Hayvansın Sen!

190 8 0
                                    

Annemle sonunda Antalyaya gelmiştik,yol yorgunu olduğum için hemen yatıp uyumak istiyordum.Otele geldiğimizde annem işlemleri yaptırırken bende etrafa bakınıyordum ben bakınırken annem işlemleri yaptırmış ve odaya çıkmış,etrafa hala salak salak bakınırken telefonum çaldı "hadi kızım çok bekleme aşağıda 702 numaralı oda bekliyorum" yavaş adımlarla ilerlerken yanımdan geçen bir görevliye 702 numaralı odanın kaçıncı katta olduğunu sordum en üst kat dediğinde içim ürpermişti asansöre tek başıma binmekten korkuyordum ve en üst kata kadar merdivenlerden çıkamazdım.

   Bunları düşünerek ilerlerken asansöre binen benim yaşlarımda bi çocuk ve yanında 2 kızı gördüm çocuk esmer ve aşırı yakışıklıydı bi an yanındaki kızların çok şanslı olduğunu düşündüm baksana bütün dikkat onların üzerinde tabii,benimde yanımda öyle bi çocuk olsa banada bakarlardı. Neyse onlarla birlikte bende binmek için asansöre doğru koştum çocuk geldiğimi farkettiki baya uzun süre baktı koşarken nasıl göründüğümü merak ediyorum üçü birlikte kahkaha attılar soluk soluğa kalmış bi halde asansörün kapısına ulaşmıştım ki buda neydi? Asansör gitmişti geldiğimi gördüler ve gittiler beklemediler inanamıyorum.

egoist,hayvan,pislik,köpek Allah belanı versin senin inşallah bidaha karşılaşmayız kendini ne zannediyordu bu böyle çok mu yakışıklı tamam çok yakışıklıydı ama yakışıklı olması demek bu kadar görgüsüz olması anlamına gelmez!. of lanet olsun nefret ediyorum,nefret ediyorum,nefret ediy.. bunu bilmem kaçıncı söyleyişimdi ve nefes nefese kalmıştım ki sonunda merdivenlerden çıkarak odaya vardım. "kızım,neredesin hadi yat dinlen biraz,yarın da denize gireriz." annemin sözünü dinledim ve uykunun beni ele geçirmesine izin verdim.  

    Sabah uyandığımda altıma bikinimi giyip üzerimede salaş bi elbise geçirdim saçımı tarayıp annemle birlikte aşağı yemek yemeye indik.Babam yarın geliyordu bu beni mutlu etsede bı o kadar da üzüyordu.Sonuçta burda babam olmadan daha rahat olabilecektim şimdiyse, babam herşeye karışıp sinirimi bozacaktı.Yemeği yiyip odada işlerimizi hallettikten sonra plaja gittik annem hiç deniz görmemiş gibi denize girdi ve beni plajda yalnız başıma bıraktı.İnsanları incelerken gözüm o çocuğa takıldı üzerinde birşey yoktu ve çok kaslıydı yüzü pürüssüz saçları dağınık hoş bi görüntü bırakıyordu.Ben ona bu kadar dalmışken "DİKKAT EET!" diye bi ses duymamla kafama topu yemem bir oldu of bu neydi böyle be basketbol topuyla mı oynuyorsunuz siz voleybolu beynim patlayacaktı.Yanıma 5-6 kişi toplaştı ve iyimisin,başın ağrıyor mu gibi yalandan endişelenmeyle ilgili eğlence sözleri duydum kafamı kaldırdığımda kollarını göğsünde birleştirmiş yarım ağız sırıtan oydu işte oydu allahım beni merak etmişti ve gelmişti belkide benden hoşlanmıştı,ama bu daha sonra düşüneceğim birşeydi öncelikle  o topu kafama kimin attığını bulacaktım! "bu topu kafama kim attıysa onu öldüreceğim." aralarından mavi gözlü yakışıklı fakat soğuk kanlı ve itici tipli olanı"şş sakin ol canım,Bora'nın canı sadece biraz eğlenmek istemiş öyle değil mi arkadaşlar?" o sırada sürtük kızlar gülüşmeye başladı "ay canıım,yazık ama bu dün gördüğümüz asansördeki kız değil mi?" sinirden tırnaklarımı elimin içine batırıyordum orospular. O sırada bilmediğim bi özgüvenle bağırmaya başladım. "Bora kim!" esmer yakışıklı egoist çocuk bana bi adım atmıştı kıpkırmızı olduğuma yemin edebilirim.Neler olduğunu anlamadan "Bora,benim" dedi. Allah kahretsin o sırada hepsi gülmeye başladı yerin dibine girmek istedim. Daha sonra nerden geldiğini bilmediğim bi özgüvenle tokat attım,ben Boraya tokat attım.Gülen yüzü birden ciddileşti neler olduğunu anlamadan beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı."Çok gencim daha,dur yapma bırak ya şu kolumu çekiştirmeyi bırakırmısın" vuruyordum ama nafile nasıl bu kadar güçlüydü bi süre sonra pes ettim vurmayı bıraktım ve beni çekiştirmesine izin verdim.Aslında bu pekte kötü bişey değildi sonuçta bu çocuğun yanında olmak hoşuma gitmişti ve istemsizce kalp atışlarım hızlanıyordu. Daha geleli 1 gece olmuştu ve bu çocuğu nerde görsem başıma bişey gelmişti.Ben bunları düşünürken kolumdaki elini dahada sıkılaştırdı ve hızla sürükledi "napıyorsun ya canım acıyor,bende istiyorum seninle gelmek kolumu çekiştirsen kaçıcam sanki" hızlıca arkasını dönmesiyle kafamı sert vücuduna çarptım "ne dedin sen?" sesindeki ton, ve kokusu harikaydı. "ne demişim?" "az önce benimle gelmek  istediğini söyledin yoksa benden hoşlanıyormusun ha?" dedi ve piç gibi sırıttı.Kızarmış,hatta morarmıştım, fısıltı gibi duyulmıycak bi tonda "sesli mi düşünmüşüm ya" dedim. Kahkaha atmaya başladı.Gülüşü ne kadarda güzeldi öyle saatlerce onu izleyebilirdim. "Ne komik kızsın sen ya harbi sende hiç utanma yokmu şu an seni odama sikmeye götürüyorum ve ne kadar da rahatsın siktiğim orospulardan bile daha rahat ıım" ne! ne! ne demişti o "ne diyosun ya bırak beni sapık bırak sevgilim var benim seninle birlikte olacağımı mı zannediyosun hayvansın sen hayvan." odasına götürüp beni yatağa fırlattı ve üzerime çıktı.Ne bokuna tokat atmıştım ben buna lanet olsun! "lütfen,yapma." elini yavaşca kalçalarıma götürüyor ve aynı zamanda sırıtıyordu. "nolur,yalvarırım bırak beni" nasıl bi işe karışmıştım ben gözlerimde dolan yaşı daha fazla tutamadım ve düşmesine izin verdim bi yandan ağlıyor bi yandan yalvarıyordum. "Neden yapmayayım tek gecelik ilişki bidaha birbirimizi görmeyiz,ha eğer senden kopamam dersen bir çok yattığım kızla arkadaşız senlede öyle oluruz." ne diyodu bu ? hala yalvarıyordum tam dudakları dudaklarıma değecekti ki ağzımdan istemsizce çıkan sesler döküldü "Ben bakireyim."

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin