'Söz

373 25 14
                                    


N: Bilmiyorum, kafam çok karışık. Ama eski günleri, yaşadıkalarımızı.... ben seni özlemişim. O kadar süre Uzak durmamız bir işe yaramadı. Ben unutamadım.

S: Biliyorum, çok iyi biliyorum. Çünkü bende seni unutmadım, unutamadım.... Lütfen uzak olmayalım. Sen- sen bana iyi geliyorsun !

N: Sende bana ! Ne olursa olsun, eskisi gibi olmasa da uzak durmayalım. Söz mü ?

S: Söz ;)

Cemal'in sesi ile arkaya dönerler.

C: Ayy köpek geliyor ! Mert gel buraya.

M: Hahahaha ay ay çok güldüm. Bizim Cemal hahahaha küçü- küçücük köpekten kaçıyor hahahahah.

N: Ya Cemo alt tarafı köpek. Yemez Ya !

C: Ay ne yapayım. Koştu birden. Siz ne yaptınız ?

N: Oturduuuuk !

M: Başka ?

S: Manzarayı falan izledik. Öyle işte ! Siz nereye kayboldunuz ?

C: He şöyle bi dolanalım dedik. Gitmiyor muyuz ?

S: Çıkarız şimdi yola !

C: E hadi o zaman, köpek gelebilir !

Hepsin Cemal'in haline gülerler. Yola çıkarlar ve tabiki Nisa yine önde, diğerleri arkadadır. Dönüşte şarkılarla dans ederek yolculuk yaparlar. Tabi Cemal hemen storyi atar. Fanlar delirir. Özellikle SerNis fanları...! İkisini bir arada görünce sosyal medya sallanır.

C: Ay sizin fanlar kudurdu ! Sizi bir arada gördüler ya, sosyal medya çalkalanıyooooor !

N: Kimler !?

C: Kim olacak canım SerNis fanları !

M: Oooofff cidden çok mutlu olmuşlar yaa !

N: Bizde daha mutlu ederiz o zaman !

S: Nasıl yani !?

N: Kısa bir story atalım. Hem neden buluştuğumuzu anlatırız hem de bir açıklama yapmış oluruz.

S: Tamam, bana uyar. İleride yol üstünde bir yer var. Orada dururuz.

N: Olur !

Cemal Ve Mert arkada kıs kıs gülerek. Aynı zamanda Kendileriyle gurur duyarlar. Ve Mola ;

S: İşş-te burası !

C: Şuraya bak, burası da çok güzell !

M: Bursa güzel oğlum, Bursa !

N: Hadi inelim !

  İnerler ve bir masaya otururlar;

N: Hadi storyyi atalım.

M: Niso emin misin ? Sonra Menajerin kızmasın (!) ?

N: Özgür olmak her zaman güzel ;)

  Sercan Ve Nisa bir kenara geçip, yan yana oturup telefonu ayarlarlar Ve başlarlar;

N: Merhaba herkeseee !

S: Merhaba !

N: Bugüüün Sercan, Cemal Ve Mert, dördümüz Bursadaydık. Ve hatta bir videoya çektik. Video yakında kanalımda yayında olacak. Cemal storyi atınca sosyal medya bi çalkalanmış. Bizde bir açıklayıcı storyi atalım dedik.

S: İkimizin de ayrı ayrı destekçileri var. Çok teşekkür ederiz destekleriniz esirgemediğiniz için. Birde ikimizin destekçileri var yine sizlere de teşekkür ediyoruz ama bazı durumlar farklı anlaşılabiliyor. Biz Nisa ile survivor'dan Sonra uzun süredir görüşmemiştik. Bugünde hep beraber buluştuk.

N: Tabi bundan Sonra da daha sık görüşeceğiz. Sonuçta 9 ay hep beraber adada kaldık Ve tabiki iletişimimiz devam edecek. Sizleri seviyoruuz ! Hoşçakalın.

S: Görüşürüz !

'Sonra... (SerNis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin