Tatil

291 10 1
                                    

   Ben 18 yaşında sarı saçlı ela gözlü bir kızım adım Meryem sosyal biriyim , makyaj yapmayı sevmem  giyinişime çok dikkat ederim,ailemle birlikte yaşıyorum fakat babam iş dolayısıyla benimle ilgilenmiyor annem ise çok yakın olmasakta yanımda olduğunu bana hissettiriyor.

Yaz tatilindeydik,babam büyük bir iş adamı olduğu için yoğun biri ve çoğu şeye olduğu gibi tatile gitmeye bile zaman ayıramıyorduk.

Annem de benim gibi sıkılmış olacakki bu sene tatile gitmek ve kafa dinlemek istediğini söyledi babam da tekrar aynı şeyleri söyleyip durdu "işim var sanki bilmiyormuş gibisiniz tatil falan yok." annem de ne olduysa birden bağırmaya başladı "tatil yoksa sana yok. Biz Meryem ile gidiyoruz" babam bunun üzerine biraz şaşırsa da "pekala siz gidin bende işlerimi bitirir bitirmez yanınıza geleceğim" dedi.                  

Bavulları hazırlıyorduk heycanlıydım bi yandan annemle sohbet ederken bi yandanda Mertle mesajlaşıyordum. "ne tatili ya,tatil nereden çıktı salak mısın kızım sen orda bikiniyi giyeceksin millet sana bakacak bende burada oturucam tatil falan yok." tipik kıskanç erkek modeli Mert benim sevgilim. Ailem çok sever daha doğrusu babamla Mert'in babası ortak olduğu için kendimi Mert'in malıymış gibi hissediyorum.Ona karşı içimde büyük bir aşk yoktu sadece 3 yıldır birlikte olduğumuz için alışkanlık hissi vardı. 

   Bu akşam gidiyoruz,bekle bizi Antalyaa herşey çok güzel olacak.

  

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin