Zilele trec greu fara tine.
Chiar daca vorbind zilnic,este greu fara tine.
Rutina mea zilnica imi ocupa tot timpul,iar in fiecare seara stau cu tine.Dimineata,cafeaua si tigarea isi indeplinesc scopul,trezindu-ma din noptile petrecute cu tine.Merg la magazin,unde intre timp terminasem curatenia si pusesem geamurile.Nu pot zugravi inca,pentru ca este rece afara,ninge si este ger noaptea.
Mai am doua camere de curatat si pot incepe etapa urmatoare.
Nu ma pot linisti deloc,stiind ca esti acolo. Au trecut 2 luni de cand ai plecat si nu-mi pot imagina cat de greu vor trece restul.
Am terminat ce aveam de facut,acum nu am decat sa astept sa vina primavara.
Este sfarsit de ianuarie si iarna inca isi cere drepturile.Zapada care inca mai era pe strazi,nu mai avea culoarea alba,ci cafenie,numai in parc,inca isi mai pastra culoarea in locurile necalcate de oameni.
Imi place sa ma plimb prin parc in fiecare zi,inainte sa vorbesc cu tine.De cand ai plecat,primul meu gand dimineata,este la tine si seara inainte de somn,este tot la tine.Esti prezenta zilnic in viata mea,chiar daca nu esti fizic acolo.
Prima zi de februarie si prime raze de soare,prevestesc venirea primaverii.Nu este cald,dar este un pic mai bine decat de obicei.
Ma plimb prin parc si incerc sa-mi amintesc cum a inceput relatia noastra.Ne-am intalnit din intamplare,cand totul pentru mine parca nu mai avea valoare.Totul in jurul meu era pustiu si rece.
Ne-am mai vazut de cateva ori in zilele care au trecut,dar nu am avut curajul sa te salut si tot ma uitam dupa tine,pana intr-o zi cand te-am oprit pe strada si ti-am cerut un foc.
Ai bagat mana in buzunar intinzandu-mi bricheta,zambind.
Din vorba in vorba,am aflat cine esti si cu ce treburi prin zona.
Peste cateva zile,din intamplare te-am zarit,prin dreptul curtii si ti-am iesit in intampinare,asteptandu-te la colt ca sa vorbim amandoi,pentru ca ma atrageai si nu stiam de ce.
Am stat putin de vorba si la plecare ,fara nici un cuvant,te-am tras de mana si te-am sarutat patimas.Mi-ai raspuns la fel si nu mi-a venit sa cred ca este adevarat.
Am ramas cateva clipe asa,uitandu-ne unul in ochii celuilalt fara a spune un cuvant.
Cand sa pleci,ti-am mai furat un sarut.De data asta ti-ai aruncat mainile de gatul meu,lipindu-te de mine si facandu-ma sa tremur.Stiu ca m-ai simtit.
Cateva zile ne-am intalnit pe furis la colt de strada,furand saruturi si imbratisari in putinele clipe pe care noi doi ni le puteam permite.
Intr-un final,ai trebuit sa pleci,lasandu-ma cu gandul ca a fost ceva trecator,ceva efemer.
Nestiind cum ne va fi viitorul,iti tot scriam,sperand ca timpul te va aduce inapoi,in bratele mele.
Intr-un final,am primit o veste de la tine.Urma sa pleci cu mama in afara,in strainatate si este posibil sa nu ne mai vedem niciodata,dar viitorul ne rezerva o surpriza......
O surpriza pe care nici in cele mai frumoase vise ale mele,nu speram sa se intample.
O mica poveste de dragoste se contura la orizont.O poveste,la care nu speram niciunul dintre noi.Tot vorbind si impartasind secrete,ne-am indragostit si asteptam cu nerabdare,intalnirea dintre noi doi.Fiecare dintre noi,aveam un bagaj de deceptii si esecuri si pareri de rau din trecut,dar ne-am promis sa nu lasam chestia asta,sa afecteze ceea ce incercam noi sa construim.
Lasand prietenia sa evolueze de la sine,fara sa speram prea mult sau sa facem planuri prea mari,pentru un viitor,care parea incert,tu fiind afara si eu in tara.
Cateodata cel mai frumos lucru,vine cand nu te astepti si nu mai speri la nimic.
Asa si noi doi.Doua inimi rupte,cautand,nu iubire,ci doar intelegere si ajutor reciproc si un pic de respect.Intr-un final,dupa doi ani lungi,ne-am revazut.
Cu ochii zambind de fericire,ne-am luat in brate si ne-am sarutat.Buzele dupa care tanjisem atata timp,in sfarsit,erau ale mele.Nu mai era nevoie de cuvinte,vorbisem prea mult in 2 ani.
Nu mai era nevoie de priviri,nu mai era nevoie de nimic.Nu eram decat noi doi si atat....Restul,era redus la tacere.
Cu mainile tremurande,te-am luat in brate si te-am strans la piept.Am lasat capul pe umarul tau si tu simtind ca te strang in brate,ai facut acelasi lucru.Am tacut si nu am spus nici macar un singur cuvant,pret de cateva secunde,aproape un minut,pana cand tremurul mainilor si luciul din ochii nostri s-au linistit.Tremurand si sarutandu-ne,am inceput sa ne dezbracam.Tricoul,zbura cat colo aruncat pe un colt de pat.Camasa mea,aruncata pe jos,data cu piciorul intr-un colt.Sutienul tau,la care m-am chinuit un pic,era aruncat pe masa,acoperind monitorul de la pc.Restul hainelor,le-am lasat pentru mai tarziu.Mainile noastre,alergand febrile si tremurand se oprira intr-un final.Strangandu-ne in brate,buzele noastre se contopira intr-un sarut intim si sensual.
Oprindu-ne o clipa si privindu-ne in ochi,am realizat ca nici timpul si nici distanta nu ne pot tine departe unul de altul si ca ne dorim atat de mult...fie chiar si pentru o secunda.
Te intind incet pe pat,de parca ai fi fost de portelan si imi era frica sa nu te sparg...
Te sarut si te mangai.Ne atingem fara cuvinte si incercam sa ne facem fericiti in cele cateva ore cat vom fi impreuna.Te ating si ma cutremur.Ma atingi si imi vine sa urlu.
Timpul trece si nici nu simtim si mi-as dori sa-l opresc in loc.
Corpul tau,pe care l-am dorit timp de 2 ani,ma trage,ma face sa tremur.Ma simti si usor imi iei mana si ma ghidezi.Ma tragi peste tine si ma saruti,cerandu-mi din ochi sa te ating.
Buzele tale tremuratoare si dulci,sanii tai pe care i-am admirat,in sfarsit sunt ai mei sa-i ating si sa-i sarut.Ma asez incet peste tine,intre picioarele tale si iti dau parul din ochi.Te privesc timp indelungat si-mi este frica sa ma misc.Mainile tale deseneaza pe spatele meu si ma face sa vibrez si sa ma las peste pieptul tau gol.Iti simt sanii in pieptul meu si ma simti tremurand.Ca sa ma linistesti,ma saruti si imi pui mana pe piept in dreptul inimii.Cobor incet pe gat,si parca cu teama,ma apropii de sani si te sarut pe sfarcuri.Te simt tremurand si ridicand bazinul ca sa te lipesti de mine.Mana mea ti se plimba pe corpul gol si te face sa te incordezi.
Te sarut incet pe burta,coborand printre picioarele tale si tinandu-ma in maini.Cand simti ca ma cobor prea jos,te incordezi si tremuri.Nu stiu daca de teama sau excitare,dar imi place.Las capul pe soldul tau si urc mainile pe corpul tau,masand incet si oprindu-ma pe sani.Caut sfarcurile si le ating incet cu degetele.Te sarut pe pulpa piciorului si pe tot piciorul pana la glezne.Ti le intind incet si ma las peste tine,sarutandu-te si continuand pe gat si pe sani,incarcand sa-ti las pantalonii scurti in jos,dar fiind un pic cam stransi pe tine,nu reuseam.Stii ce vreau sa fac si ma ajuti,coborandu-i tu de pe solduri si lasandu-i pe pulpe.Simtind ce ai facut,te sarut pe gat si pe sani si cobor mana in jos,mangaind pe burta pana ating sexul tau umed deja.Vibrezi a dorinta si inchizi ochii,muscandu-ti buzele.Apuc de pantaloni si in trag in jos,sarutand,mangaind si alintand corpul tau gol.In sfarsit iti eliberez picioarele si ma primesti intre ele,dar nu pentru mult timp,cerandu-mi mai mult prin semne,gesturi,ca-ti doresti sa stai pe mine.Iti indeplinesc cerinta,tragandu-te peste mine si lasandu-te sa ma alinti pe piept.Ma simti ca tremur,cand cobori mana in jos,desenand pe pieptul si burta mea.Te ajut la randul meu sa ma dezbraci si eliberandu-ma,te asezi pe sexul meu erect,facandu-ma sa ma cutremur,cand te simt.Te misti incet,masandu-ma si excitandu-ma,sarutandu-ma pe piept.Iti pun mana pe pulpe si te mangai,cautandu-ti sexul si masand o anumita zona,te fac sa te misti mai frenetic si sa te lasi pe pieptul meu,strangandu-ma in brate.Te ridici incet si ma rogi mai mult din priviri sa te penetrez.
Gemi usor,cand simti ca te ating.Aluneci incet,parca dorind sa simti fiecare milimetru care te patrunde si te face sa gemi .
Ma lasi sa te apuc de fund si sa te ghidez pe calea fericirii.Mainile tale,de pe pieptul meu,descriu semne indescifrabile,pe care cred ca decat ceea ce simti tu,le poate citi.Dansul tau frenetic,ma duc in extaz si ma face sa-ti dau contre,patrunzand mai adanc in intimitatea ta.Gemi si te lasi peste mine.Ma musti de gat,lasandu-mi semne si iti place.Te excita cand ma chinui.
Te las sa te joci,pentru ca ador sa te vad,sa te simt sa stiu ca esti fericita.
Obosita de extaz,de miscare,te lasi pe pieptul meu,lasandu-ma sa te simt in continuare.Sexul tau pulseaza,vibreaza,stangandu-ma si facand totul sa fie mai incitant,mai erotic.
Ma ajuti sa te intorc,primindu-ma intre picioarele tale.Parca simtind ca vreau sa fiu cat mai adanc in tine,ma incolacesti cu picioarele si ma strangi fortandu-ma sa ma lipesc complet de tine.Ma lasi totusi sa ma misc,dar nu vreau sa te bruschez,ci doar sa te fac sa simti si sa gemi si sa tremuri,asa ca ma misc cat mai incet in tine,Gemi din ce in ce mai sacadat,pe masura ce excitarea ta creste.Slabesti stransoarea picioarelor,permitandu-mi sa te penetrez,mai adanc si mai repede.Nu vreau sa termini asa repede.Ma opresc un pic,ramanand totusi in feminitatea ta,te sarut pe gat,masandu-ti sanii.Simtind ca m-am oprit,imi dai contre,miscandu-ti soldurile sub mine.Iti intind picioarele,permitandu-ti sa ma intorci si te asezi peste mine.Imi prinzi mainile si mi le tii deasupra capului,ca sa nu te pot atinge si ma lasi sa te admir,cum aluneci incet in sexul meu erect.Ridic genunchii,ca sa te poti sprijini si sa-ti pot da contre,tinand cont ca esti aplecata peste mine si ma tii de maini.Sfarcurile tale sunt in dreptul buzelor mele,asa ca ma delectez in voie,sarutand.Ne miscam la unison si incercam sa ne reglam respiratia si gemetele.
Cu fiecare contra,cu fiecare geamat,ne apropiem de orgasm si fericire.Terminam in acelasi timp si cazi peste mine,eliberandu-mi mainile din stransoare.
Ma tii sub tine si nici nu as vrea sa ies.Imi place sa-ti simt sexul stramt cum ma strange ritmic si cum pulseaza.Te mangai pe spate si iti sarut buzele tremurande.Deschizi ochii si chiar daca este intuneric in camera,ii simt sclipind.Zambesti si te ridici un pic,eliberandu-ma din stransoare.Te intinzi peste peste mine si te simt tremurand cu tot corpul.Te tin stans in brate si te sarut pe gat,dar cu fiecare sarut,iti accentuez starea,dar nu-mi spui sa ma opresc,ci doar ma tii de gat.
Stai peste mine pana te linistesti,stiind ca imi face placere sa te simt cum tremuri.Intr-un final aluneci intr-o parte,cu capul pe mana mea,pastrand totusi un picior peste ale mele.
Te tin in brate si te sarut.Inca iti simt respiratia in ureche si ador asta.Ador sa simt sarutul tau pe gat si mana cum se plimba pe pieptul meu.Stam asa mult timp,goi,contempland linistea din camera si ascultandu-ne reciproc respiratia.Ne imbracam intr-un final si iesim la o tigare.
Dupa 2 ani,din nou impreuna,incercand sa ne oferim clipe de neuitat,pline de fericire.
Amintiri,pentru o viata.
Soarele cu dinti,incalzeste totusi un pic,pentru ca,din pomii cu crengile inghetate,curg picuri de apa.
Parcul care pana acum era pustiu,sub soarele dupa-amiezii,prinde un pic de viata.Oamenii, satui de statul in casa,in zilele friguroase,au iesit sa admire si sa se bucure de parc,de plimbare.
Copii infofoliti cu geci si fulare,alearga pe aleile curatate de zapada si rad.Trec printre ei,ca o fantoma si parca nu vad nimic.Sunt persoane in jurul meu,dar eu sunt pierdut in gandurile mele.
Ajung in capul celalalt al parcului si ma intorc inapoi pe o alta alee,asa cum fac in fiecare zi.Timpul trece repede,tinand cont ca nu ma grabesc,nu am la cine sa ma grabesc.Ajung la patiserie,comand obisnuita cafea din fiecare zi,iau loc pe scaun si-mi aprind o tigare.In aerul racoros,rotocoale de fum,se ridica spre cerul albastru.Il privesc si-mi spun in gand....va fi ger la noapte...va trebui sa dau drumul mai tare la caldura,tinand cont ca mie nu-mi place caldura aia sufocanta.In drum spre casa,trec pe la localul cumparat de noi si ma mai gandesc ce si cum si in ce fel or sa vina rafturile si restul,dar asta mult mai tarziu,tinand cont ca inca nu am zugravit.
Nu intarzii mult acolo si ma indrept spre casa,deschid usa si intru in bucatarie.
Apartamentul este pustiu si gol fara tine.In ultima vreme,nici pofta de mancare nu mai am,dar totusi,deschid frigiderul si iau o casoleta de lasagna,merg la cuptorul cu microunde,ii dau drumul si pun casoleta in el.Intru in dormitor si pe noptierele de langa pat,troneaza 2 poze inramate de tine.Sunt cadouri pe care mi le-ai dat in timpul relatiei noastre.Ma asez pe pat si ridic una dintre ele.Imi aduc aminte cand mi-ai dat-o,parca ar fi fost ieri.In fotografie,te tin in brate si tu ma tii de mijloc si stai cu capul pe pieptul meu.Zambim fericiti.Era a doua noastra intalnire,dupa ce ne-am indragostit cand mi-ai dat aceasta rama.
Cealalta este a ta,pe care ai avut-o la tine,cat timp ai fost plecata,pana sa ne mutam impreuna...sunt amintirile noastre cele care ne vegheaza somnul.
Din bucatarie si aude o sonerie.Cuptorul isi terminase programul.Scot casoleta,o pun pe un platou si ma asez la masa.Locul gol din fata mea,bucataria goala si apartamentul in care linistea isi face prezenta,parca ma sufoca.Este greu fara tine.Pana si mancarea are gust de cenusa in gura.Beau un pahar de apa si ma ridic de la masa.Merg in dormitor si ma intind in pat,pornesc tv-ul,dar nu ma intereseaza sa ma uit.Trag laptopul langa mine,il deschid si astept sa-mi scrii,ca ai venit de la servici,ca esti bine si sa te sun,dar demulte ori,stiind ca sunt acasa,ma suni tu.
Atipesc si te visez.Ca esti langa mine,ca te tin in brate,ca te sarut.Nu apuc sa termin visul,ca ma trezeste apelul de la tine.Iti raspund si cand te vad,lacrimez si iti spun ca te iubesc si ca-mi este dor de tine.
Intorci capul intr-o parte sa nu-ti vad ochii,dar stiu de ce o faci...sa nu-mi faci mie mai rau.Tu intotdeauna ai fost mai tare decat mine,la asa ceva.Tu intotdeauna ai incercat sa ma temperezi,cand a fost vorba de sentimente,vise si cam in general de tot ce a avut legatura cu noi.
Nu spun ca ai fost rece,dar ai fost mai logica decat mine.
Vorbim de chestii generale,de magazin,de ce am mai facut si de ce avem de gand sa facem in continuare.Stim ca mai este mult pana ne revedem,stim ca este greu,dar rezistam cu stoicism distantei,sentimentelor si lipsei fizice,pe care le resimtim zilnic amandoi.Timpul trece pe repede inainte si se apropie miezul noptii.Ora cand trebuie sa inchidem apelul,pentru ca trebuie sa te odihnesti...maine este o noua zi de munca pentru tine.
Ne luam la revedere,cu speranta ca maine vom vorbi din nou si dorul nostru acutizeaza parca si mai mult distanta si lipsa.
Inchid laptopul,dar nu inainte de ati scrie ca Te iubesc! si ca te doresc inapoi in brate la mine.
Ma intorc pe o parte si ma uit la televizor,dar nu vad nimic,pentru ca tu imi acaparezi fiecare gand,fiecare idee si fiecare sentiment.Ma domini,chiar daca nu esti langa mine.
Adorm...visez...ma trezesc si adorm iar.Ca de fiecare data,tu esti acolo.
Dimineata...ma trezesc cu lacrimi in ochi si nu stiu de ce.Nu-mi pot aminti visele,nu am putut niciodata.Cel putin nu complet,ci doar portiuni.Ce-mi amintesc acum,este imbratisarea si sarutul tau.Atat si este suficient sa ma faca sa lacrimez.Merg la baie si ma spal pe dinti.Ma uit in oglinda si ca de obicei,ma intreb ce ai vazut la mine,pentru ca sunt un pic mai frumos decat dracul.Timpul cafelei...sincer,nu stiu la ce m-am gandit cand am pus 2 cesti pe masa,cu cafea in ele...acum am 2 de baut.Zambesc si ies pe balcon.Cand am crezut ca am scapat de iarna,ninge iar.Este februarie inca...imi aduc aminte.Prea visam sa termin magazinul repede.Se pare ca va trebui sa mai astepte.
Balconul,a doua noastra camera...detine multe amintiri.Si romantice si erotice...unele dintre cele mai fericite.Ma asez pe eternul scaun de langa masa,imi aprind o tigare si sorb o gura de cafea.Ninge linistit,fara pic de vant.Nu plec nicaieri azi...ma gandesc.
Mai sunt 14 zile pana la Sfantul Valentin.Am petrecut cateva zile de Sf Valentin impreuna,dar decat una singura a fost cea care a fost de o importanta majora pentru noi doi.
Acea zi a decis totul.