zorlayan babam kaslarini catmis bir sekilde odama girdi.

_ Sana birsey oldugunu sandim . Nasil bu kadar umursamaz olabiliyorsun ? Az once asagidan aglayarak yukari ciktin ve kapiyi kilitleyip ne kadar zorlasam da bir ses bile vermedin ?

_ Ne yapayim baba ? Kapiyi acip senin ve annemin sacma ogut ve moral vermelerinizimi dinlemeliyim ? dedim.

Tam o sirada annem morali duzelmis agirbasli karamsar anne tavrini takinip iceri girdi . Basimi saga sola cevirip caresiz gibi yaptim .

_ Yazdigin tercihlerin tutmamasi bunlara layik olmadigin anlamina gelmez . Ikinci bir sansin daha var tatlim bunu degerlendirebilirsin dedi . Annem .

_ Ben bu sansimi kullanmayi dusunmuyorum . Dedim.

_ Suan sinirlisin tatlim biz cikalimda dinlen .

Dudaklarimin kenarindan anlasilmayan bir sesle ;

" Cok iyi olur " deyip cikmalarini bekledim .

Aksam saatleri yaklasinca telefonlar bir bir calmaya basladi . Yurt disinda yasayan o meymeletsiz zengin koca avcisi Tansu bile aramisti . Herkese Ayni seyi soylemekten bikmis ve o acimsar ifadelerle kurulan cumleleri duymaktan sıkılmistim . Artik uyusamda şu lanet gunden kurtulsam diye uykumun gelmesini bekliyordum.

Her aksam oldugu gibi bugunde saat yatma vakitlerine yaklasinca sol tarafimda baslayan uyusmayi hisseder gibi oldum . Bu aci gittikce siddetlenmeye ve herzman kinden daha da can yakici olmaya baslamisti .

" Neden boyle oldu ki simdi ?...."

Neden olacak canim bu kadar stresten normal .

Artik iyice mayismaya baslamistim . Alarmi kurmadan kafami yastiga gomdum.

ŞÜPHEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin