C: Hadi hadi ! 100'e kadar sayın !
M: 100 ne oğlum !?
Yasin kahkahalar içindedir;
Y: Ulan Mert, ben demedim mi ;)M: Yasin ! İlk seni bulucam !
B: Hadi babakolar başlıyoruz !
Evrim ve Mert saymaya başlar. Cemal ve Aycan bahçede saklanırlar. Yasin ve Berkan hemen sobelemek adına yakın yere saklanırlar. Ve gelelim SerNis'e ;)
Nisa hızlı adımlarla üst kata çıkınca Sercan'da onunla gider ;) Nisa üst katta Sercan'ın odasına girer önce;N: Bence bir erkeğe göre oldukça düzenli ;)
S: Tabiki ;)
N: Şu resim... Timsah.... Harika büyüleyicilikte....
S: Ah, timsah.... Bende çok beğendiğim için almıştım. Ve tabiki Bursaspor adına ;)
N: Evde bile futbolcusun ;) Teras...? Terasa çıkalım mı ?
S: Tabiki sevgilim ;)
N: Burada seninle sonsuza dek kalabilirim sevgilim ;)
S: Bence bunu yapabiliriz. Sen, ben, battaniye ve sessizlik... İhtiyacım olan tek şey şuan bu ;)
N: Onlar bulana kadar yapsak ta olur bence ;) Hadi gel !
Küçük koltuğa otururlar. Bir süre sarılarak nefeslenirler.... Ardından birbirlerine çok yakın olurlar. 1 dudak payı kadar mesafe vardır aralarında...
S: İyi ki benimlesin sevgilim ;)
N: İyi ki varsın birtanem ;)
İyice yakınlaşırlar... Tam bir olacakları zaman hızla kapı açılır ve uzaklaşarak ayağa kalkarlar...
M: Çok pardon, bölmedim dimi ;)
S: Meeert !
Nisa, Sercan ile Mert konuşurken hızla aradan sıyrılıp merdivenlere gider ve bir kol onu durdurur...
E: Hop ! Hemen sobelemek yoook !
N: Yakalandım sanırım !
Evrim, Nisa'nın kolunu daha da sıkı kavrar....
N: Kolumu acıtıyorsun....
E: Herşeyi unutacağımı, arkamdan yaptıklarını hiç olmamış sayacağımı mı sandın ?
N: Bak, öfkeni anlıyorum. Çünkü Ne sen beni severdin, ne ben seni ! Ama şuan burada bunu yapamazsın ! Kolumu bırak dedim !
E: Bırakmazsam ? Sercan'ına mı söylersin ? Sen onu da parmağında oynatıyorsun be ! Bir bırakıyorsun sonra yine ! Oyun mu bu ?
N: Ya bizden sanane !?
E: Herkes, ama herkes senin gerçek yüzünü görecek !
N: Ben buyum. Beni böyle seviyorlar ve Sen Beni kabullenemiyorsan yanımdan gidebilirsin !
E: Sırf Mert için buradayım. Yoksa sizin o sahte samimiyetinizi ne yapayım ?
N: Yeter ama ! Düzgün konuş artık ! Biz gerçek arkadaşlarız. Senin gibi pay çıkarmak için arkadaşlık kurmuyoruz. Madem istemiyorsun git ! Mert'i de kendini öne çıkarmak için kullanacaksın ! Bundan o kadar eminim ki !
E: Kendine gel ! Beni kendinle karıştırma. Sensin öne çıkmaya çalışan ! Sercan'ı kullanıp, yeniden konu olmaya çalışıyorsun ! Ama el elbet bu gerçeği herkes öğrenecek !
N: Sanane benim hayatımdan ? Ben Sercan'ı seviyorum. Bu gerçek aşk. Ama senin yapmaya çalıştığın sa düpedüz SAHTECİLİK !
E: Yettin artık !
Nisa'nın saçlarını tutmaya başlamıştı. Nisa kendi korumaya çalışıyordu ama nafile... Seslere herkes geldi. Tabi başta Mert ve Sercan. Hemen onları ayırdılar.
N: Terbiyesiz ya ! Saldırdı resmen !
S: Nisa ! İyi misin canım ?
N: İyiyim, merak etme ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Sonra... (SerNis)
RomanceSurvivor bitti ve bazı şeyler isteklerimiz gerçekleşti, bazıları ise hâla bekleniyor. Peki bu beklenenler gerçekleşse ne olurdu ? NOT: Kitap tamamlanmıştır. Sonuna dek okuyabilirsiniz ;)