Timpul cat ai fost langa mine,a trecut ca un fum si acum ma simt singur.
Imi este dor de tine,de zambetul tau,de corpul tau cald,de imbratisarea ta.
Este sfarsit de noiembrie si afara ninge sublim. As fi vrut sa fii cu mine.
Ies....nu pot sta in casa...parfumul tau este peste tot,oriunde merge si oriunde as privi te pot vedea.
Merg pe strada,prin ninsoare,privind in gol,dar gandul imi este in fiecare secunda,la fiinta pe care o ador si fara de care nu pot sa vad lumea.
Flash-uri de imagini imi trec prin fata ochilor.
Imi aduc aminte de penultima zi,petrecuta impreuna si zambesc in sinea mea,amintindu-mi de reactia pe care ai avut-o.
Dimineata tarzie...stropii de ploaie se preling pe geamul de la balcon.Noi doi,pe balcon,ne bem cafeaua si incercam sa nu ne gandim la ziua de maine.Ziua in care drumurile noastre vor fi despartite pentru inca un an...speram ultimul...un an de chin si dor.
Toata ziua o petrecem impreuna,incercand sa stam cat mai mult,unul langa altul,sa ne privim si admiram cat mai mult,de parca am dori sa luam cu noi,insasi fiinta persoanei iubite.Dupa amiaza,profitand ca ploaia s-a oprit,hotarasti sa mergi pana la mama,ca sa-ti iei la reverede:
-Pisi,eu plec si nu stau mult...vin repede.
-Ok pui...ma suni inainte sa vii,te rog!
-De ce?...ai vreo curva pe aici?...Ma intrebi zambind.
-Vezi tu...poate o gasesti calare ...
Pleci,inchizand usa.Ca de obicei,te privesc de sus,ne facem cu mama si urci in tramvai.
Cobor si eu repede,merg la floraria din colt si iau 5 boboci de trandafir rosu si fug repede spre casa.Spre norocul meu,nu ai venit.
Prima data,iau o vaza,pun apa in ea si pe noptiera de pe hol,de langa usa de la intrare,pun trandafirii,ca sa-i am aproape.
Lumanarile...(parfumate,de levantica,pentru ca stiu ca-ti plac),vin puse pe jos,sub forma de sageata,indicand bucataria.In continuare,spre baie si ultimul traseu,dormitorul.
In dormitor,pe masa,pe noptiere,alte lumanari,mai mari,cu aceeasi esenta de levantica.
In bucatarie,in cuptor,la incalzit,asteapta felul tau preferat de mancare...paste...si desert,un tort.
In baie nu am facut nimic special...nu ar avea de ce,dar in schimb,m-am ocupat in special de domitor.Pe langa lumanarile parfumate,aruncasem pe pat,petale de trandafiri,la fel si pe podeaua dormitorului.Nu am mai avut timp sa scriu...TE IUBESC!...pentru ca a sunat telefonul:
-Baby,scapa de curva,ca vin acasa!...imi spui si iti simt zambetul.
-Imediat pui...cateva minute sa se stearga la gura!...iti raspund si ma bufneste rasul.
Aprind lumanarile si vin la usa,exact la timp,ca sa-ti deschid si sa-ti intind buchetul de flori.
Te uiti la mine,zambesti si ma strangi in brate.
Te las sa o iei inainte si vin incet in urma ta.
Intram in bucatarie,iti trag scaunul sa te asezi,scot pastele din cuptor si pun in farfurii.
Mancam privindu-ne si zambind.
Taiem tortul si ma intrebi:
-Cu ce ocazie,pisi?....ma intrebi.
-Nu trebuie o ocazie speciala...spun desfacand o sticla de sampanie si turnand in cupe.
Ma asez pe scaun si gust cu un deget din frisca,dar iti pun si tie pe nas.
Te strambi un pic si te bufneste rasul.
Terminam masa si urmam sagetile spre baie...
Nu te las sa te dezbraci tu...:
-Pisi...maine pleci,asa ca tu esti cea rasfatata in seara asta.
Te cuprind in brate si te strang de fund:
-Ai spus ca ma rasfeti,nu ca ma chinui...imi spui si ma strangi in brate la randul tau,sarutandu-ma si obligandu-ma sa ridic mainile ca sa-mi dai tricoul jos.
Pun mainile pe spatele tau,pe sub tricou si incet,incet il ridic si iti devalui sanii tai frumosi care mereu m-au fascinat.Ii sarut,in timp ce tu arunci tricoul intr-un colt.
Ramanem in pantaloni amandoi.Te strang in brate si te sarut pe gat,coborand usor printre sani.Lasandu-ma in genunchi si sarutandu-te pe burta,iti desfac snurul de la pantalonii de trening,coborandu-i incet de pe soldurile tale,dezvelind lenjeria alba ca zapada.Te straduiesti sa-i scoti de pe tine,fara sa te apleci,folosind decat picioarele,ceea ce imi ofera o viziune mirifica asupra corpului tau si in special asupra sexului tau,pe care il ating si in mangai prin lenjerie.
Ma prind de mijlocul tau,ma ridic si ma ajuti sa scap si eu de pantaloni,ramanand in lenjerie amandoi.
Ne cuprindem in brate si ne sarutam,alintandu-ne corpurile goale si incercand sa ne prindem punctele sensibile.Este o lupta dulce,care ne excita reciproc.Fiind lipita de mine,imi simti erectia si parca ca sa ma chinui un pic,te intorci cu spatele si te lipesti cu fundul de mine,frecandu-te insistent.Imi pun mainile pe sanii tai,jucandu-ma cu sfarcurile si sarutandu-te pe gat,ma razbun intr-un fel pentru erectia pe care mi-o provoci.Cobor mana dreapta in jos,alintand,mangaind si eliminand ultima parte de lenjerie de pe corpul tau,te intorc cu fata la mine.Imi faci aceiasi chestie si eliberandu-mi sexul din stransoare se lipeste de tine,facandu-te sa te cutremuri.Mai mult impleticiti din cauza atingerilor si saruturilor intram sub dus:
-Abia acum incepe rasfatul pisi...spun zambind pervers.
-Pai...pana acum ce a fost?...ma intrebi mirata.
-Doar preludiul...ce este frumos,acum incepe,mai spun eu,incepand sa-ti samponez corpul gol.
Iti spatele,fundul,picioarele si te cuprind in brate,intorcandu-te cu fata spre mine:
-Ridica capul,iti spun,ca sa te pot spala pe gat si pe umeri.
Nu folosesc burete,ci doar palmele,ceea ce face sa te ondulezi sub atingerile mele.
Te spal pe umeri si iti fur un sarut,iti cuprind sanii in palma, insistand un pic mai mult si te sarut pe gat,cobor mana pe burta si te fac sa tremuri.Pe masura ce ma apropii de sexul tau(ascuns deocamdata de spuma de la sampon),te electrizezi, tremuri si iti musti buzele,abtinandu-te sa gemi.Dupa burta,la rand vin picioarele(nu ma ating de sex inca),de la glezne,genunchi si pana la pulpe,amandoua in mod egal,ca sa nu se supere.Ma ridic in sus,cu manile pe solduri,si te cuprind de mijloc sarutandu-ti buzele vinete de la muscaturi.Te intorc incet cu spatele la mine te sarut pe ceafa si iti prind lobul urechii intre buzele mele pofticioase.Sfarcurile tale intarite,imi fac cu ochiul si le sterg in fuga cu degetele.Te electrizezi brusc si pui mainile pe peretele din fata noastra.Apa calda,curge pe noi si se prelinge pe gatul tau,pe sani,pe picioare.Tremuri si lasi capul pe umarul meu,cautandu-mi buzele.Ti le ofer si iti ating sanii.Te cuprind cu o mana pe sub sani si cu cealalta iti caut sexul,pe care il simt pulsand.Simtindu-mi mana,departezi un pic picioarele facandu-mi loc.Gemi usor,cand iti ating clitorisul si te freci cu fundul de mine,cand il masez usor,fara sa te penetrez cu degetul.Ma joc alintandu-l si mangaindu-l.Simt cum iti tremura picioarele si tot corpul tau,tipa si se incordeaza,cand in sfarsit iti dai drumul.
Fara sa-ti dau drumul din brate,iti permit sa te rasucesti si sa ma iei de gat.Prin gemete si abia soptind,sarutandu-ma pe gat:
-Esti nebun...ai o minte tare perversa.
-Stiu,dar...TE IUBESC!
-Stiuuuu!
Mergem in dormitor si mirosul de lavanda,iti gadila narile.Petalele de trandafir,ti se lipesc de talpi si tu te arunci in pat.Ma apropii de tine si te intorc cu fata in jos,ma asez pe fundul tau si intind mana la noptiera.
-Gata baby...nu mai pot!...soptesti.
-Calm si bucura-te de tratament...iti spun punandu-ti mainile pe langa tine.
Deschid sticluta incet...o incalzisem un pic in prealabil...pun in palme si te ating pe spate.
Iti masez spatele,gatul,umerii...usor,finut,doar cat sa simti.Corpul tau,nu are timp sa se relaxeze,dupa ce s-a intamplat in baie,asa ca inca se resimte dupa acel orgasm si tremura.
Cobor mai jos,pe fundul tau apetisant si il strang un pic mai tare.Te incordezi si iti citesc un zambet pe chip.Stiu ca-ti place sa fii stransa de fund.Iau fiecare picior la rand si in trecere,ating fin sexul tau,fara sa insist,fara sa stationez,decat il sterg il fuga cu un deget.
Spatele tau luceste,iar tremurul mainilor si spasmele corpului tau s-au mai linistit cand ma dau jos de pe fundul tau.
Te las un pic sa te linistesti...nu prea mult insa,pentru ca nu vreau sa te racesti de tot,nu vreau sa-ti dispara excitarea.Te rog sa te intorci si sa te asezi mai bine.Acum,asezata cu fata in sus,inchizi ochii,ca sa nu fii obligata sa te uiti in ochii mei si sa vad excitarea din ei.
Ma asez pe coapsele tale si reiau tratamentul.Nici nu apuc sa te ating,ca ma tragi peste tine si ma saruti.Iti pun mana pe umeri si fara sa-ti dau drumul la buze iti ating sanii.Sub degetele mele,sfarcurile tale,inteapa aerul si pieptul iti tremura.Vrei sa ma atingi si nu te las.Iti iau mainile si ti le masez pe rand,dupa le pun pe pat,langa tine,cu palma in sus.Te masez peste tot pieptul insistand mai mult pe sani si burta...Stiu ca te excita si stiu ca suna pervers,dar ador sa te excit.
Ador sa fac dragoste cu tine,ador sa te fac a mea si sa te iubesc.
Ma ridic si ma pun pe pat langa tine,iti ridic un picior si il pun peste ale mele.Imi plimb mana pe piciorul tau si te simt cum misti soldurile,cand mana mea se plimba pe pulpa ta,aproape de sex.
Stiu ca inca vibreaza dupa orgasm...Termin si celalalt picior si nu mai pot.
Sunt excitat la maxim.Sexul imi tremura de dorinta.Iti intind mana si te ajut sa te ridici.Te trag in poala la mine,cu fata spre mine si ma cuprinzi de gat,incolacindu-ma cu picioarele.Te ajut sa te ridici suficient de mult,cat sa te pot patrunde.Aluneci usor.O fi din cauza ca esti uda,de la excitare sau din cauza la uleiul parfumat de la masaj,dar se simte minunat.Esti asa de calda si primitoare,ca tremur sub sarutul tau si sub degetele tale,care ma zgarie pe spate.Incerc sa te apuc de fund si-mi aluneca mainile.Zambim amandoi...stim de ce...Aluneca din cauza la ulei .
Nu am de facut decat sa bag mana sub tine si sa te ajut sa te misti.Aluneci ritmic gemandu-mi in ureche,cu capul pe umarul meu.Sub lumina lumarilor,ne contopim si alunecam in paradis,terminand in acelasi timp.Ramai peste mine si inca imi simti spasmul in interiorul tau.
Sexul tau vibreaza si se incordeaza ritmic,de jur ca ar putea fi bataile inimilor noastre,care oricum alearga ca nebunele.
Nu vreau sa-ti dau drumul din brate...nu inca.Ador sa-ti simt corpul gol,lipit de al meu.Ador sa-ti simt orgasmul si spasmele si tremurul corpului.Ador totul la tine.
Ma las pe spate,cu tine inca peste mine si parca sa-mi faci in ciuda si sa ma chinui,tinand cont ca inca am ramas in interiorul tau,te misti un pic din solduri,un fel de dute-vino,obligandu-ma sa te apuc de solduri si sa te tin pe loc.
Ma incordez instantaneu si te trag peste mine,muscandu-te de buza de jos:
-Stai cuminte pisi,ca ma omori...inca sunt in tine.
-Daaaa,ca tu ai stat,bagate-as in pizda ma-tii!!....imi spui razand si incepi sa te misti in continuare...Iti pun mana pe pulpe si te las sa te misti.Vazand ca nu reactionez,imi pui mainile pe piept si zgarii un pic.Te trag peste mine,te sarut si iti imping piciorul stang in spate ca sa te intorc.
Nu reactionezi...Cand te vezi sub mine,ma strangi de fund si urci mana in sus pe spate,pana la gat,muscandu-ma de buza.Ma misc un pic in tine,facandu-te sa te cabrezi,ridicand sanii.Tinand cont ca terminasem amadoi si ca eram extenuati,ies din tine si ma asez langa cu fata in sus.Imi iei mana dreapta,mi-o intinzi si punand capul pe ea,arunci un picior este ale mele,mangaidu-ma pe piept:
-Cat timp ai planificat tu asta?
-Secret pisi....spun zambind.Daca te-am facut fericita,nu conteaza cat timp am planificat-o.
Am facut-o pentru femeia pe care o iubesc!Zambesc...daca cineva m-ar vede acum,m-ar arata cu degetul si ar rade.Zambesc amintirii,zambesc tie,zambesc fericirii pe care o simt,inca de cand te-am cunoscut.
Sau aprins luminile in parc,zapada inca nu a inceput sa se depuna pe trotuarul ud,dar pe iarba uscata,pe crengile scuturate de frunze,se observa un strat subtire si alb.
Ma opresc langa o banca,dar nu ma asez,ma reazam de ea si privesc in zare,in gol,spre tine.
Timpul o sa se scurga greu fara tine.Plec mai departe,mergand sper casa,prin neaua alba,care incepuse sa se astearna si pe aleile necalcate de oameni.
Pomii isi albisera crengile si privind in lumina de la becurile care luminau cu o culoare galben pal,fulgii de nea,albi si puri,sclipeau.Ningea mirific si sublim.
Merg spre casa si in drumul meu,stiu ca este o cofetarie,care serveste si cafea.Mesele de afara sunt goale.Imi iau cafeaua si ma asez,imi aprind o tigare si imi incalzesc mainile reci,pe ceasca de cafea,rememorand seara si dimineata petrecuta impreuna.
Te mangai pe spate si te intinzi spre mine sa te sarut.Ai buzele asa de dulci,ca nu imi vine sa-ti mai dau drumul.Ma misc un pic sa ma asez mai bine si brusc te incordezi si imi dai o contra.
Fara sa-mi dau seama,iti atinsesem sexul cu pulpa piciorului si corpul tau a reactionat.
Nu-mi spui nimic si continui sa ma saruti.Ne ridicam intr-un final din pat si ne luam lejeria pe noi,tu ceva rosu,ca de obicei si eu o pereche de bermude.
Ne bagam la somn si te trag la pieptul meu...Te intorci cu spatele si te pui pe mana mea.Fara sa vreau,imi mut mana de pe soldul tau,pe burta.
Adormim intr-un final...
Dimineata ma trezesc primul,avand o stare de nerabdare,merg sa fac cafeaua.
Vii tiptil prin spatele meu si ma cuprinzi in brate:
-Stai pui...iti spun si te ating pe mana.
Luam cafelele si iesim pe balcon.Rasarise soarele,era tarziu.
Bagajul te astepta la usa,in hol si numai vederea lui,ma intristreaza.
Bem cafeaua pe balcon,imbratisati si ne uitam la soarele care incearca sa incalzeasca cimentul rece si ud.
Mai sunt cateva ore si nu-mi vine sa-ti dau drumul din brate si nici sa te las sa pleci:
- O sa-mi fie dor de tine pisi!...iti soptesc cu vocea slaba la ureche.
-Si mie baby!...dar nu te intorci,nu te uiti la mine si banuiesc ca lacrimezi,dar nu insist sa ma uit in ochii tai.
Timpul trece prea repede pentru gustul meu si se apropie ora plecarii.
Chemam un taxi si mergem in statia de microbus,punem bagajele in compartimentul dintre roti si stam afara pana se apropie ora de plecare tinandu-ne de mana.
Se urca toti si tu ramai ultima.Ne uitam lung si intens unul la altul si cu lacrimi in ochi ne sarutam si ne luam la revedere.
Ma uit lung dupa tine,dupa microbus-ul care se indepareaza,pana se face din ce in ce mai mic.
Cand nu se mai vede nimic,scot telefonul si iti scriu:
-Te iubesc pisi!....Multumesc ca existi in viata mea!
Instantaneu raspunsul de la tine soseste:
-Stiuuu!!...ma asteptam.
Intre noi doi niciodata cuvintele de iubire nu au avut loc.
Nu trebuiau spuse.Noi simteam tot ce trebuia sa vb.Nu era nevoie cateodata decat de o simpla privire,ca sa ne dam seama,tot ce simte sau gandeste celalalt.
Plec spre casa,singur,fara nici un chef si fara nici o inima,
ERA LA TINE DEJA!...Si inima si tot ce am eu!Iti apartineam total.