co dalej?

529 21 1
                                    

hej hej, witam.

nigdy nie byłam fanką umieszczania takich notatek w opowiadaniach, ale wiem, że większość przeczyta prędzej to, niż wpis na profilu.

moi drodzy, oto wiadomość dla was.

dostaję sporo pytań w stylu „co dalej?" bądź „czy będzie kontynuacja?". odpowiedź nie była prosta, dlatego tak długo nad nią myślałam.

przyznam się wam, że miałam kiepski okres w życiu, z lepszymi bądź gorszymi momentami. raz rzucałam wszystko, raz chciałam to naprawić za wszelką cenę.

musiało minąć trochę czasu, bym to ogarnęła na tyle, żeby być w stanie określić co dalej.

mówiąc krótko: nie mam zamiaru stąd odejść, bo w tych kiepskich czasach jest to swego rodzaju odskocznia, która daje namiastkę normalności sprzed roku.

co zamierzam dalej? zamierzam:

- napisać piątą przygodę Vivian (na bazie Spider-Man: Far From Home) (w dwóch częściach) i tym samym ostatecznie zakończyć historie Red Queen.

- dokończyć Ironic, ale... jeszcze nie teraz. zależy mi na tej historii, lecz straciłam do niej wenę. mam nadzieję, że niebawem wróci i będę mogła zrobić to tak, jak planowałam (a nie teraz, kiedy robiłabym to na odwal się)

- resztę opek na razie zawiesić do momentu, aż będę miała czas i wenę, żeby je kontynuować.

- napisać trick • sherlock — jest to nowe opko, które bazuje na serialu SHERLOCK. (zaczęłam je pisać z początkiem ponownego zamknięcia szkół i widzę, że dobrze mi idzie; mam wenę i chęci. możliwe, że teraz będę się skupiała głównie na nim)

- przetrwać to jakoś. bo musimy się jakoś trzymać, nie?

więc trzymajmy się, moi drodzy
jeśli macie jakieś pytania to zawsze możecie napisać tutaj albo w prywatnej wiadomości ;))

dla zainteresowanych wstawię zapowiedź trick:

  "That's not fair, there's three of you""There's always three of us!"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


"That's not fair, there's three of you"
"There's always three of us!"

   "Nie szukaj kłopotów, to kłopoty znajdą ciebie. Nie szukaj szczęścia, bo to ono ma cię znaleźć. Za to szukaj Sherlocka - ten najprędzej zgubi sam siebie.

   Nie szukaj demonów... Nie uciekaj od nich. Zapnij mocniej płaszcz, spójrz na nich i powiedz: "Popełniliście największy błąd, przychodząc na Baker Street".

I wtedy będziesz ty i oni kontra ten pieprzony świat."

„My Baker Street Group"

sherlock bbc fanfiction
sherlock, john & oc (elisabeth „beth" victoria whitemore)

rise | avengers: age of ultron - avengers: endgame [✔️]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz