'Defol

364 26 21
                                    


•SERCAN•
Yine, yine, yeniden aynısı... Aynı duygu, aynı his..... Bu sefer farklı bir huzurla; unutulmamak.....!

Unutmamış İşte, biliyordum ! Biliyordum: Diğerleri gibi değildi, herşeyi hemen unutamazdı...! Bende unutmamıştım. Hep ilk zamanlardaki gibiyim. Aynı heyecan, aynı sevgi.... 'Peki Şimdi Ne Olacak ?'
-Yakın Olmak yeterli mi bu kalbe !??-

•NİSA•
Bende yine bi hisler var... ama bu sefer tuhaf değil; alışılmışlık Ve unutulmamışlık....! Ne güzel duygular bunlar böyle ;) Hep böyle yaşasam...

Unutmamış İşte, o da unutmamış benim gibi. Nasıl unutsun ki herşeyi !?
Hâla ilk günkü gibi bakıyor: Ezberlediğim gözler....
'Peki Şimdi Ne Olacak'
Yakınımda olman yeterlimi sence !??

•YAZARDAN•
Sabahın ilk ışıklarıııı..... Nisa kapı sesiyle uyanır;

N: Kim O !?

B: Nisa benim Barış !

•NİSA•
  Hangi akılla geldi acaba ? Kaç gün Sonra ? Yine hangi işin düştük bana ?

N: Noldu sabah sabah ?

B: O storyi ne öyle !? Ya kızım biz sana Ne dedik Sercan'la görüşmek yok ! Açıklama yapmak yok ! Yasakladığımız Herşeyi yapmışsın !

N: Hesap sormaya mı geldin ?

B: Ya bi baksana olanlara !?

N: Ne var Özgür olamazmıyım !?

B: Ya sen bir ünlüsün. Hareketlerinde Özgür olamazsın..!

N: Bal gibi de olurum ! Hem sen kim olarak bunları karşıma geçip söylüyorsun yaaa !? O gece olay çıkaran terbiyesiz olarak mı !? Kaç gün oldu ? Bu storyi yi atmasam soracağın yok. Anca Ne zaman bir proje olur o zaman gelirsin. Ya sen varda sen- Sen sadece kendisini düşünen bir pisliksin ! Ve kahretsin ki her yerde karşıma çıkıyorsun. Adada masum çocuk ayaklarına yatıp çıkınca beni ele geçirebileceğini mi sandın ? İstediğimi yaparım ! Sercan'la da görüşürüm, açıklama da yaparım hatta onunla olan Herşeyi açıklar üstüne yine sevgili olurum var mı !? Ve sende, senin bulduğun o Menajer de buna hiçbir şey diyemez. Ha bu arada yakında Sercan'la çektiğimiz video yakında yayında. Like atmayı unutma (!) Ve şimdi hemen burdan DEFOL !!!!

B: Nis-

N: Defol dedim !!!

  Barış gitti...! Ağzıma Ne geldiyse hepsini bağıra bağıra söyledim. Rahatladım yaaa ! Bu nedir ! Yeter ! Ben eski hayatımı özledim, yoğunluk istemiyorum. İstediğimi yapmak, Özgür olmak istiyorum ben artık !

Aradan geçen 1 saat Ve arayan kız kardeşim Selma;

S: Ahoj ! (Selam)

N: Momentálně nejsem k dispozici Promluvíme si později (Şuan müsait değilim, sonra konuşalım)

S: žádný problém Uvidíme se (sorun değil, görüşürüz)

Neyseki Selma'nın beni anladığı zamanlar oluyor Ve o zaman şükrediyorum..!
Düşüncelere kapılıp boş oturmanın bir faydası olmayacağını düşünerek hareket ettim ve doğru Cemal'e gittim aramadan.

C: Aaa Niso ? Hoşgeldin kuzu !

N: Biraz canım sıkkında konuşalım mı Cemom ? Müsait misin ?

C: Ay soruya bak tabiki müsaitim gel hadi !

Cemal'e bu sabah yaşadıklarımı anlattım ve;

C: İyi yapmışsın boşver sen onu ! Bak Ne diyeceğim ben Sercan'ı da arıyayım bu gece kafa dağıtırız. Senin modun yükselir.

N: Dışarı çıkmasak !?

C: Olurr bana gelsin oda ! Sen aramak ister misin ?
'Diyerek telefonumu uzattı bana. Onunla konuşmanın, onun sesini duymanın Ve ardından görüşmenin bana iyi geleceğini düşünerek aradım;

N: Alo Sercan Merhaba !

S: Merhaba Nisa !

N: Şey diyecektim: Biz Cemal ile buluştukta, Cemal'deyiz. Biraz kafa dağıtacağız. Sana anlatacaklarım da var. Sende gelsene !?

'Sonra... (SerNis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin