Medya: www.bombabomba.com
※ ※ ※
"Bence yaz?"
"Hayır bence yazma!"
"Ya sen sussana yazsın işte! Bizde rahatlayalım o da!"
"Ya çocuk anlarsa! O zaman nasıl rahatlayacak?"
"Zaten önünde sonunda anlayacak! Ha anlamış söylemiş, ha anlamamış devam etmiş.. Ne olacak yani? Bunu yazarak anlarız ancak!"
"Bence yazma..."
"OF SEN Bİ SUSSANA ARTIK! YAZSIN İŞTE Bİ' GİTSENE SEN!!!"
Yanımda kavga eden varlıklara baktım. Biri ona yazmamı şiddetle söyler iken, diğeri güzelce beni yazmamam için ikna etmeye çalışıyor idi.
Kafam allak bullak bir şekilde yatağıma sırt üstü uzandım. Tavana bakarken aklımdan geçen tek şey O'ydu.
O'nun esmer teni, güzel biçimli burnu, koyu kahve gözleri, dolgun dudakları ve belirgin adem elması...
Onu düşünürken bile ona ne kadar aşık olduğumu anlıyordum. Her onu düşündüğümde kalbimde ve vücudumda oluşan tepkiler ve hisleri başka hiç kimsede duymamış, hissetmemiştim.
'İlk defa O'nda hissettim.'
Bıkkın ve kararsız bir şekilde yatağımdan kalktım ve odamın içindeki banyoya ilerledim.
Kendime gelmem lazımdı. Hemde acilen!
Musluğu açıp elimi altına koydum ve akan soğuk suyu yüzüme götürüp hızla çarptım.
Çarpmanın etkisiyle az da olsa kendime geldim ve bu işlemi bir kaç kez tekrarladım.
Geri odama döndüğümde yeni aldığım 'hat'tın kutusunu masamın üstünde gördüm. Kafamı iki yana sallayıp aklımdaki düşünceleri savurdum.
Dolabıma yönelip üstümdekileri çıkardım ve daha rahat bir şeyler giydim. Odamdan çıkıp annemin yanına gittim.
Arkasından sarılıp yanağını öptüm. Annem önce irkildi sonra da gülerek o da beni öptü.
Ona sofrada yardım ederken babam geldi.
"Ooo en sevdiğim manzara bu olabilir sanırım?" diyerek mutfağa girdi ve annemle bana bakarak masanın üstündeki yaprak sarmasından bir tane almaya çalıştı.
Çalıştı diyorum bakın! Çünkü annem devreye girerek babamın eline vurdu ve kızgın bir şekilde babama söylendi.
Babam ise ellerini kaldırıp mutfaktan çıkarken bana göz kırptı. Onların bu hallerine bakarken aklıma Onunla yemek yaptığım gün geldi.
Dalgın dalgın elimdeki marulları yıkarken annem omzuyla beni ittirdi. Ben afallarken annem gülüyordu.
"Hayrola çok dalgınsın." dedi kıkırdamalarının arasından.
Elimi saçıma geçirip geriye ittim. Annem meraklı gözlerle bana bakarken utandım. Ve gözlerimi önüme çevirip marulları yıkamaya devam ettim.
"Konuşacak mısın yoksa ben mi konuşturayım?"
Gözlerimi pörtleterek anneme dönerken o gülüyordu. Sonunda pes edercesine nefes verdim.
"Kim bu şanslı oğlan bakayım?"
Annem benim eşcinsel olduğumu biliyordu. Babam da..
Ve bana kızmak yerine beni desteklemişlerdi. Bu yüzden onları çok seviyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S A R F I N A Z A R ||Yarı Textig||BxB||
General FictionVerdammt kitabının yan karakterleridir. Bir BxB kitabıdır! Not: Bu kitap kurgusal bir hikayedir. Eşcinsellik konusu ele alınmıştır. !!¡Homofobiklere Yasak¡!!