Tsuki Neko to prawie pięcioletnia dziewczynka, która ma dość normalne życie, patrząc na jakich standardach żyje, a były nimi takie rzeczy jak: służba, średniej wielkości rezydencja i rodzina, która pochodziła z arystokracji.
Piąte urodziny dziewczynki były dość wyjątkowe, zważając uwagę na fakt, że nie tylko jej rodzina, a również znajomy z pracy ojca i jego szóstka synów, którzy byli już w wieku nastoletnim, co fioletowowłosą dziewczynkę dziwiło, ale nie w złym sensie. Niebieskooka polubiła chłopaków, co bardzo ucieszyło jej ojca.
Tak, przez dwa lata, w dzień w dzień, bracia Sakamaki przyjeżdżali codziennie zajmować się dziewczynką, ale co ją zdziwiło, przestała uczęszczać do przedszkola i już nigdzie nie wychodziła, dostała domowe nauczania. I tak przez dwa lata nastoletni chłopcy musieli zajmować się dzieckiem.
Po dwóch latach bracia nagle zniknęli, a słuch o nich w rezydencji zaginął, ale ten czas nie wrócił do normalnego, tylko na całkiem inny. Fioletowowłosa przez dziesięć lat była uczona wielu rzeczy, takich jak: granie muzyki klasycznej na skrzypcach, posługiwanie się zastawą stołową, co dziwniejsze była zmuszana do oglądania meczów koszykówki. Co Tsuki dziwiło w rezydencji pojawiło się mnóstwo krzyżówek, a ojciec pozwalał jej na wszystkie lalki. Ale inne rzeczy, na które miała ochotę, nie pozwalano jej z wyjątkiem gotowania, ale i to miało swoje zasady, czyli musiała najpierw się nauczyć paru dań, a potem mogła robić to, co chciała. Było mało rzeczy, których lubiła i sama na chodziła, a były nimi: język francuski i włoski i szycie.
Jej ojciec Rokuro kazał jej być taką kobietą, jaką były ideały z poprzednich wieków. Ale jeśli zrobiła choćby najmniejszy błąd była zmuszana do ciężkich prac.
***
Tsuki obecnie ma już siedemnaście lat, a jej matka ciężko zachorowała, przez co wyjechała na wieś do swoich rodziców. Kiedy dziewczyna w okularach siedziała w ogrodzie czytając książkę i popijając herbatę, do momentu, w którym nie przyszedł jej ojciec i przerwał jej czynności relaksacyjnej.– Czy pamiętasz rodzinę Sakamakich? – zapytał, jakby to było czymś oczywistym (choć było). Dziewczynę zamurowało.
– Owszem. Byli dla mnie jak bracia.
– To dobrze. – mruknął.
– A czemu się mnie o nich pytasz? Nie widziałam ich dziesięć lat.
– Ponieważ będziesz musiała zamieszkać u nich.
– A czemuż to?
– Otóż dlatego, że twoja matka od dawna ciężko choruje, a ja nie mam czasu, aby się tobą zajmować. – córka wyczuwała w tych słowach kłamstwo, ale wolała kontynuować rozmowę.
– Dlaczego miałabym mieszkać u Pana Sakamaki'ego, a nie u kogoś z rodziny lub z bliskich przyjaciół? A po drugie, potrafię się już sobą zająć, więc nie masz się czym martwić. No i jeszcze jest służba.
– Nie pamiętasz już, że pan Sakamaki jest moim przyjacielem i bardzo nam pomógł?
– Pamiętam...
– A po drugie, nie będziesz mieszkać z nim, a tylko z jego synami.
– No tak, ale... - zabrakło jej słów.
– Masz trzy dni na spakowanie się, więc idź się pakować.
– Na jaki czas mam tam zamieszkać?
– Na stałe.
– A czy wszystkie moje mam zabrać razem ze sobą, czy potem je przywieziesz?
– Weź najważniejsze, a potem resztę ci prześlę.
– No dobrze... – wstała i wzięła ze sobą książkę.
Dziewczyna zaczęła się pakować, do walizek włożyła swoje ulubione ubrania, książki i jeszcze kilka rzeczy.
– Mogę ci na chwilę przeszkodzić? - spytał ojciec.
– Tak...
– Masz. – podał jej pakunek.
– Co to?
– Prezent od mamy.
– Dziękuję... – powiedziała z utkwionym wzrokiem na prostokątne pudełko.
– Zawsze chciałaś mieć na imię ,,Luna", prawda?
– Tak.
– To teraz je masz. Już ci nie przeszkadzam. – powiedział obojętnie i wyszedł.
Dziewczyna otworzyła pudełko, w którym był srebrny nóż z łączącym ametystem, różowym klejnotem i złotą rączka, na której zakończeniu był szafir.
– Widzisz Alfred? – odwróciła się do klatki ze swoim nietoperzem. – Chyba jednak nie jest tak źle... – powiedziała z uśmiechem Luna.
CZYTASZ
Diabolik Lovers - Księżyc nad Gwiazdami - HDB (Haunted Dark Bridal)
FanfictionLuna Sakamaki zwana wcześniej Tsuki Neko, po dziesięciu latach na nowo poznaje braci Sakamaki, którzy nic się nie zmienili @_Yokoo_ - beta, współautor Serwer dla fanek gier otome i haremów: https://discord.gg/PqzbEVnMXN PqzbEVnMXN UWAGA W książce są...