13

7.7K 590 334
                                    

_

│Jeongguk│

"Hey, Seulgi! Bay Kim'i almak için hava limanına gidiyorum!"

"Binaya girdiğiniz an haber ver bana Jeongguk!"

"Tamamdır!"

Asansöre binip hızla aşağı indiğimde arkamı döndüm ve aynada kendime baktım. Dağınık saçlarımı bir nebze bile olsa parmak uçlarımla düzeltmeye çalışsam da daha çok kabarıyordu. Onlara umutsuz bakışlarımı atıp açılan asansör kapısından hızla çıkıp otoparka giriş yapmıştım.

Normal iş günlerinde tamamen serbest ve spor giyinen ben, bu sefer siyah kumaş pantolon ve beyaz gömlek giyerek pantolonumun içine vermiştim. Bu tür giyinme tarzı bana göre değildi. En ciddi ortamda bile belime oduncu gömleği bağlayarak giren bir insandım ben. Ama konu Bay Kim olunca -hayran olduğum adam- onun için giyin tarzımdan ödün verebilirdim.

 Ama konu Bay Kim olunca -hayran olduğum adam- onun için giyin tarzımdan ödün verebilirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sadece kıyafetlere odaklanıyoruz)

Arabama binip otoparktan çıktığımda hızla havalimanına sürmeye başlamıştım. Heyecanlıydım ve avuç içlerim sık sık terliyordu. Dağnık olan saçlarımı daha da çok dağıtmak ve kafamı direksiyona vurmak istiyordum. Belki heyecan ve stresim biraz azalır diye.

Havalimanına ulaştığımda arabamı güvenli bir alana çekip güvenlik görevlilerin almadığı magazincilerden sıyrılıp geniş alana giriş yapmıştım. Saatleri kontrol ettikten sonra büyük camdan iniş yapan uçağı seyretmiş, yolcuların kontrolden sonra giriş yaptığı yere doğru ilerlemiştim.

Olduğum yerde durduktan sonra ellerimi önümde birleştirmiştim. Gözlerim bileğimdeki saate kaydığında derin bir nefes alıp bakışlarımı geri girişe çevirmiştim. Birkaç yolcudan sonra sonunda onu görebilmiştim. Giydiği bol beyaz pantolonu ve siyah badisiyle, o kadar karizmatik duruyordu ki, güneşte parlayan karamel rengindeki saçları öyle düzenliydi ki, karşımda o kadar fazla parlıyordu ki, sadece birkaç saniyeliğine gözlerimi kırpmak zorunda kalmıştım.

 Giydiği bol beyaz pantolonu ve siyah badisiyle, o kadar karizmatik duruyordu ki, güneşte parlayan karamel rengindeki saçları öyle düzenliydi ki, karşımda o kadar fazla parlıyordu ki, sadece birkaç saniyeliğine gözlerimi kırpmak zorunda kalmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sadece kıyafetlere odaklanıyoruz)

Gözlerimi ondan zar zor aldığımda hemen aşağı kaymış ve elini sımsıkı tutan siyahi bir kız çocuğu görmüştüm. Kaşlarım kalkarken yüzünde tıpkı bedeni gibi ufak bir endişe var gibiydi. Ama yinede tuttuğu elden emin ve adımları neşe doluydu.

AfriCa × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin