'Tepe

190 13 13
                                    

Ş: Geçin içeri ;)

İçeri geçerler ve onları salonda Sercan'ın babası Kenan Bey, Sercan'ın kardeşi  Tezcan ve eşi Ece karşılar;

K: Hoşgeldiniz oğlum ;)

S: Hoşbulduk babacım ;)

N: Merhaba ;)

T: Vaaaay vay vay ! Kimleri görüyorum ;) Nisa hanım ? Sercan bey ?

S: Hadi hadi boş yapma ;)

E: Hoşgeldiniiiz ;)

N: Merhaba Ece ;)

Ş: Geçin, oturun evladım. Bak ben neler neler hazırladım ;)

Şükran Hanım Sercan ve Nisa için bir masa dolusu yiyecek hazırlamıştır. Sarmalar, börekler, kurabiyeler.... Ve ortada gösterişli bir Cheesecake ;)

S: Ooo ellerine sağlık annecim ;) Biz hangi birini yiyelim ;)

T: Valla hepsinden yemen lazım, akşamdan beri hazırlanıyor bunlar ;)

N: Hepsi çok güzel görünüyor ellerinize sağlık ;)

Ş: Hadi bakalım yiyin ! ;)

Şükran Hanım çocuklarının tabakları tepeleme doldurur;

S: Biz bunları yersek yaptığımız sporlar Ne olacak ;) ?

N: Valla çok güzel gözüküyorlar ben dayanamıyorum ;)

Ş: Afiyet olsun kızım ;) Hepsini sizin için hazırladım. Yiyin !

N: Cheesecake ;)

S: Olmazsa olmaz ;)

E: Sizin geleceğinizi duyunca aklıma Cheesecake geldi ;) Sizin için hazırladım ;)

N: Ellerine sağlık Ece ;) Çok güzel olmuş ;)

E: Afiyet olsunn ;)

T: Tabi ben yardım ettim diye böyle güzel olmuştur ;)

S: Sen mi yaptın ? Ölmeyiz dimi ;)

T: Aaa ayıp ediyorsun bak ;)

Hep beraber yerler, sohbet ederler ve ardından Sercan Ve Nisa dolaşmak adına evden çıkarlar;

N: Nereye gidiyoruz Sevgilim ;)

S: "Aşıklar Tepesi" ;)

N: İyi seçim ;)

Ve aşıklar tepesine gelirler;

N: Manzarası çok güzeeel ;)

N: Manzarası çok güzeeel ;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

N: Bunu paylaşmalıydım ;)

S: "Kırmızı Kalp" ;)

N: Sıra bendeydi ;)

Çiftimiz hoş sohbetlerle burada uzunca süre seyre dalırlar.

•NİSA•
Yarın akşam İstanbul'a döneceğiz ve yarın da Tezcan ve Ece ile beraber iki çift olarak gezeceğiz. Video çekmek için geldiğimizde çoğu yere gitmiştim. Ama buraya gelmemiştik. Mükemmel. Tabi mükemmel olması yanı başımda olan Sevgilimden de kaynaklanıyor olabilir ;) Ah sevgilim.... Sen ne güzelsin ;) Bana yakınlaştığını fark ediyorum. Ne istediğini de anlıyorum ;) E tabi hava güzel, manzara güzel... ne eksik ? Sercan Bey rahat durmadı tabi ;) Bu fırsatta kaçmazdı herhalde ;) Bende sevgilime yakınlaştım ;) Ah o kokusu... içime çektikçe çekesim geliyor ;) Ve sonrasında zaten yok gibiydim ;) Bir olduğumuzda kendimi başka bir evrende gibi hissediyorum ;) İçimi huzur kaplıyor.... Ah sevgilim.... Seni deli gibi seviyorum ;)

•SERCAN•
Gerçekten buraya gelmekle doğru bir karar vermişim. Buraya gelmeyeli uzun zaman olmuş. Nisa'm da bayıldı buraya. Hazır her yer sakin, ortam süperken fırsat bilip sevgilime doymak istedim ;) Hemen özleyebiliyor insan ;) Tabi karşılıksız kalmadımda ;) Ah sonrası hissedilecek birşey... Kalbinin çarptığını kulaklarında hissetmek, sevdiğin kadının kokusunu içine çekmek.... Kendini yeniden bulmak gibi ;) Ah sevgilim... Çok seviyorum seni ;)

•YAZARDAN•
Birbirlerinden ayrılabildiklerinde geç olduğu için eve geçmişlerdir. Bir süre hep beraber, ailecek oturmuş sohbet etmişlerdir. Yarın ile ilgili iki çiftimiz plan yapmıştır. Ardından herkes uymak için harekete geçmiş.

E: Nisa, gel ben sana odanı göstereyim ;)

S: Nasıl yani !?

•NİSA•
Sercan'ın neyden bahsettiğini anladım. Birlikte kalacağımızı tahmin ediyordu. Ailesinin yanında bu sorulur mu Ya ?? Susması için onu dürtükledim ve sonunda susması gerektiğini anladı. Neyseki Sercan'ın bahsettiğini yalnızca Tezcan ve Ece anladı. Ah sevgilim... Keşke şu ani çıkışların daha yavaş olsa..

'Sonra... (SerNis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin