Iesim in strada,aglomeratie,masini,galagie.Un oras plin de oameni la ora 8 dimineata.
Te prind de mana si ne stracuram printre trecatorii care merg grabiti,fiecare dintre ei,cu planurile,gandurile si problemele lor.Fiind luni,traficul este infernal,mai ales la acea ora,cand majoritatea populatiei din oras,alearga spre servici sau spre alte destinatii,nestiute de noi.Ajungem la masina,deschizi si urcam.Asezati confortabil in scaune,ne aprindem cate o tigare,lasand geamurile jos,cu toate ca este rece afara.Ca sa compenseze un pic curentul care se produce in masina,o pornesti si o lasi sa se incalzeasca.Ne uitam unul la altul si ma ghicesti ce vreau sa spun.Cat am stat la bar la cafea,ai tot cautat in telefon si mi-am dat seama ca te-ai interesat de apartament.Imi dai telefonul si imi ceri din ochi sa ma uit si eu la pozele de prezentare de la apartamentul pe care il doreai tu.
Era intr-o zona linistita a orasului,langa un parculet si cu loc de parcare pentru masina.
Apartamentul nu este mare,este chiar intim si mobilat.Stiu ca ai cautat special sa fie mobilat,ca sa nu mai fim nevoiti sa alergam dupa mobila prin oras.Are un hol destul de maricel.Are un dormitor,o sufragerie,baie si bucatarie.Mobila si culorile erau standard la toate apartamentele din complexul acela.Te uiti la mine si vezi ca aprob alegerea ta.Intotdeuna tu ai fost cea practica si logica.Eu nu-mi doream decat un loc unde sa stau cu tine,putea sa fie si o casa la curte sau la tara.Inchidem geamurile,dupa ce s-a aerisit destul fumul de tigare din masina si pornim spre firma,ca sa cumparam apartamentul.Ne invartim un pic pe acolo,pana gasesti un loc de parcare,coboram din masina,neuitand poseta,actele si sa inchizi si asiguri masina.
Mergem spre intrare si pe o usa in dreapta,scrie numele firmei.Intram si o secretara,ne indruma spre birorul sefului.
-Buna dimneata!...salutam si noi,pentru ca asa se face.
-Buna dimineata!...cu ce treburi pe la noi?...ne intreaba seful,jovial,apoi cheama asistenta si cere 3 cafele...Imi cer scuze,continua,aratandu-ne cele 2 scaune din fata biroului,dar nici eu nu mi-am baut cafeaua dimineata.
-Dorim sa acizitionam un apartament de la dumneavoasta.Cel din aceste poze.Sper ca inca mai este liber...
Se uita in catalog si exact la timp,cand ridica capul,sa vorbeasca cu noi,apare si secretara cu cafelele.Le pune pe masa si iese fara zgomot la fel cum a intrat.
-Este inca neachizitionat.Se situeaza la etajul 3 si este complet mobilat.
-Bun...spui tu.Te las pe tine sa vorbesti,pentru ca serviciul tau,pe care il practici si afara,este cumva in domeniul aceste.Achizitii.
Sorb o gura de cafea si privesc la voi doi,cum faceti actele si transferuri si tot ce este de facut.
Sunt un pic paralel,asa ca ma scuz si ies afara la o tigare.
Nu se fuma in birou.
Dupa 30 minute,iesi pe usa,cu niste acte in mana si cu cheile in cealalta.Mi le intinzi mie pe toate:
-Gata baby...Acum sa fumez si eu o tigare si sa il asteptam sa mearga cu noi,sa ne predea apartamentul.
-Ok pisi...mai spun si te sarut.
Sunt un pic trist si ma simti.Ma strangi de mana si te uiti intrebator la mine.
-Ma simt ciudat...Ma simt ca un om care ia totul pe gratis,fara sa fiu in stare sa fac nimic pentru tine.Fara sa fiu in stare sa te ajut cu nimic,sa te sustin cu nimic.Pana acum,tu ai facut totul si eu am fost doar pasager si ma simt nasol.
Te uiti la mine cu dojana,ma strangi in brate si ma saruti.
-Stiu.Este ok.Eu te-am ales pe tine si cu tine vreau sa merg mai departe.
Ma simti ca tremur si ca nu sunt ok,dar ma intelegi si incerci sa ma impaci.Stii ca mai am momente de genul,dar intelegi si de ce ma simt asa.Neputincios.
-Ai spus candva,ca vom trece prin toate impreuna,nu?...Ma intrebi si te uiti in ochii mei.
-Am spus pisi...iti soptesc ca un copil certat de mama.
-Bun atunci....ma tii de mana...vom trece peste toate impreuna.Am ajuns pana aici,mergem mai departe.Mai spui si-mi dai un sarut simtind cum ma destind si iti zambesc.
Vine si seful,se urca in masina lui si ne tinem dupa el,printr-un oras aglomerat,galagios si plin de gunoaie la fiecare colt de strada.Sper ca macar zona in care este apartamentul sa fie liniste si curat.Ajungem in sfarsit.Trecand pe langa un parculet,in partea stanga,de cealalta parte a strazii,este o intrare lata,pe 2 benzi si in fata se vede un bloc nou construit.In parcarea din fara blocului,nu sunt decat cateva masini.Locurile de parcare sunt numerotate si il vedem si pe al nostru.Tragi masina la locul ei,coboram si asteptam sa vina si el.
Mergem la usa blocului,care este maro,facuta din termopan si cere cheile.
-Fiecare locatar are setul lui de chei.ne spune deschizand usa si facandu-ne loc sa intram.Aici sunt cutiile postale.Asta este a dumneavoasta,spune aratand cutia cu numarul 17.Din pacate liftul nu este gata inca,deci o perioada,o sa urcati pe scari.Imi pare rau pentru asta,am sa incerc sa remediez problema cat mai repede,spune si o ia pe scari inainte.Ajungem la etajul 3,Usa cu numarul 17,este situata,chiar in capul scarilor.Intram intr-un hol mai lung.Pe acel hol erau 3 usi,una ducea in sufragerie,cu o canapea si un televizor,a doua ducea intr-o bucatarie utilata complet,cu frigider,aragaz,2 dulapuri,masa si chiuveta.Urmatoarea usa era dormitorul,cu pat,televizov,dulap de haine si doua noptiere mici langa pat.Pat de mijloc.In capatul holului,era baia,utilata si ea,cu tot ce este nevoie,inclusiv masina de spalat.
-Asta este apartamentul dumneavoastra...ne spune si ne salutam.
-Multumim ca ne-ati prezentat apartamentul si ca ati binevoit sa o faceti personal.
-Asa am facut cu toti cei care au cumparat de la mine.Imi plac clientii multumiti si fericiti.Daca aveti neclaritati sau doriti ajutor cu unele chestii sau modernizare pe viitor,va rog sa apelati cu incredere la serviciile mele.
-O sa tinem cont de oferta dumneavostra...mai spui tu si il conducem pana la usa,luandu-ne la revedere.
Ramasi singuri,ne uitam la ceas si realizam ce repede a trecut timpul.Este aproape ora 13 si noi nu am mancat nimic,in plus ca mai avem sa luam si bagajele de la hotel.
Hotaram sa mergem la hotel,sa mancam,sa lichidam cazarea de acolo,dupa sa mergem prin piata,sa cumparam cate ceva si sa ne intoarcem acasa.Acum puteam spune acasa.In sfarsit,cel mai frumos vis se indeplinise.Eram impreuna,pentru totdeauna.
Iesim din bloc,ne urcam in masina si din nou prin traficul infernal,pana la hotel.Intram in restaurant direct si ne asezam la masa.
Luam ce ne sare in ochi prima data...cartofi prajiti si o friptura pentru mine si tu vestitele paste.
Mancam in liniste si mergem spre receptie,facem plata si tu urci sus sa iei ce bagaje ai sunt acolo.
Te intorci cu o geanta,predai cheile si mergem spre iesire,spre masina si spre piata.
Nu ma lasi sa intru in toate magazinele cu tine,mai mult raman afara cu sacosele pline cu de toate,pentru ca te-ai gandit....asa cum faci mereu...ca trebuie sa-mi ramana si mie.
Printre toate cumparaturile ai luat si niste cesti,un set de pahare si o masina de cafea.
O groaza de cumparaturi,ca avem nevoie de ajutor sa le ducem la masina.
In sfarsit plecam.Se facuse deja ora 16 si noi abia am ajuns acasa.Reusim cumva sa caram tot ce am cumparat si incepem sa le punem la locul lor.
Dintr-o punga se iveste si gatul unei sticle de sampanie.Nu suntem mari amatori de asa ceva,dar trebuie sarbatorit.Iau setul de pahare,le scot din cutie si opresc decat 2.Restul le bag la locul lor.Clatesc cu apa ce am oprit,desfac sticla de sampanie,cu un pocnet si torn in pahare.Iti intind unul si te trag de mana,ma uit in ochii tai,soptind:
-Te iubesc pisi si multumesc ca existi in viata mea si nu ai renuntat la mine!
-Stii prea bine ca nu o voi face niciodata.Chiar daca nu eram impreuna,stii ca nu o faceam!
-Stiu iubire!...Fara tine,totul este gol si pustiu.
Strambi putin din nas,cand gusti si te intinzi spre mine.Stiu ce doresti,iti iau paharul din mana si il pun pe blatul de la spatele meu.Paharul meu,urmeaza si el acelasi traseu.
Te trag inspre mine si fac doi pasi ma dreapta,intorcandu-ma,te pun cu fundul pe blat si te sarut.
Ma uit un pic pe laga tine si intind mana dupa pahare.Ti-l intind pe al tau si il iau si eu pe al meu.
Ciocnim:
-Pentru noi pisi!....Te iubesc!
-Stiu!....imi spui ca de obicei..
Terminam ce avem in pahare,ti-l iau din mana si il dau un pic mai departe,ca sa nu le spargem de la prima folosire.In sfarsit avem spatiu.Ma uit la tine si ma incolacesti cu picioarele ca de obicei.
Te prind de fund si te trag langa mine,te sarut si iti strecor mana pe spate,pe sub tricou,jucandu-ma cu unghiile un pic pe spatele tau,ceea ce iti provoaca placere,lipindu-te cu pieptul de mine.
Iti ridic tricoul si te ajut sa-l dai jos,ramanand cu el in mana.Il arunc pe jos si imi lipesc buzele de gatul tau,in timp ce mainile tale deseneaza pe pieptul meu.Ma ajuti sa-l dau jos si ramanem amadoi in lenjerie.
Sanii tai lipiti de pieptul meu gol,imi dau frisoane si te apuc de fund sarutandu-te pe gat si pe umeri.Ma ajuti sa ma dezbrac si pantalonii mei scurti imi cad la picioare.II las acolo unde sunt si te ating pe sani,intarindu-ti sfarcurile.Buzele tale fierbinti le cauta pe ale mele,in timp ce mainile mele iti cauta sexul,facandu-te sa gemi,cand in sfarsit il gasesc.Avand lejeria pe tine si fiind cu fundul pe blat,imi este greu sa te penetrez,as ca incerc sa o dau putin intr-o parte,facandu-mi loc sa ma strecor in sexul tau umed deja si excitat.Alunec incet in tine si simtind asta,strangi mai tare picioarele in jurul meu,facandu-ma sa alunec mai adanc in feminitatea ta.
Iti dezlipeste bratele de pe spatele meu si te reazami in ele,lasandu-te pe spate si develindu-ti sanii apetisanti pe care ii ador.Te tin de solduri,miscandu-ma lin in tine si admirandu-ti chipul.Inchizi ochii cand simti ca palma mea iti atinge gatul.Iti lasi obrazul pe mana mea si te mangai.Iti dau usor cu degetul pe buze,continui pe gat,printre sani,incet in jos si imi opresc mana deasupra muntelui lui Venus,punand putina presiune pe el.Simti si iti ridici sanii,lasand capul pe spate.Iti cuprind sanii in palme,neincetand sa ma misc in tine si ma joc cu sfacurile.Gemi incet si misti bazinul in intampinarea mea,de fiecare data cand te penetrez.
Cobor mainile si te apuc de solduri,accelerand ritmul,reglat dupa respiratia ta.Cu cat gemi mai repede,cu atat ma misc mai repede si eu,ducandu-te la orgasm.Simtind ca te apropii,te agati de mainile mele si te ridici,aruncandu-mi mainile dupa gat,obligandu-ma te te strag de fund si sa te trag spre mine,pt ca ai tendinta sa alunci in spate din cauza miscarilor mele sacadate.Te simt ca nu mai ai mult...iti simt respiratia,iti simt inima lipita de a mea,iti simt mainile cum incearca sa-mi apuce pielea de pe spate si picioarele incolacite in jurul meu cum ma strang din ce in ce mai mult.Deodata,brusc,ma strangi mai tare si gemi profund,lasandu-ti capul pe umarul meu.
Te masez pe spate si te strang la piept.Tremuri si te uiti la mine cu ochii galesi.Fara sa ies din tine,ma uit dupa pahare si dupa sticla si ma intind sa le iau.Fiecare miscare a mea,iti provoaca un tremur in corp si strangi picioarele in jurul meu.Imi place ca dupa ce facem dragoste sa mai raman un pic in intimitatea ta.Imi plac reactiile tale si tremurul si vibratia vaginului tau.
Torn in pahare si iti intind unul dintre ele.
-Vrei sa ma imbeti baby?...ma intrebi zambind.
-Nu pisi meu,vreau doar sa-ti mai dau putina energie...Inca nu am terminat,mai spun zambind pervers si beau paharul pana la fund.
Inainte sa ies din tine,te sarut si iti mai dau 2-3 contre stangandu-te de fund.Gemi inabusit,din cauza buzelor mele.Ai gust de sampanie si ma ling pe buze cand ma indepartez de tine.Te ajut sa cobori si te trag dupa mine,pe hol.Lejeria ta ramane agatata de picior si te apleci un pic ca sa o poti scoate,fara sa-mi dai drumul la mana.Ma opresc langa un dulap de pe hol,te rasucesc si te lipesc de perete,cautandu-ti buzele.Imi odihnesc un pic mainile pe soldurile tale,inainte sa-ti ridic un picior si sa-l pun pe talia mea.Pozitia si lipsa de stabilitate,pe obliga sa te tii cu o mana de dulap si cu cealalta de mijlocul meu.Te prind de ceafa si si iti musc buza de jos,pana simt un gust sarat in gura.Coborand mana pe umar,si cautandu-ti sanii,te sarut pe gat si iti aud respiratia in urechea mea,ceea ce ma duce in erectie aproape instanteneu.Sexul inca iti este umed si il simt.Te simt plina de dorinta.Fiind de aceiasi inaltime,trebuie sa ma cobor un pic ca sa te pot penetra.Este o pozitie cam dificila pentru amandoi,dar apropierea intima,corpurile noastre goale lipite unul de altul,sfarcurile tale intarite si faptul ca ma pot uita direct in ochii tai cand gemi si ma strangi in brate,ma termina la propriu.Te patrund incet si alunec in tine,fortandu-ma in picioare,ca sa-ti pot sustine corpul,impletit cu al meu.Pun mana stanga pe perete si cu dreapta te apuc de fund si ma lipesc complet de corpul tau.Mana ta stanga,de pe spatele meu,imi lasa semne,care nu se vor sterge prea curand.Eu am vrut sa porti unchii si acum platesc pretul..Te prind si de celalalt picior si il ridic.Fara nici un al suport,esti obligata sa pui amandoua mainile de gatul meu.Pui capul pe mine si gemi incet,in urechea mea.Iti simt resuflarea pe gat si imi faci pielea de gaina cand ma atingi cu buzele.Ma misc incet in interiorul tau si fiecare pulsatie a vaginului tau,imi da senzatii pe care nu aveam sa le banuiesc niciodata.Ma simti ca incetinesc ritmul,ca nu este greu sa sustii greutatea a 2 oameni si imi soptesti la ureche printre gemete:
-Hai in pat baby...
-Vrei sa luam toate camerele la rand iubire?...te intreb in soapta.
-Da,vreau sa am amintiri...spui zambind pervers si ma stangi in brate.
Ies din tine si te las incet jos,ramanand in brate la mine,sarutandu-ne si mangaindu-ne corpurile goale.
-Inainte sa mergem,vreau ceva..spui intrand in bucatarie.
Te reintorci cu sticla si paharele.
-Putin inataritor...spui facand cu ochiul si aratatand in jos.
Zambesc si iau paharul de la tine din mana,il beau si il pun de dulapul de langa noi.
Ma iei de mana,dupa ce termini si tu de baut si mergem in dormitor,unde totul mirosea a nou...
Te intinzi in pat si ma tragi peste tine,deschizand picioarele,ma primesti in paradis.Nu vreau inca,asa ca refuz invitatia deocamdata.Vreau sa te alint si iti dai seama de cum te sarut pe gat.
Lasciv,pervers si intim.Te ating pe sani si ridici pieptul in intampinarea mainilor mele pofticioase.
Iti mangai sfarcurile si ma frec incet de tine,sarutandu-ti gatul pe care mi-l lasi liber,intorcand capul intr-o parte.Cobor incet printre sani,insistand cand pe unul,cand pe celalalt,pana cand sfarcurile tale inteapa aerul.Mainile imi sunt deja pe sodurile care incet sa danseze,cand simt ca ma apropii cu buzele de burta.Usor,incet,sarut,atingand fin cu limba pielea ta ca de gaina,din cauza excitatiei.Stiu ca nu-ti place sexul oral,asa ca ma apropii cat de mult pot de muntele lui Venus,fara sa te incomodez.Evit sexul tau,cu toate ca cerea atentie si te sarut pe pulpa piciorului continuand pana la genunchi.Ma intorc pe celalalt,repetand acelasi drum,pana la buzele tale.Ma las usor peste tine si coapsele tale calde si primitoare,ma incolacesc si ma primesc.Ma strangi in brate,tragandu-ma peste tine si ma primesti in intimitatea ta.Te patrund incet,lin,pana ma lipesc complet de tine.Soldurile tale danseaza melodia dragostei si imi impun ritmul.Ma misc odata cu tine si paradisul pare aproape cu fiecare miscare a noastra.Nu vreau sa termin fara tine...Nu-mi doresc asta asa ca incerc sa ma abtin cat pot,oprindu-ma din a ma misca in interiorul tau si insistand sa te excit,mangaindu-ti clitorisul cu degetul si sarutandu-ti sanii.Iti simt respiratia si iti aud geamatul infundat.Imi dau seama din miscarile si geamatul tau,ca iti doresti si ca te apropii de orgasm.Nici nu este nevoie sa ma misc prea mult.Contrele pe care mi le dai imi spun totul despre starea ta.Cu cat ne apropiem de orgasm,miscarile sunt mai dezordonate,mai haotice,ca si cum excitarea ne face sa uitam pe ce lume suntem.Parca plutim si totul in jurul nostru pluteste cu noi.Cu un spasm corpul tau se opreste din miscare,tragandu-ma in interiorul tau.Picioarele tale de pe spatele meu,ma strag si mainile lasa semne adanci.Cred ca o sa am cicatrici de la unghiile tale.Ma las peste tine si cu un tremur si un geamat prelung termin si ma ridic pe coate,ca sa te las si pe tine sa respiri,fara sa ma retrag din feminitatea ta,care strange ritmic.
Imi odihnesti mainile pe mijlocul meu,aproape de fund si tremurul corpului tau,imi spune ca esti epuizata.Iti intinzi picioarele pe langa mine si pieptul ti se ridica ritmic,din cauza respiratiei sacadate.Ma aplec si te sarut pe buze si imi raspunzi,Iti simt buzele uscate si la fel sunt si ale mele.Deschizi ochii si ma privesti,ma vezi zambind si cu respiratia intretaiata ma intrebi:
-Ce pervers zambesti baby!....De unde zambetul asta?
-Te iubesc!...iti raspund.Sunt fericit pisi.Zambesc asa,pentru ca fara tine,nu as fi ajuns aici niciodata.Fara tine nu as fi fost niciodata fericit.Multumesc ca existi in viata mea!
Probabil zambesc asa si pentru ca am reusit sa te fac sa termini si pentru ca esti femeia pe care o iubesc si imi place sa te vad asa.
-Stiu pisi...imi spui si ma tragi peste tine,sarutandu-ma si muscandu-ma de buza de jos,luandu-ti revansa pentru mai devreme.
Ma las pe o parte si ma asez cu fata in sus,langa tine.Iti intinzi si lipesti picioarele,intorcandu-te spre mine,iti aduci aminte ca esti la marginea patului si urcandu-te pe mine,imi spui,razand:
-Treci la margine ca esti barbat...stii ca nu pot sta acolo.
Dar acum ca te-am prins peste mine,nu te las sa cobori.Te trag peste pieptul meu si te sarut,punandu-ti mana pe fund.Te ondulezi un pic si imi pui mainile pe piept,ma privesti de sus.
-Leoaica mea!...iti spun zambind.
-Nu stiu cum se face,dar aceasta leoaica a fost o pisicuta de data asta.
Te dai jos de pe mine,te intinzi si ma iei in brate,dar brusc,te ridici intr-un cot..
-Inca mai avem de bagat alea in dulap...spui si vrei sa te ridici.
-Dupa ce vom face baie,o sa le bagam pisi.Mai stai un pic cu mine si mergem amandoi sa terminam.
-Bine baby...spui si te lasi la loc,punand capul pe pieptul meu.
Mai stam un pic,goi,imbratisati in pat,inainte sa ma trimiti sa fac baie,ca sa poti aseza tu in dulap ceea ce a ramas.Cand termini,vii si te uiti la mine.Nu intri,dar stai rezemata de masina de spalat.
Nu am cine stie ce corp,nu am patratele sau nu sunt vreun halterofil,dar niciodata nu te-a interesat partea asta la mine.Mereu ai fost tu si eu am fost eu.Nu mi-a pasat niciodata cum ai aratat,mereu am adorat ceea ce te reprezinta.Parul,ochii,zambetul si faptul ca m-ai acceptat in viata ta.Ies,ma sterg si vin langa tine.Suntem goi in continuare.Te sarut,iti dau in gluma o palma pe fund si te trimit la baie.Intorci capul,zambesti si spui:
-Pizda ma-tii!....inchizand repede usa de la dus,pentru ca stii ca as fi in stare sa vin sa te sarut.
Merg in bucatarie,beau un pahar plin de apa si dupa in dormitor si imi trag pantalonii scurti pe mine.Pornesc televizorul si te astept sa vii,butonand la intamplare telecomanda,fara sa ma decid,unde sa ma uit.Dupa 20 minute,ma strigi:
-Pisi....adu-mi si mie un prosop din dulap.
-Imediat...Ma ridic,deschid dulapul si iau un prosop rosu,ii rup eticheta si vin la tine in baie.
Intinzi mana sa ti-l dau,dar nu vreau.Te prind de mana si iti fac semn sa iesi.Te ajut sa cobori si incep sa te sterg pe spate,pe fund,pe picioare si vreau sa-ti dau prosopul sa te stergi singura pe partea din fata.
-Continua ce ai inceput....imi place.Spui zambind si te intorci cu fata la mine.
Te sterg pe gat,pe sani,avand grija sa nu apas tare,pe burta si ma pun in genunchi sa te sterg pe picioare.Zambesti,dar nu stiu de ce.Ma uit intrebator la tine,fara sa spun nimic
-Imi place sa tin barbatii la picioare...sterge-l si pe asta,spui,intinzand piciorul stang.
Il sterg de jos in sus,pana la pulpa si prinzandu-te de mijloc,te lipesc de mine si te sarut:
-Iti place sa tii barbatii la picioare?..Te intreb retoric.Uite barbatul asta,te-a tinut sub el.
-A fost pentru ca-ti place tie...spui zambind si facand cu ochiul.
-Leoaica tot leoaica ramane,spun si o iau inainte spre dormitor.
Ma depasesti pe hol si iti culegi lenjeria de pe jos,aplecandu-te in fata mea si miscand din fund.
Ma opresc in loc,pun mana la ochi si cu glas rugator:
-Termina pisi,te rog!....
Te ridici,zambesti si iti iei lenjeria pe tine.
-Iti ajunge pentru acum,pana la anul...stii tu prea bine,ramai la laba!
-Pisiii...spun rugator!...Da stiu,continui cu glas trist si privesc cu dor dupa tine.
Inca nu ai plecat si deja imi este dor de tine.
Intram in dormitor si ne intindem in pat.Pui capul pe mine si nu dureaza mult,pana te aud respirand lin si ritmic.Ai adormit.Iti dau parul din ochi si te sarut pe frunte.Murmuri incet...tu stii ce,pentru ca eu nu am inteles.Te intorci cu spatele la mine,tragandu-ma de mana si te iau in brate.Iti misti corpul un pic sa te poti aseza mai bine cu spatele la mine si adormim amandoi.
Televizorul inca merge,cu sonorul incet.O sa se opreasca singur in 30 minute.
Dimineata.Soarele de primavara,patrunde incet prin fereastra.Este 16 Februrie,deci inca nu incalzeste prea tare,incat sa topeasca resturile de zapada ramase.Esti cu fata in jos langa mine,pozitia ta favorita.Ma ridic incet sa nu te trezesc,merg la baie si ma spal pe fata si pe maini si dupa in bucatarie.Scot cafeaua,zaharul cestile,pornesc masina de cafea.
Zgomotul masinii de cafea,nu este prea puternic,dar estompeaza pasii tai si tresar,cand te simt lipita de mine si cuprinzandu-ma in brate.
-Te-am speriat?...ma intrebi,sarutandu-ma pe spate.
-Un pic..spun si ma intorc,te iau in brate si te sarut pe frunte.
Te dezlipesti de mine si mergi la baie.Cand te intorci,ai parul prins in coada si o camasa de a mea,ramasa in cuier,in baie.Sexy si erotica costumatie.Camasa nu este prea lunga,dar iti acopera soldurile si ai lasat-o desfacuta 2 nasturi la gat,suficient cat de sa poata vedea un sfert din sani.Iti iei ceasca de cafea,agati tigarile de pe masa si directia balcon.
Te uiti in stanga si in dreapta si spui mai mult pentru tine,dar aud si eu,pentru ca sunt in usa.
-Aici trebuie o masuta si scaune..
-O sa iau eu pisi...ai sa le gasesti cand vii.
Te intorci spre mine,zambesti si cu voce trista spui:
-Stiu baby...
Realizez de ce esti trista.In cateva ore vei pleca si o sa revii dupa aproape un an.
Vin te iau in brate si ne uitam pe geam.Nu avem prea mult timp,trebuie sa iti faci bagajele.Nu ai prea multe,o geanta de voiaj si cam atat.Te conduc la autocar,ma saruti si imi soptesti la ureche:
-Asteapta-ma,o sa ma reintorc la tine!
-Stiu pisi...si te strang in brate.
Te urci in masina si iar ne despart mii de kilometri,dar acum sunt fericit.
Ne apartinem unul altuia si orice ar fi,stiu ca te vei intoarce la mine.