N: Görüşürüz !S: Görüşürüz !
•SERCAN•
Bu neydi ki şimdi ! Hiç beklenmedik bi anda sarıldı Nisa. Bu kızı çözemiyorum. Bazen aşırı soğuk davranıyor, bazen se o kadar yakın davranıyor ki... Adada olanlardan Sonra Nisa çok uzaklaştı. Final gecesi konuşup anlaşsakta, yine de uzak duruyor, soğuk davranıyordu. Bugün sanki bişey olmuştu... Ne değişmişti ki ? Sarıldığında istemsizce bende sarıldım. Bi TUHAF olmuştum. Nedenini asla bilmiyorum.
Aaaaahh ! Hadi ama Sercan ! Kaptırdın yine kendini ! Toparlan !
Nisa benim hayatıma girince herşey değişiyor. Nisa değiştiriyor. Dağılıyorum birden. Ama bunu yapmamam gerek, bunu yapmamam gerek, bunu yapmamam gerek.!.•NİSA•
Ben ne yaptım yaaa ! Offf içimde olanları dışa vurmak bazen kötü sonuçlar ortaya çıkarıyor. Ona Sarılınca hatırladım..; Eski günleri, adadaki hatıraları ve Ay'ı !
Çok güzeldi o an. Kendimi rahatlamış hissettim. Oradan ayrıldık ama hâla orada gibiyim. Ta ki Cemal'in seslenmesiyle;C: Kuzu daldın gittin yine !
Sessiz kaldım. Ne deseydim ! "Aklım onda kaldı Cemal" mi deseydim !
C: Ya bak ben yine haklıyım. Senin aklın hâla Sercan'da kaldı dimi ?
Yuh artık ! Bu çocuk akıl okumayı Ne ara öğrendi !? Çok mu belli ediyorum acaba ?
C: Kuzu söyle hadi bana !!!
N: Çok TUHAF hissettim. Hiç olmadığım kadar rahatladım. Eski günleri hatırladım. Bana Ne oluyor bilmiyorum ama Ne olursa olsun yine aynı sonu yaşamak istemiyorum.
C: Ah be kuzu ! Sen hâla unutamamışsın. Merak etme ben halledicem bu işi. Bu sefer asla yine aynı son olmasına izin vermem, hatta sonu olmayacak bunun ! Güven bana.
N: Ya tek taraflı ise. O beni tamamen unuttuysa...
C: Ben ağzını yoklarım Sercan'ın , merak etme. Ama seninde yardım etmen gerek.
N: Ne dicem Cemal ? "Beni unuttun mu ?" mu diyeceğim ?
C: Hayır tabikide. Onu ben sorucam.
'dedi ve güldü.N: Ya Cemal saçmalama. Öyle pat diye sorulur mu hiç ?
C: Şaka yaptım yaaa. Senin yapman gereken, Sercan'a yakın davranmak ve eski günlerinizi hatırlatmak. Yap bak böyle, Ben çözücem bu işi, Merak etme sen !
N: Nasıl yakın davranacağım ki ? Utanırım ben.
C: Hadi ama kuzu. Eskisi gibi ol. Ve ayrıca içinden geleni yap! O zaman isteyipte yapamadığım hiçbir şey yok.
N: Tam olarak Ne istediğimi de bilmiyorum ama ben galib-
C: Evettt....
N: Ya Cemo, fark ettim ki ben Sercan'ı çok özlemişim.
C: Anladım ben kuzu. Bakalım, eğer Sercan'da hâla olanları unutmadıysa vardır bir umut.
N: Herşey için sağol Cemo ! Ben buradan dönüyorum. Haberleşiriz yine!
C: Tamam kuzu. Öptüm. Bayyy !
•CEMAL•
Yiaaa ! Ben kıyamam bu kuzulara. Biliyordum işte ! Nisa hâla unutamamış. Sercan hakkında bi fikrim yok ama içimden bir ses "Herşey eskisi gibi olacak" diyor. Umarım öyle olur. Ama ondan önce yapılacak çok şey var. Mesela Barış ! Onu Nisa'dan uzak tutmam gerek. Sercan, onları hep birlikte görürse hırsından, inadından onu hiçbir şeye ikna edemeyiz. Ama Nasıl olacak bu İş ???
Mert ! Tabi yaaaa Mert ! Buldumm !•YAZARDAN•
"cem•M•mer" operasyonu !!!!
Cemal aklındaki fikir doğrultusunda hemen Mert'i arar;C: Mertoo !
M: Hayırdır Cemal !?
C: Yaaa benim canımm, zekii, yakışıklıı Mert'im.
M: Evet benim buyurun?
C: Çok mütevazısın (!)
M: Öyleyimdir ;)
C: Ya bak Ne diyeceğim ! Operasyon var. Lazımsın bana.
M: Yine ne işler karıştırıyorsun acaba ?
C: Hayırlı iş, hayırlıııı !
M: Sana kız falan mı istiyoruz yoksa ?
C: Ay ne alaka be !?
M: Ne bileyim oğlum ! Sen hayırlı iş deyinc-
C: Nisa ile Sercan !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Sonra... (SerNis)
RomanceSurvivor bitti ve bazı şeyler isteklerimiz gerçekleşti, bazıları ise hâla bekleniyor. Peki bu beklenenler gerçekleşse ne olurdu ? NOT: Kitap tamamlanmıştır. Sonuna dek okuyabilirsiniz ;)