Partea a 9-a

15 0 0
                                    

Soarele de amiaza,a incalzit betonul balconului si este cald rau,asa ca terminam tigarile si intram in camera.Ma asez pe pat,in fund,rezemat de perete si iau telecomanda:
-Pisii...te strig...vii?....ce film vrei sa vezi?...te mai intreb.
Stiu ca sunt 2 intrebari,dar tu rezolvi repede,rezemandu-te de mine,intre picioarele mele,cu alunele si ciocolata in brate.
-Am rezolvat...spui,facandu-te comoda si deschizand punga de alune.Mi-o intinzi si mie,dar ....lasa,tu nu vrei,iti face rau!
-Stii ca nu mananc alune,dar multumesc...si te sarut pe par.
Butonezi televizorul,indecisa si te hotarasti sa ma intrebi si pe mine:
-Ce vrei sa vedem?...intrebi intorcand capul spre mine?
Te sarut si iti raspund:
-Alege tu,stii ce iti doresti sa vezi...mai spun si iti pun mana pe burta lipindu-te de mine.
Esti decat in lenjerie,ca si mine.Cu toate ca este racoare in camera,corpurile noastre lipite,emana caldura.
-Ok,dar esti sigur ca te uiti la ce ma uit si eu?
-O sa ma uit cu tine,dar stai un pic...
Te prind de umar si te imping un pic,sustinandu-ti greutatea si trag o perna pe care o pun intre noi.Cand simti te asezi mai confortabil.
-Mai bine pisi?...intreb,asteptand un sarut.
-Mult mai bine...spui si savurezi alune.
-Pizda ma-tii....asteptam un multumesc si un sarut!
-Dar ai facut ceva?...spui si zambesti.
-Aaaaa,nimic important...Lasa ca-mi iau singur!
-Iei pe pizda ma-tii...spui si te freci un pic cu spatele de perna,suficient cat sa simt presiunea corpului tau,pe pieptul meu.
-Heiii,stai cuminte si uita-te la film...Nu ma mai intarata!...spun si iti pun mana pe solduri.
-Dar nu am facut nimic...
Vocea ta dulce de inger,imi da frisoane.Mai ales cand te alinti.
Iti termini alunele.Filmul este pe la jumatate si fiind de groaza,am preferat sa ma uit doar in fazele mai linistite un pic.
-Tu nu papi nimic?...ma intrebi desfacand ciocolata.
-Astept sa se termine filmul,sa comandam o pizza...
Te intinzi si iei telefonul tau si mi-l dai.
Comanda tu!....imi spui,muscand cu pofta din ciocolata.
Pe asta nu mi-o mai intinzi.Papi decat tu.
-Pisiii,ce este cu tine?Maine este in 5,este prea devreme pentru perioada ta.
-Tu mi-ai luat ciocolata....Daca ai luat,trebuie mancata,nu?...intrebi alintandu-te.
-Da,trebuie,spun eu inghitind in sec ,de pofta...Zgarcito!
-Aaaaa,vrei si tu?....scz,nu mi-am dat seama.
Imi intinzi si musc si eu dintr-un colt.
-Multumesc!
Sun si dau comanda pentru pizza.In 15 minute trebuie sa vina,deci,asteptam un pic.
Filmul devine enervant pentru mine,asa ca ma ridic din spatele tau si iti asezi perna in locul meu,rezemata de perete,picior peste picior si savurezi ciocolata,uitandu-te la film.
Merg sa beau apa si imi iau un tricou pe mine.
-Baby...vreau si eu..ma strigi.
-Suc sau apa?...iti raspund.
-Suc..si zambesti ca un copil,care isi primeste cadoul,cand iti intind cutia de cola.
Suna la usa,iau cutia,platesc si vin langa tine.
-Noroc ca nu s-a uitat individul prin camera,ca te vedea asa.
-Sii?...Vedea si el un san...
-Da si o fata pe jumatate goala in pat...fac eu pe suparatul.
Ma asez pe marginea patului,desfac cutia si cand vezi pizza,lasi ciocolata deoparte si iei o felie,muscand cu pofta din ea.
Raman cu privirea fixa pe tine...Te privesc uimit si nu mai spun nimic,dar imi trec ganduri prin minte....Prea devreme..,ganduri fericite in orice caz.
Mancam in liniste...Eu privind la tine pe sub sprancene si tu vesela si fericita,ca un copil mic.
Terminam pizza,iau cutia goala de suc si cutia de la pizza si le arunc la gunoi.
-Baby..Ia si tu o sticla cu apa.
-Nu mai vrei suc,pisi?...te intreb.
-Gata cola deocamdata.Ce este prea mult strica...
Revin cu bauturile in mana.Iti dau tie sticla de 0.5 de apa si ies pe balcon,cu cutia de cola (pentru ca-mi luasem cola acum) si cu tigarile.Imi aprind o tigare si ma uit in departare.Soarele coboara incet in jos,caldura s-a mai potolit un pic si nu mai arde soarele asa tare.
Simt 2 maini pe spate...Ma intorc si ma uit la tine.Acum cel putin ti-ai luat tricoul.
-Baby...ma intrebi si pui palmele pe pieptul meu.
-Ma mai iubesti?...ma intrebi,periindu-ma cu degetele pe piept.
Te privesc intrebator si nedorind sa-ti dau de banuit,te strang la piept:
-Intotdeauna pisicuta mea!
Ma sa saruti si iti aprinzi o tigare,luandu-ma de mana si pasind langa mine,lasi capul pe umarul meu.Privesti gales in departare si apoi brusc privind spre mine:
-Iesim diseara?
-Iesim daca tu vrei..spun si te sarut pe frunte.

Terminam tigarile si tu tot lipta de mine stai.Ma apuci de brat si ma rasucesti spre tine,luandu-ma de gat,te uiti in ochii mei zambind.
-Ce este pisi?...te intreb,tragandu-te de mijloc si strangand un pic.
-Nimic...decat ca sunt fericita...spui,intinzand boticul spre mine
Ma conformez,gustandu-ti buzele.
-Mmmmm,ce gust de cafea intens...zambesc pentru mine si te intorc cu spatele la mine.
Pun mainile pe balustrada de la balcon si cu spatele lipit de pieptul meu
Dar nu vrei sa stai asa si te intorci cu fata la mine,ma iei de gat si ma tragi spre tine.
-Baby....ma intrebi,fara sa te uiti la mine.
-Ce ai face daca am avea un copil?
-Probabil la fel ca acum,dar te-as proteja mai mult,te-as iubi mai mult si as incerca sa fac totul pentru voi.Stii ca mi-am dorit mereu un copil si tu esti femeia pe care o iubesc,deci este de la sine inteles,ca as fi cel mai fericit barbat din lume.
-Stiu ca ma iubesti,dar prea multa protecte strica.Nu sunt de sticla si nu ma sparg.Pot avea grija de mine...spui si ma privesti in ochi.
-Stiu ca poti avea,dar in afara de faptul ca ne apartinem si ca te iubesc,sunt tatal si este raspunderea mea,sa am grija de tine si de copil,chiar daca nu pot face totul singur si am nevoie de tine.
-Stiu...inca nu sunt,deci o sa vedem cand se va intampla.
-Vedem pisi.
Mai aprindem cate o tigare,asa imbratisati si ne uitam unul la altul,de parca ar fi venit sfarsitul lumii.Eu nu vreau sa-ti dau drumul si tu nu vrei sa pleci.Asa a fost de cand ne-am cunoscut.
Chiar si inainte sa oficializam relatia,amandoi depuneam eforturi sa o facem sa fie perfecta,chiar daca mai erau unele chestii,care pareau o piedica la momentul respectiv.
Terminam tigarile si intram in camera.
-Vrei sa bei ceva,pisi?
-Un cola...imi raspunzi si cauti ceva sa ne imbracam.....ceva lejer,pentru ca este inca cald afara.
Deschid frigiderul,iau ultimele 2 cutii si vin spre tine.
-Trebuie sa mai luam.Mai avem de stat o zi aici.Trebuie sa luam si niste apa.
-Luam baby...In seara asta,ca tot iesim.
Iti desfac cutia si ti-o intind.O desfac si pe a mea si ma asez pe marginea patului.
Vii spre mine si mi te asezi in poala,cu fata la mine si ma inconjori cu picioarele.Nu stiu de ce sau daca mi se pare mie,dar parca ai fost mult mai lipicioasa decat de obicei.Sper sa ramai asa mereu.Ador aceasta fata a ta.Imi iei cutia din mana si o pui pe noptiera de pe pat,dupa ce ai pus-o pe a ta,imi pui mana in piept si ma lasi pe spate si te apleci peste mine.Ma saruti si ma maingai pe piept.Te ridici de pe mine si imi spui:
-Scz baby,nu avem timp de facut dragoste acum.
-Stiu pisi meu!..Nu am spus nimic.Ai gasit cu ce sa ne imbracam?...Te mai intreb ridicand-ma in fund inapoi.Ma ridic si imi iau cutia de cola,urmarindu-ti pasii prin camera.
Este aproape ora 17,cand decidem sa iesim din camera.Ma uit la tine cand inchizi usa si vad aparatul foto la gatul tau,deci o sa stam mai mult pe afara,caci vrei sa faci poze.
-Ne oprim pe undeva sa bem o cafea?...te intreb cand coboram scarile.
-Trecem pe la bar si bem si ceva rece...spui si ma apuci de brat,cand iesim pe usa hotelului.
Oprim la bar si cum era aglomeratie,nu aveam loc la masa,asa ca mergem intr-un colt.
Decidem sa luam cate o bere rece si cate o cafea dupa.
Stau rezemat de perete si din cauza ca este aglomeratie,te lipesti cu spatele de mine si spre norocul nostru,aerul conditionat,bate direct spre noi.Te cuprind cu mana stanga de mijloc si beau pe nerasuflate o gura de bere.
-Ce pofta imi era!...iti spun la ureche,pentru ca era galagie in bar.
-Stiu baby,de aceea am cerut bere,pentru ca si eu aveam pofta de una.
Te rog sa-mi aprinzi o tigare si iti aprinzi si tu una.Tragem din tigari si savurand berea si privind oamenii care intra si ies din bar.Petrecem cam 30 de minute acolo,fara sa ne grabim.Iesim afara si parca nu mai este asa cald.Ma deschid la camasa si o scot din pantaloni.Imi este cald.Zambesti cand te uiti la mine si stiu de ce.Am pieptul gol si datorita execitiilor pe care le practicam in timpul liber,ma pot lauda cu un aspect placut al corpului.Mergem pe plaja.Aglomeratia din timpul pranzului,nu ne permitea sa mergem pe malul apei,dar acum putem.Ca sa nu ma ud pe picioare,imi suflec pantalonii si iau pantofii in mana,mergand cu picioarele goala prin nisip.Imi urmezi sfatul si topaind ca un iepuras prin apa de o palma,arauncand stropi in toate directiile.
-Mai incet pisi!...spun incercand sa te temperez un pic.
-Imi este cald,ce vrei...
Fiind o intrebare retorica,aleg sa nu raspund,dar in schimb intind mana spre tine:
-Da-mi aparatul,sa nu-l uzi.
-Da,ai dreptate...spui si mi-l intinzi.
Mergem mai departe si cu cat ne departam de aglomeratie cu atat mai mult se linisteste galagia si se face mai liniste.Nu mai putem sa mergem pe malul marii asa ca urcam pe faleza si ne incaltam.Ma iei de brat si iti intind aparatul:
-Poftim pisi.
-Multumesc...imi spui si ii deschizi capacul incercand sa faci cateva poze.
Ne oprim in loc si stau rezemat de balustrada.Clipocitul apei cand se loveste de tarm,tipatul pescarusilor,care zboara pe deasupra noastra si asfintiul soarelui peste ape,face toata aceasta scena,ceva feeric,demna de un tablou.
-Vreti sa ne faceti si noua o poza?...intrebi doi tineri care treceau pe langa noi...Asteptati sa se focalizeze si dupa apasati pe acest buton.Multumesc!...spui si vii langa mine.
Asfintul este in spatele nostru.Te iau de mijloc,tu fiind in stanga mea si cu dreapta iti prind mana ta stanga,o pun pe pieptul meu in timp ce ma iei de mijloc si pui capul pe  umarul meu.
-Multumesc!...le spunem tinerilor,recuperand aparatul.
Ne mai facem cateva poze si brusc iti aduci aminte ca paratul tau are si temporizator:
-Stai un pic acolo...imi spui aratand un pom.
Merg si stau cu spatele rezemat de el.
-Stai un pic sa vad cum il potrivesc...imi spui si ii cauti o pozitie.O gasesti si zambesti.
-Gata?...te intreb cand te vad indreptandu-te spre mine.
-Gata...spui asezandu-te cu spatele la mine,lunadu-mi mainile in ale tale si lasand capul pe mine ca sa te sarut.
Am timp decat sa-mi lipesc buzele de ale tale ca aparatul tacane.
-Continua....face multiple poze...Spui tu si te intorci cu fata la mine si ma saruti.
Facem cateva poze si mergem la aparat sa vedem cum au iesit.
-Prima este frumoasa...spun uitandu-ma la tine,cum schimbi pozele.
-Da...prima imi place si mie.Zambesti,cand o vezi pe urmatoarea.
Esti cu fata la mine,ne tinem de mana si am o mana pe soldul tau si tu ma tii de gat.
Ne sarutam cand aparatul ne-a facut poza.
-Si asta este frumoasa....Ce fund sexy am....spui si bufnesti in ras.
-Daaa..continui ideea...eu stiu,spun si te iau in brate,strangandu-te de fund si te sarut.
Noroc ca nu este nimeni prin preajma.Ne dezlipim si tinandu-ne de mana ne continuam plimbarea pana la o banca,unde te asezi,aprinzand-ti o tigare.Ma las pe spate si pun capul la tine in poala,iti iau tigarea din mana si trag un fum.Mi-o lasi mie si aprinzi alta.
-Pizda ma-tii!....nici o tigare nu pot sa fumez de tine!...spui si zambesti.
-Ai toata viata mea...iti spun....macar tigarea sa ti-o fur si eu.
-Ai furat tot ce am avut,inca de la inceput.
-Nu chiar de la inceput pisi!...Am avut mult de furca cu tine.
-Daaa...spui si privesti in gol.Mult timp a trecut de atunci.
Ramanem ganditori si fumam.

Afara se intuneca si mergem spre hotel,tinandu-ne de mana.Ma uit la tine si vad ca zambesti:
-Ce este pisi?...intreb si te opresc in loc.
Ma iei in brate si te lipesti de mine,frecandu-ti putin corpul de al meu.
-Nimic baby...spui si ghicesc un zambet pervers.
Tu nu poti gandi sau vorbi pervers,dar in privat,cand suntem decat noi doi,mai scapi cateodata.
Ridici capul in sus si privesti stelele.
-Ti-ai ales vreodata o stea?..ma intrebi.
-Nu pisi...raspund...toate sunt trecatoare,ca si noi.Stelele trebuiesc admirate ca si cum ar fi o femeie.Frumusetea nu piere niciodata...mai spun si te sarut,stangandu-te la piept.
Ne continuam drumul spre hotel,trecand prin fata unui fast food,brusc te opresti in loc,si vrei sa-ti iei un hot dog.
-Tu vrei?...intorci capul spre mine.
-Ia si pt mine...spun mergand spre tonomatul de cola,de unde iau 2 cutii si te astept sa iei comanda.
-Hai pe banca aia...si arati spre o banca la oarecare departare de lume,de aglomeratie.
-Mergem...si pornim la pas.
Ne asezam pe banca,cu cutiile intre noi si savuram ce ai cumparat tu.Este liniste in jurul nostru si nu trece nimeni.
-Hai sa ne mai plimbam un pic...imi spui si ma iei de mana.
-Mergem pisi.
Coboram de pe faleza,pe nisip,descaltandu-ne in prealabil si pornim spre malul apei.
Este calda inca.Nu mai este nimeni pe plaja.
Nu spun nimic si te urmez,tinandu-te de mijloc.
Te opresti brusc,cand vezi un magazin deschis:
-Asteapta-ma...spui si fugi
Te intorci cu un prosop mare de plaja si inca 2 cutii de cola.
-Am ajuns exact cand se pregatea sa inchida...spui zambind.
Ajungem intr-un loc retras,unde nu este absolut nimeni la ora aceea.Majoritatea se retrasesera prin baruri,terase si cluburi.Nici pescarusii nu se mai auzeau.Se auzeau decat valurile marii.
Intindem prosopul pe jos si abia avem un pic de loc,pentru ca in zona aceea plaja este mica si nu are decat aproximativ 2 metri.Ne asezam pe prosop si imi dau camasa jos.Stiu ca adori sa te joci cu mana pe pieptul meu.Te intinzi langa mine,cu fata in sus,privind stelele.
-Ce noapte linistita si ce tare lumineaza stelele....spui privind spre mine.
Ma intorc pe partea dreapat,puanand mana pe burta ta:
-Pentru ca suntem departe de luminile orasului.
Ma aplec si te sarut,strecurand mana pe sub tricoul tau,pana ajung la sani.
Imi pui o mana pe ceafa si cealalta pe umar si ma tragi peste tine.
Sfarcul tau deja reactioneaza la degetele mele.Ne dezlipim pentru o secunda,suficient cat sa scap de pantaloni,ramanand decat in lenjerie si tu de tricou si de sutien,eliberand sanii din stransoare.
Ma las pe spate,tragandu-te peste mine.Nu vrei sa te urci pe mine,ci te lipesti de mine,ma mangai pe piept si ma saruti.Mana mea stanga iti mangaie sanii si te lipeste cu soldurile de mine,ondulandu-le un pic.Cobor mana si iti desfac pantalonii,dupa care te las pe spate si ma urc peste tine.Iti desfaci picioarele primindu-ma intre ele.Te sarut pe gat si pe umar.Mainile tale tremuratoare,ma mangai pe spate si pe solduri.
Pun mainele pe soldurile tale si te sarut pe piept,pe sani,jucandu-ma cu sfarcurile si cobor incet pe burta,desenand sarutand,alintand fiecare centimetrul din pielea ta.
Obligat sa ma las un pic mai jos,ca sa te pot saruta pe burta,ajung cu picioarele in apa si o simt calda.
Iti dai seama ca vreau sa te dezbrac si ridici fundul,ca sa-ti pot da pantalonii si lenjeria jos.
Ma las peste tine si corpul tau gol complet,este apetisant sub privirea lunii,incat nu ma pot satura de sarutat si mangaiat.Vibrezi si desenezi un model iregulat din soldurile tale de fiecare data cand la apropii cu buzele pe burta.
Ma las usor peste tine si mainile tale de pe spatele meu,coboara incet in jos,impletindu-si degetele in marginea lenjeriei mele,incercand sa o dea jos.Ma ridic un pic de pe tine,ca sa o poti cobora si te opresti cu palmele pe fundul meu gol.Ma simti erect si pregatit,dar nu ai curaj sa o faci,asa ca privesti la mine si ma rogi,mai mult din priviri sa te patrund,ca nu poti.
Cobor mana pe pieptul tau,iti masez putin sanii.Soldurile mele danseaza peste sexul tau,deja umed si imi raspunzi,prinzandu-mi ritmul.
Imi este greu sa ajung cu mana la sexul tau,pentru ca trebuie sa ma ridic un pic si sa-mi fac loc.
Te ating ca din intamplare....nu spun ca nu am vrut...si te cabrezi,ridicand sanii.Iti prind sfacurile cu buzele si gemi.Misti din solduri,o data cu mine si icnesti scurt,dand capul intr-o parte cand te patrund.Ma las peste tine si te simt...Pulsezi...doresti,gemi si ma zgarii pe spate.Miscarile mele,iti provoaca spame in tot corpul.Te sarut si continui sa ma misc in interiorul tau,fara sa bruschez.
Mereu mi-a placut cand am facut dragoste cu tine,sa fie cat mai intim,cat mai romantic,cam mai aproape corp de corp.Buzele iti tremura,corpul iti vibreaza,cu fiecare miscare a  mea.Iti masez sanii si imi raspunzi stangandu-ma de fund.Cobor mana incet,printre sani,pe burta,pana la sexul tau.Il gasesc.Este ud si tremura.Este ud si vibreza.Iti gasesc punctul sensibil si masez,incet,lin,cu miscari circulare.Nu stiu cat mai rezisti,dar ma cuprinzi cu picioarele si parca fiecare miscare a mea,iti face corpul sa vibreze din ce in ce mai tare.Gemi si ma strangi in brate.Simt cum sexul tau ,parca se muleaza pe penisul meu erect,parca ma strange,parca pulseaza ritmic..Deodata,liniste.Cu un geamat prelung,ma tragi peste tine,ma stragi cu picioarele,ridici bazinul si ma primesti si mai mult in interiorul tau.Vibrezi din tot corpul si respiri greu.Mi-am dat seama ca ai avut orgasm.Te privesc si chipul iti luceste a fericire.Zambesti si dai capul intr-o parte,ca sa nu ma uit in ochii tai si sa nu citesc fericirea in ei.
Ma intorc pe spate si ajung cumva pana la genunchi in apa.Nu stiu cum s-a intamplat.Intinsa peste pieptul meu,cu picioarele in apa si inca vibrand,ma saruti si lasi capul pe umarul meu.Respiratia ti s-a mai linistit un pic.Simt ca inca sunt in interiorul tau.Pulsatiile sexului tau s-au mai linistit si reusesti sa te ridici peste mine.Imi pui mainile pe piept si te misti incet,dar parca fiecare miscare a ta,nu face decat sa accentueze starea de extaz in care esti.Nici eu nu mai stiu daca rezist mult.Miscarile tale,corpul tau gol,luminat de luna,mainile mele care te mangaie pe sani,pe corp,pe picioare,imi dau senzatii nebanuite.Imi tii mainile pe piept si din cand in cand le cobori de la gat pana la burta.Imi dai frisoane si incer sa in pasul cu tine.Te apleci si ma saruti,muscandu-ma de piept.Ma zgarii cu unghiile....nu prea tare,dar suficient cat sa simt...si descrii opturi peste mine.Ma innebuneste corpul tau,mainile tale,care deseneaza semne pe pieptul meu,buzele tale umede si pline de dorinta.Ochii tai,care parca spun...acum esti al meu si doar al meu.
Te apuc de solduri si nu mai pot.Te strang un pic,dar nu vrei sa te opresti.Vrei sa ma storci complet.Iti doresti sa nu ma mai pot misca si parca esti decisa sa ma lasi fara respiratie.
Ma ridic in sus si te cuprind in brate si termin,adanc in interiorul tau.Simti,dar continui sa te misti si ma termina efectiv de tot asta.Ma las din nou pe spate,cu tine in brate si abia atunci te opresti si intinzi picioarele pe langa ale mele.Te stang in brate si apa marii,ne spala pe picioarele care tremura,din cauza orgasmului.Stam un pic asa,pana corpurile noastre obosite,isi mai revin un pic,dupa ne ridicam si ne luam de mana,intrand in apa.
Apa este calda si reconfortanta.Ne spalam de nisipul dupa noi si mergem pe mal,unde ne imbracam si fara sa spunem nimic,scuturam si reasezam prosopul,intinzandu-ne pe el.
Pui capul pe mana mea si ne uitam la stele.
-Frumos in seara asta!....spui cu voce tremuratoare.
-Da,frumos pisi....raspund si nu-mi dau seama la ce te-ai referit.
La ceea ce facusem noi mai devreme sau la timpul de afara.
Te intorci cu fata la mine,pui capul pe mana mea si ma mangai pe pieptul dezgolit...nu ma incheiasem la camasa.Imi era cald.
Nici tu nu aveai tricoul pe tine,din acelasi motiv.In schimb aveam amandoi pantalonii pe noi.
Priveam stelele si intr-un final,am adormit,fara sa fumam,fara sa bem cutia de cola,care cred ca era fiarta deja.






Speranta moare ultimaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum