Partea 1

131 2 0
                                    

Sub cerul plumburiu de toamna,frunzele castanii,se scuturau in bataia vantului.
In ciuda timpului rece,parcul era plin de oameni,care incercau sa prinda ultimele zile frumoase ale lui Octombrie.
Spre apus norii prevesteau a ploaie lunga de toamna.
Picuri reci de ploaie,incepura sa cada spre cer si m-am grabit spre casa si spre tine.
Stiam ca ma astepti sa vin din oras.Cu cafeaua in mana si cu tine in brate,ne uitam pe geam la ploaia care cadea din cer.
Geamurile se aburisera de la respiratia noastra si de la caldura din casa.
Stateai cu spatele la mine si parul tau despletit ma atingea pe gat,provocandu-mi senzatii pe care nu le-am mai simtit de ceva timp.
Imi era dor sa te tin in brate si sa te sarut,tinand cont ca un an,ai fost plecata.
Cu mana dreapta pe mijlocul tau si cautand pe intuneric masa care se afla in stanga,am pus cana de cafea jos.Parul tau ondulat care imi masa gatul,ma cam incomoda acum.
Imi placea cand purtai parul lung.Il adoram la fel de mult ca si pe tine si ochii tai vioi,caprui,care imi provocau tremur in tot corpul,cand ma priveai zambind lasciv dupa perdeaua de la dus. 
Il dau usor la o parte si buzele mele flamande iti cauta gatul.Tremurand,te-ai lipit de mine si abandonandu-ti simturile in bratele mele,ai gemut incet,intorcandu-te cu fata spre mine.
Iti iau cafeaua din mana,eliberandu-ti mana care cauta febril sa scape de cana si sa-si gaseasca odihna pe gatul meu.
Buzele noastre intalnindu-se la jumatatea drumului,se lipira tremurand,pline de dorinta.
Anul in care mi-ai lipsit isi facu simtita prezenta si dorul de tine,acutiza sentimentul de iubire,pe care il puteam avea in acel moment
Facand doi pasi inapoi si lipindu-te de perete,am simtit corpul tau tremurand,parca in anticiparea momentului.Cu mainile pe mijlocul tau si cu tricoul care ma incomoda,incercam sa scap de el.Intr-un final,scapand de tricou,l-am aruncat intr-un colt,ca pe un obiect parasit si simtind corpul tau tremurand si parca cerand mai multa atentie,incercam sa ma concentrez pe clemele de la sutien,in timp ce mainile tale tremurand plecasera la explorat spatele meu gol.
Sarutandu-te pe gat si savurand fiecare clipa care facea momentul sa fie special,am sfarsit intr-un final sa eliberez sanii din stransoarea sutienului.
Facand un pas inapoi si admirandu-i in toata splendoarea lor,parca nu-mi venea sa cred ca acel corp minunat imi apartine doar mie.Eram cel mai fericit barbat de pe pamant.M-ai tras inapoi in bratele tale,nelasandu-ma sa te admir prea mult,sarutandu-ma si soptindu-mi in timp ce incercai sa-mi faci un semn pe gat:
-Fa dragoste cu mine!
Tragandu-ma de mana spre dormitor,impingandu-ma in pat si nelasandu-mi timp sa fac nimic,te-ai aruncat peste mine ca o leoaica.
Asa cum te vedeam eu din pozitia in care eram,un mic om la picioarele unei zeite,pareai o amazoana plecata sa cucereasca lumea.
In semi intunericul din camera,ochii tai sclipeau de fericire in timp ce tu,aplecata peste mine,ma sarutai,mangaiai si alintai.
Tremuram sub degetele tale si imi doream mai mult ca orice pe lume sa fac dragoste cu tine,sa te fac fericita si sa te simt tremurand in acelasi timp cu mine. 
Parca simtind ca vreau sa te ating,mi-ai prins mainile si ridicandu-le deaspura capului meu,pe perna,m-ai supus la un chin dulce,
Parca ai vrut sa te razbuni pe pielea mea,sarutand si muscand,coborand incet spre buric,m-ai facut sa nu mai pot,sa nu mai rezist.Parca iti placea sa ma vezi la mila ta.
Intr-un final m-ai eliberat ,zambind.Erai fericita.Misiune indeplinita.Eram in plina erectie si parca ai ghicit.Te-ai oprit inainte sa pot termina.
Aplecata peste mine,mi-ai dat un ultim sarut,inainte sa-mi soptesti la ureche:
-Randul tau acum.
-Trebuie sa ma razbun pisi,ca m-ai lasat asa?
-Tu stii....si zambind in timp ce spui asta,m-ai tras peste tine.

Caldura corpului ta,finetea pielii tale aramii,sfarcurile saniilor care s-au intarit sub degetele mele,ma fac sa-mi pierd simturile si sa reactionez,sarutandu-te apasat,pe buzele intredeschise si umezite.
Ma uit in ochii tai si vad ca lucesc,cu toate ca este semi intuneric in camera.
Imi fac curaj si pornesc la explorat intinderea vasta si goala,care mi se deschide in fata ochilor.
Cobor incet pe gatul subtire pana la umar.Insist un pic pe arcada de la gat,prin valea dintre sani,fara sa ma ating de ei,descriind cercuri din ce in ce ma mari pe abdomenul tau.
Tremuri incet si ma atingi pe umeri.Iti simt degetele tremurand si respiratia usor sacadata,cu fiecare pas pe care il parcurg.Mainile mele tremuratoare se opresc pe sani si descriu cercuri in jurul mameleonelor roz,care s-au intarit si cer atentie.
Ma ridic incet,fara sa-mi iau buzele de pe tine si ma apropii tiptil de sani.
Mainile tale care pana atunci au stat linistite pe spatele meu,brusc si-au schimbat pozitia,infigand degetele fine,in cearceaful de pe pat,in clipa cand buzele tremurate  iti atinsera sfarcul,facandu-te sa cabrezi ca un mustang.
Nelasandu-ma sa termin ce am inceput,m-ai tras peste tine sarutandu-ma in timp ce mainile tale incercau sa-mi desfaca cureaua de la pantaloni.
Intr-un final,ai reusit si i-am aruncat plin de nerabdare intr-un colt pe un scaun,pe care l-am ghicit ca este este acolo.
Eram in lenjerie intima amandoi,tremurand de dorinta.Anumite parti neexplorate din corpul tau,imi faceau cu ochiul si nu mai aveam rabdare.M-ai simtit ca fierb si incuviintand tacit,mi-ai dat drumul din lesa,lasandu-ma sa alerg liber si sa-mi gasesc comoara mult dorita.
Te sarut lasciv si cu mana alerg pe corpul tau,spre centrul feminitatii tale.
Ma primesti,intai timida,apoi din ce in ce mai furtunoasa,pe masura ce te apropii de orgasm.
Imi place sa-ti aud geamatul de placere.
Ma tragi peste tine,cautandu-mi buzele.
Sfarcurile ma inteapa in piept si tu te misti odata cu mine.
Pulsul accelerat,ochii inchisi si geamatul din ce in ce mai accelerat,imi spun ca o sa termini.
Cu un spasm,ma stangi in brate si ma saruti.Ochii imi spun ca esti fericita,buzele tremurau.
Lenjeria ne incurca,o aruncam.Corpurile noastre goale se alinta si se desmiarda sub lumina difuza din camera.Peste tine,cu picioarele tale incolacite peste mijlocul meu,privirile noastre pline de dorinta se intalnesc.
Cu o privire mi-ai spus tot ce aveai sa-mi spui.Imi soptesc ochii tai ceea ce-mi doream de mult timp...sa te fac a mea,pt totdeauna.
Inca respirand sacadat,imi faci loc sa ma asez mai bine,dar nici nu te las sa ma ajuti....inca nu.
Buzele iti tremura,ochii tai caprui,inchisi pe jumatate,parca imi soptesc din nou:
-Baby,fa dragoste cu mine!
Nu stiu cat mai pot rabda,nu stiu cat mai pot sta fara sa te simt.
Fara sa-ti simt feminitatea,fara sa simt caldura corpului tau si sa-ti simt pulsatiile orgasmului tau divin.Te sarut pe lobul urachii si mainile tale imi ating spatele dandu-mi fiori si facandu-ma sa ma lipesc de tine.Imi simti erectia pe sexul tau si ridici bazinul in intampinare.
Strecor mana incet printre noi si te ating.Vibrezi si iti incordezi abdomenul.Ma doresti inauntrul tau.Vrei sa ma simti.
Te ating incet si alunec in tine.Ma strangi in brate si ma presezi cu picioarele sa intru.
Ne miscam la unison intr-un ritm lent,plin de pasiune si extaz.
Te doresc enorm.Caldura te interioara,ma face sa inebunesc.Corpul tau gol si lucind de transpiratie,lipit de mine,imi da fiori si ma face sa ma misc incet si cat mai adanc.
Ne miscam in acelasi ritm.Corpurile noastre,parca stiu singure ce au de facut,buzele parca nu mai stiu a vb si saruturile nu se opresc.
Iti simt corpul vibrand si rezonand in acelasi ritm cu al meu.Inimile noastre,care pana acum tanjeau una dupa alta bateau la unison si in acelasi ritm.
Iti simt respiratia pe gatul meu si iti aud geamatul usor si sacadat in urechea mea..
Stiu ca nu mai ai mult,te simt...stiu ca te apropii de orgasm,la fel si eu.
Inclestati unul in bratele altuia,cu sclipiri in ochi,terminam amandoi.
Sexul tau pulseaza si simt ca ma mai pot misca si nici nu m-as misca chiar daca as vrea.
As ramane asa pentru eternitate,in bratele femeii pe care o ador mai presus de orice.
Ma uit la tine si nu-mi vine sa cred ca femeia pe care o iubesc,este langa mine acum.
Iti dau parul din ochi si te sarut,pe frunte,pe ochi,pe buze.
-Te iubesc pisi!.Multumesc ca existi in viata mea!
Ne eliberam din stransoare si te strang la pieptul meu.
Te privesc in ochi si imi vine sa nu-ti mai dau drumul niciodata.
Sunt asa de fericit!!!!

Te tin in brate si te admir.Zambesti in somn si nu-mi vine sa plec,dar vreau sa ma un dus rapid si sa ma intorc langa tine.Ma ridic incet si ma indrept spre usa,trec pragul si intru in baie.
Pornesc apa la dus si ma indrept spre oglinda in care ma uit zambind.Pe gat,un semn....(m-a insemnat leoaica),gandesc zambind si intru in dus.Doua maini,imi ating spatele.Uitasem ce usor dormi....Vazand ca nu mai sunt langa tine,ai venit dupa zgomot si m-ai gasit in baie.
Stiind ca-mi place sa facem dus amandoi si ca sa-mi faci pe plac,te-ai gandit sa mi te alaturi.
Intri usor ca o felina,inchizi usa in urma ta si ma iei in brate.Simtindu-te,iti intorc palmele cu fata in sus si iti torn doua picaturi de sampon.Stii ce ai de facut,nu trebuie sa-ti spun nimic.Pieptul meu,este locul tau de joaca,gatul si ceafa mea,terenul tau pentru saruturi.Ma cutremur si fara sa spun nimic,te trag in fata mea si te lipesc cu spatele de mine.Trupul tau gol,ma intarata si ma face sa tremur.Te mangai si te sarut pe gat,pe umarul gol.Sfarcurile tale,au devenit obraznice impungand aerul fierbinte din cabina.Gemi usor si-mi cauti mana.Ma strangi si te lipeste cu fundul mai mult de mine.
Mana ramasa libera,iti atinge sexul si te simt tremurand.
Masez incet muntele lui Venus,pana incepi sa gemi si sa te ondulezi sub mana mea.
Te intorci incet si ma atingi.Sub atingera ta,ma topesc...Te strang la piept si iti ating sanii.Gemi incet si imi raspunzi la sarut,masandu-ma inca pe sex,facandu-ma sa gem si sa-mi doresc sa fiu in tine.Ajutandu-ma,pentru ca vezi ca nu ma descurc singur,ma iei de gat si ca incolacesti cu picioarele.Incet,te lipesc cu spatele de perete si te patrund.Esti asa de umeda,ca nu este nevoie sa depun nici un fel de efort.Gemi incet cand simti ca ma misc in tine.Sexul tau,pulseaza si simt asta.Ma doresti la fel de mult ca mine....Ne apropiem incet de orgasm.Apa calda care curge pe corpurile noastre,nu face alceva decat sa accentueze senzatia de extaz.Inimile noastre alearga in galop spre marele final,in care terminam impreuna,incolaciti sub dus.Te cobor incet din brate si cand atingi cu picioarele podeaua,ma iei de gat si te lipesti de mine.Iti dau parul usor din ochi si te privesc.Incerci sa intorci capul,dar nu te las si te apuc de barbie plasandu-ti un sarut pe frunte.Ochii iti lucesc si nu-mi pot da seama,daca este de fericire sau din cauza la aburul din baie.Intr-un final,ne facem curaj si ne eliberam din brate,terminand baia.Iesim si raman in usa in timp ce te admir din spate,cum te analizezi in oglinda.Ma observi si zambind:
-Ce faci pui?
-Te admir ca intotdeauna...
-Si cum iti par din spate?
-Minunata!
Ma indrept spre tine,depunandu-ti un sarut in palma:
-Te iubesc!
-Stiuuuu!
Asa ai spus mereu,dar....pentru mine nu a contat asta,ci doar tu.
Te las in baie si merg in dormitor,sifonierul fiind primul lucru care imi apare in cale.Il deschid si arunc pe mine niste pantaloni scurti,ma intind in pat si pornesc televizorul.Aceleasi chestii de nimic.Vii si tu,imi tragi mana si te pui cu capul pe ea,incolacindu-ma cu mainile,te lipesti de mine,ca un copil care trebuie protejat.Ma intorc cu fata la tine si tu iti schimbi pozitia,facandu-te pachet la pieptul meu,chiar daca aveam aproape aceiasi inaltime.Dupa un timp,iti aud respiratia lina si ma uit la tine.Pieptul iti respira ritmic.Ai adormit.

Nu stiu cand am adormit,dar dimineata,erai cu capul pe pieptul meu.Imi era frica sa ma misc,tinand cont de seara trecuta,de dinainte de dus.Stiam ca simti orice miscare.
Parca banuind,ma eliberezi din stransoare si te pui pe burta.De sub cearceaf,lenjeria ta intima,rosie ca focul,se poate ghici foarte usor.Ca sa-mi potolesc dorinta de a te saruta,te acopar cu cearceaful si merg sa fac cafeaua.
Am pus apa in filtru,cafea si merg la baie.Ascuns intr-un colt(unde stiam ca nu cauti niciodata),un trandafir rosu,isi astepta randul.
Ma intorc in bucatarie,scot o tava,dintr-un dulap suspendat,doua cesti si le pun pe blat.
Filtrul fluiera a final de repriza si cafeaua este gata.O torn in cesti si intru in dormitor,o pun pe masuta si ma asez pe pat.
Iti dau parul din ochi si te sarut.
-Neata pisi!
-Neata!.....faci tu somnoasa si intinzi mana la mine.Ma prinzi de mana si o pui sub cap....
-Te iubesc ingerash!.....apuc sa-ti mai spun inainte sa te ridici in fund si sa ma saruti.

Iesim pe balcon,nu inainte a ati pune un halat peste umerii goi,tinand cont ca erai fara tricou,aprindem cate o tigare si ne savuram cafeaua.
Ma asez pe scaun si fara nici un preaviz,te arunci in bratele mele,de eram gata sa vars cafeaua pe mine.
-Leoaico!....inca nu ai iesit la vanatoare!Calm pisi,ca ma oparesc!
-Ba da!.....am vanat un rac azi-noapte!Imi spui zambind si facand cu ochiul.L-am cam inrosit saracul!...imi spui razand...
Pun cafeaua jos,te cuprind cu mainile si iti spotesc la ureche,nu inainte de ati da un sarut:
-Multumesc ca existi in viata mea!
-Multumesc si eu!



Speranta moare ultimaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum