Ploaia din timpul noptii se oprise si acum un soare cu dinti se ivea deasupra norilor,incalzind cu razele lui de soare,geamurile fumurii de la balcon.La mine in brate,pe scaun,cu halatul pe tine,savurai ultimele guri de cafea.Tigarea inca fumega in scrumiera si buzele tale isi creau drum pe gatul meu.
-Gata ajunge!....Pe ziua de azi,ramai la laba!...spui razand si-mi sari din brate.
-Ok pisi....lasa ca merg la alta!...continui eu tachinarea,pe care o stiam amandoi prea bine deja.
-Mergi in pizda ma-tii!...deocamdata mergi in dormitor sa te schimbi.Avem ceva treaba azi .
-Leoaica tot leoaica ramane,spun eu zambind si ridicandu-ma dupa scaun.
-Normal....continui tu mergand leganat,parca sa-mi faci in ciuda si sa ma intarati mai rau.
-Potoleste-te pisi,vrei sa merg cu ea sculata pe strada?
Te intorci spre mine si ma iei in brate,soptind:
-Lasa va vezi tu diseara!....zambind,iti alegi haine din sifonier.
-Ma ameninti pisi?
Intorci capul,zambesti si continui sa cauti.Intr-un final,suntem gata si coboram la parter.In coltul blocului la noi,era un spatiu gol.Cu mult timp inainte sa ne mutam noi,a fost o consignatie cu de toate.Vadul era bun,fiind o intersectie cat de cat circulata.Proprietarul acelui local,era un om in varsta de la noi din bloc,dar locuia pe alta scara.Trecem pe la el si dupa cateva discutii crancene,ai reusit sa cumperi acel spatiu.In drumul nostru,trecem pe acolo si ne uitam inauntru.Niciunul dintre noi nu stiam cum arata inauntru si cum se poate amenaja.Intram pe o usa pe jumatate sparta.Mizerie,jeg,hartii aruncate si multe alte chestii,pe care le vezi decat la romani.
Spatios,cu doua laturi acoperite de ferestre,promitea.Ne invartim putin prin incaperi.Pe langa spatiul principal,localul,mai avea inca doua-trei dependinte,pe langa toalete si bai.
-Ok!...dupa munca si distractie!...hai sa bem o cafea undeva.....spui tu plina de voiosie si opresti un taxi......Hai,vii?
-Imediat,zic aruncand un ultim ochi,mizeriei de acolo.
Mergem la un bar din zona,unul mai de firma,pt ca leoaicei mele,nu prea ii plac cele de cartier si la drept vorbind,nici mie nu-mi plac acelea.Prea multe priviri indiscrete,prea multe vorbe aruncate fara rost.Oprim taxiul,intram inauntru si ne oprim la bar.Ne asezam la o masa si vine ospatarul,ia comanda si se intoarce in 5 minute cu bauturile.Cate un coniac si o cafea.Pun tigarile pe masa,telefonul si intind mana la tine.
Ne savuram bauturile,ochi in ochi si mana in mana.Amandoi foloseam o singura mana si pt tigare si pt bauturi.Mana mea dreapta,respectiv stanga ta,se odihneau impreuna,langa o vaza cu o floare alba....nu stiu ce floare era,nu am vazut niciodata acel tip de floare....cu degetele impreunate.
-Nota!....strig,platesc si ies dupa tine.
-Chemam un taxi?....ma intrebi,tinandu-ma de brat.
-Nu,hai pe jos.Oricum apartamentul nostru,este opus parcului.Spun si trec cu tine de brat strada si intrand prin spatiul liber,unde ar fi trebuit sa fie intrarea.
Dupa ploaia de azi-noapte,se mai vedeau unele baltoace in asfalt,in anumite locuri...Mergeam serpuit,ocolindu-le,evitand trecatorii si bicicletele si tragand din tigari.
Eram plecati de cateva ore deja si deja foamea isi facea simtita prezenta.
-Mancam ceva?...sau luam acasa?...te intreb dupa ce stingi tigarea la un cos de gunoi de pe marginea aleei.
-Lasa ca facem acasa...se strica ce avem in frigider si eu in cateva zile plec iar.
-Stiu ca pleci....inca un an fara tine.....fac o fata trista si pun capul pe umarul tau.
-Acum o sa ai de munca si va trece mai repede.De aceea am luat localul,ca sa te ocupi de el pana vin.Cu reparatii,retusari amenajat si tot ce este nevoie,ca sa-i dam drumul cand vin eu si in plus mai este doar un an si vin definitiv la tine.
-Stiu pui,dar.....
Ma opresti in loc si fara sa-ti pese ca mai trec oameni pe langa noi,ma iei in brate si cu toate ca nu suporti sa ma uit in ochii tai,imi sustii privirea,soptindu-mi la ureche:
-Ma cunosti prea bine...cum sunt cand pun suflet.Distanta nu a contat niciodata la noi doi.
-Stiu pisi...este ok.Am sa te iubesc mereu!
-Stiu asta.Hai acasa,se lasa rece.
Mergem incet pe aleea din parc.Cei cativa copii,care se plimba pe acolo,ne fac loc sa trecem.
Din departare se apropie o mamica,cu un copil in brate.Trece de noi si te simt ca intorci capul spre ea si te uiti cum se indeparteaza.
-Ce este pui?...intreb simtindu-te nelinistita,dar cunoscandu-te,banuiesc ce-ti lipseste.
O familie doar a ta si doar pentru tine.
Soptind,te strang de brat:
-Inca un an pui...
Nu ai spus nimic,nici prima data si nici a doua oara,doar ai intors capul spre mine si am observat in intunericul ce se lasa usor,ochii tai sclipind.
Iti doreai sa fii mamica,tu cea care nu te-ai vazut niciodata asa.
In sfarsit ajungem acasa.Se intunecase si in lumina difuza de la intrarea in bloc,silueta ta,imi provoca ca intotdeauna un tremur in corp,pe care nici dupa 5 ani,nu reusisem sa-l inteleg.
Eram mereu timid si timorat in preajma ta,de parca eram un adolescent.
Intram in apartament si fugi repede in dormitor,te dezbraci si ramai doar in lenjeria ta rosie,in care stii ca-mi place sa te vad.Dupa ce ma schimb si eu,vin la bucatarie dupa tine.Pe tot blatul,imprastiate,zac fel si fel de pungi.De paste,de condimente si o sticla se sos.
Banuiam ce vrei sa faci de mancare,dar totusi,ma fac ca nu stiu si strangandu-te in brate,te intreb,mai mult soptind:
-Ce faci pui?
-Paste pisi.....vrei si tu?
- Pap de la tine.
-Nuuuuu,tu ai farfuria ta,imi spui alintandu-te si lipindu-te cu spatele gol de mine.
Nu pot rezista prea mult tentatiei si tu stii asta.Iti place sa te alinti,sa ma intarati si o faci special cateodata.Iti place reactia mea,cand ma refuzi sau ma accepti.Iti place sa te joci si accept asta,pentru ca te iubesc si pentru ca ne apartinem unul altuia.
Te sarut pe umar si te cuprind cu bratele.Incerci sa scapi de mine,dar nu faci alceva decat sa te lipesti de mine si mai rau,trezind dorinta,dar imi este foame si trebuie sa rabd,deci,te las deocamdata.Te mai sarut pe umar odata si merg sa asez masa,pana termini tu de facut de facut pastele.
Ne asezam la masa si cum stai in fata mea,te ating cu piciorul.Zambesti si ma atingi la randul tau,urcat piciorul pe scaun la mine si atingandu-ma pe sex.
Masezi usor si simti ca intru in erectie.
-Pisi.....ti fut di ti sparg!.....stai cuminte.
Zambesti si continui joaca.
Terminam de mancat si merg sa spal vasele.Intaratat de catre tine,se poate vedea prin pantalonii scurti erectia si te simt pe tine in spate zambind.
Vii usor in spatele meu si ma iei in brate.Simt mainile tale cu ma ating si temurul lor ma face sa te doresc.Terminand vasele,iti iau mainile intre ale mele si ma intorc cu fata la tine.Nu te uiti la mine,dar stiu ca te-ai imbujorat.Iti pun mana pe fund si te ridic in sus.Ca sa te echilibrezi imi arunci mainile pe gat si pui capul pe umarul meu.Ne indreptam spre dormitor,doua corpuri intr-unul.Sting becul si ma indrept incet spre pat,ma asez si ma las pe spate,cedandu-ti controlul.
Singura lumina care a ramas aprinsa este cea din bucatarie si este undeva in spate,deci nu-ti pot vedea fata,dar iti banuiesc zambetul.Este pozitia ta favorita.Iti pleca sa detii controlul,sa ma chinui,sa ma torturezi,sa ma fac sa urlu.
Te apleci usor spre mine si ma saruti,dar nu prea mult....suficient cat sa-mi doresc.
Ma lasi sa te prind de mijloc si incepi usor sa te misti peste mine,atingandu-mi pieptul cu degetele si plimbandu-le de la gat,pana la linia pantalonilor,fara sa cobori mai jos.
Nu stiu cat mai pot rabda,fara sa intru in tine.Imi doresc sa simt caldura ta,imi doresc sa ta fac fericita,dar se pare ca tu ai alte ganduri....ti-ai pus in plan sa ma chinui.
Te lasi usor peste mine,intinzi picioarele si iti dai lenjeria jos.Goala,peste mine,in sfarsit am voie sa te ating,dar a fost doar trecator.Ma saruti pe buze si cobori incet,spre gat....tremur,dorindu-mi mai mult....incet si parca savurand fiecare secunda chinul meu,cobori incet.Pe piept,pe burta,pe gat si inapoi la buze...dulce chin al iubirii.
Te asezi din nou si cand iti simt caldura si finetea feminitatii tale,sexul meu pulseaza a dorinta si ma simt electrizat.Un curent imi trece prin tot corpul de la talpi,pana in gat....
Nu ma lasi sa te patrund,ci te misti peste mine,te ondulezi,tinand mainile pe pieptul meu.
Ma lasi sa te ating decat pe picioare si sa savurez cu privirea corpul tau gol,cum danseaza minunat si erotic.Iti simt sexul,cum ma incalzeste,cum pulseaza si cum doreste,dar leoaica mea se pare ca a devenit salbatica si vrea sa ma faca sa nu mai pot rabda si sa-mi dau drumul.
Nici ca as mai avea mult,dar parca simtind ca ma apropii,te opresti brusc si te apleci peste mine si ma saruti.Sanii tai,mi se aseaza pe piept si simt sfarcurile intarite de dorinta.Ii ating....imi gemi incet in ureche si incerci sa ma musti de gat,dar cred ca ti-ai adus aminte ca nu-mi place sa fiu muscat,asa ca in ultima secunda,imi lasi un semn,care cred ca va ramane un an.
Incet,continui joaca,cat sa ma tii in tensiune...nici sa termin,nici sa ma calmez.Te apuc de fund si ma frec la randul meu de tine.Realizezi ce vreau sa fac,imi iei mainile si le tii pe langa corpul meu,sechestrat cu fata in sus in pat si cu o leoaica peste.Te infrupti din gatul meu,din piept si ma faci sa gem...Inchid ochii,ca sa ma apar de tentatie,dar nu pot.Miscarile tale sunt perfecte.
Te opresti un pic si imi dai drumul la maini,ma saruti si imi soptesti la ureche:
-Ajuta-ma.....spui ghidandu-ma spre sexul tau.
-Realizezi ca in 5 minute sunt terminat pisi?...la cat mai terorizat?
Zambesti pervers si aluneci incet.Sexul tau umed si fierbinte ma innebuneste,corpul tau,gol si transpirat,imi aluneca in brate...totul se invarte in jurul meu,cand incepi sa te misti usor.Nu ratezi nici un centimentru,nu zvacnesti,nu te misti haotic,ci doar lin,electrizant,terifiant.
Inchid ochii si te trag peste mine.Te mangai pe spate si iti pun mana pe fund,urc mana incat spre sani si ma joc cu sfarcurile intarite.Te trag peste mine si le gust pe rand,ca pe 2 cirese coapte.Gemi incet si incepi sa te misti din ce in ce mai repede.
La un momen dat ,te ridici brusc.Muschii de la picioare ti se incordeaza si mainile tale care pana atunci se odihnisera pe pieptul meu,infing unchiile in pectoralii mei.Te apuc de fund si intru cat de mult pot,in sexul tau care vibreaza si terminam la unison,cu un geamat prelung.
Te lasi usor peste mine si simt cum pulsezi.Ma saruti si ne impreunam degetele,dar nu te dai jos,nu te retragi.Mai stai un pic sa-ti tragi sufletul.Iti simt inima cum bate,peste a mea si sunt fericit.