Sutradan na poslu – dok sam sređivala neke papire – u kabinet je ušao Gavra.
– Sofija.
– Hej. – pogledala sam ga. – Izvini, završavam nešto pa sam malo odsutna. Sedi.
– Jesi li znala?
Zbunjeno ga gledam.
– Jesi li znala da je trudna?
– Znala sam.
– Tako sam i mislio. Svi ste znali i svi ste ćutali.
– Šta ćeš da uradiš? Ne možeš da se odrekneš deteta.
– Nisam se odrekao nijednog deteta, pa neću ni ovog.
Gavra iz prvog braka ima blizance. Razveo se od žene pre pet godina.
– Pretpostavila sam. Oprosti joj ako možeš.
– Oprošteno joj je, samo neka me ostavi na miru. Nema prava da preti mojoj devojci.
– Jesi se zaljubljen u Maju?
– Jesam. – odgovara odlučno. – Ne pada mi na pamet da patim zbog nekog ko nije bio spreman da se žrtvuje za našu ljubav.
– Pogrešila je, ali ako bi želeo da se pomirite...
– Sofija, ženim se uskoro, kasno je sada za to.
– Razmisli...
– Razmislio sam. Nego – vadi neki papir iz džepa – ovo je za tebe.
– Šta je to? – uzimam presavijeni papir.
– Mihajlo mi je rekao da ti ga dam.
– Mihajlo?
– Da. Izvini me sada, moram da idem. – okrenuo se i izašao iz kabineta.
Otvorila sam presavijeni papir i počela da čitam:
Daleko si, a ja želim da si tu, nisi kraj mene imam te samo u snu. Vrati se bar na tren, da mi šapneš reči dve: „Ne mogu da živim bez tebe, jer ludo želim te".
Obrisala sam suze maramicom i smirila svoje emocije, a potom sam se spakovala i otišla direktno ispred njegovog stana.
Ipak mu je stalo do mene.
Otključavam polako vrata, želeći da ga iznenadim, ali čim uđem unutra čujem njegov i Dorotein glas. Polako sam se odšunjala do spavaće sobe i imala šta i da vidim. Njih dvoje se valjaju po krevetu. Umalo se nisam srušila dok sam ih posmatrala.
– Izvinite što vas prekidam. – govorim glasno, a njih dvoje me zapanjeno gledaju.
– Sofija... – ustao je Mihajlo iz kreveta. – Sofija, nije to što misliš, kunem ti se.
– Prijateljica. – smejem se i odmahujem glavom. – Neću vam smetati. – okrenula sam se i odjurila iz stana. Ne želim nikada više da ga vidim. Gotovo je. Moram da prihvatim činjenicu da sam mu bila trenutna zanimacija.
Cele nedelje sam proveravala njegov raspored, jer nisam želela da ga sretnem. Krajem druge nedelje mi je bilo još gore i poželela sam da dam otkaz. U međuvremenu mi je Lazar doneo papire za razvod i tu sam se mnogo potresla. Srušila sam onu naizgled srećnu porodicu zbog Mihajla. Trebalo je da ćutim i da trpim, da glumim pred drugima da sam srećna žena. Makar zbog devojčica.
YOU ARE READING
Od svetice do grešnice 🔚
RomanceDa li verujete da je jedan muškarac sposoban da od svetice napravi grešnicu? Sofija je žena u najboljim godinama, ima dve kćerkice i muža. Baš kada joj je brak upao u krizu, pojavio se čovek za kojim je odlepila i bila spremna da postane nešto što n...