'Telefon

284 19 22
                                    

N: Birtanem, sen yanımda olduğun sürece bana hiçbiri şey olmaz ;)

S: Hep yanında olacağım.... ;)

Ve Nisa'nın evinin önüne gelirler;

S: Bu ayrılış beni üzdü ama ;(

N: Belki yarında görüşürüz ;)

S: Senin aklında var bişeyler ama ;)

N: Görüşürüz sevgilim ;)

S: İyi geceler öpücüğü ?

N: Eskisi gibi.... ;)
'Dedi ve Sercan'ın yanaklarında ufak bir buse kondurdu.

S: Seni seviyorum ;)

N: Bende ;)

Nisa içeri girdi ve Sercan'da evine doğru yola çıktı....

•NİSA•
Bugün, bu akşam.... Şimdiye dek En güzel anlarım.... Eve bu sefer İçimdeki rahatlıkla giriyorum. Sercan'ın yanımda olmasının verdiği rahatlık ;) Ah Sercan'ım.... Cheescake'im ;) İyi ki varsın ;)
İlişkimizi bir süre ailelerimiz dışındakilere söylememe kararı bence iyi oldu. Sonuçta yerin kuşağı var ve bu kulak direk magazine çıkıyor ;) Bu aralar yeterince manşettik zaten, haberler üst üste gelmemeliydi. En doğrusunu yaptık bence. Tabi yarın BURSA VLOG videosunu yayınlamak istiyorum ama... Tabi yine manşetler havada uçuşacak ! Olsun, başkasının bizim hakkımızdaki düşüncesi beni ilgilendirmiyor ! Beni ilgilendiren tek şey Sercan'ım ;)
Çok geçmeden annemlere haber vermem gerektiğini düşünerek Selma'yı aradım. Geçen onunla doğru dürüst konuşamamıştık ve onu aramak em iyisiydi;

N: Ahoj ! (Selam !)

S: Selam Nisa !

N: Selma ? Sen ne zamandır telefonda Türkçe konuşuyorsun ;)

S: Gelişti Türkçem ;)

N: Yaa ? Türkçe mi konuşalım yani ?

S: Elbette ;)

N: Oooo laflara bak ;)

S: Hayırdır ? Ne için aradın ? Kardeşinizi pek aramazdınız ?

N: Triplere bak sen ;)

S: Haklı trip ama ;)

N: Sana daha kimseye bahsetmediğim bir konudan bahsedecektim ama triplere devamsa hiç açmayayım konuyu ;)

S: Olur mu hiç Ablam !? Ne oldu ki ?

N: Dayanamadın tabi ;)

S: Anlat, anlat ! Ne oldu ?

N: Selma ! Sercan...

S: Ne oldu Sercan'a ?

N: Ben onu tekrar görünce yine aynısı oldu. Yine ilk günkü gibi oldum. Biz buluştuktan sonra sık sık görüştük ve bu akşam...

S: Nisa meraklandırıyorsun, anlat hadi !?

N: Biz bu akşam duygularımızı anlattık birbirimize. O da... o da unutamamış herşeyi ;) Ve biz yine yeni yeniden sevgiliyiz !!!!

S: Cidden miiii !?

N: Eveeeet ;)

S: Ya çok sevindim şuan ! Demek Sercan'ın eniştem olma ihtimali devam ediyor ! İşte buuu !

N: Komiksin Selma ;)

S: Eee ! Annemler ? Babam ?

N: Geçen babamı aradığımda o analamış zaten herşeyi. Hatta bana duygularımızı paylaşma fikrini o verdi ! Şimdi ise mutlu sonu söylemek için aradım ;)

S: Babama bak sen... Kilometrelerce uzaktaki aşkı fark etmiş ;)

N: Bende şaşırdım ;) Telefonu alıp onların yanına gidebilir misin ?

S: Tamam, bir dakika !

................................................................

S: Baba ! Nisa arıyor !

B: Nisa ? Kraliçem ?

N: Babacımmm !

B: Hayırdır kızım ? Bir sorun yoktur umarım ?

N: Yok, Babacım ! Ben güzel haber vermek için aradım ;)

B: Neymiş bakalım, bu güzel haber ?

N: Baba ben senin dediklerinden sonra Sercan'la uzun uzun konuştum. O da öyle- benim gibi unutmamış hiçbir şeyi ! Ve şimdi... Sercan benim erkek arkadaşım ;)

'Sonra... (SerNis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin