Bora'nın bakış açısından;
Neydi bu kız böyle nasıl bi kızdı daha önce hiç bi kızdan etkilenmedim hepsi benim için tek gecelik ilişkilerdi. Bu kızda bi farklılık var öpüşündeki amatörlük,utandığında yüzünün kıpkırmızı olması,başıma sürekli bela açması,yüzsüz olması,heryerde karşıma çıkması hoşlanıyormuydum bu kızdan? "Bora Ebru geldi." "Ege Ebruyu al ve git benim işlerim var." Ege Ebruyu yavaş yavaş götürdüğü sırada arabaya bindim ve yapabildiğimin üstünde bi hız yaptım,Meryem'in telefonumu fırlattığı plajın önüne geldim hava çok karanlıktı arabanın içinde otururken zil zurna sarhoş birinin arabamı tekmeleyip taşlar fırlattığını gördüm ne oluyordu?
Meryem'in Bakış Açısından;
Bora ile birlikte başbaşa olduğumuz sahilin oraya gittiğimde gördüm Bora'nın arabasıydı buradaydı,içtiğim için ne yaptığımı bilmiyordum ne yapacağımıda bilmiyordum ve aklıma gelen ilk şeyi yaptım arabasını tekmeleyip argo küfürler savurmaya başladım "senden nefret ediyorum,hayatıma ilk girdiğin günden beri acı çekiyorum aklımdan çıkartamıyorum piç!.." birden arabanın kapısı açıldı ve çıktı. "Hiç olmaman gereken yerde karşıma tekrar çıkmak ha ?" ne diyeceğimi bilemedim kısa süre gözlerinin içine baktıktan sonra yaklaştım ve kaslı vucüdunu yumruklamaya başladım " sanane be! sanamı sorucam ne yapacağımı nereye geleceğimi" o gülerek beni izlerken iyice sinirlerim bozulmuştu ve midem bulanıyordu ah,hemde çok fazla kusucaktım. "çe-çekil" uyurmama rağmen hala saf salak yüzüme bakıyorduki olamaz.Bunu yaptığıma inanamıyorum! üzerine kustum."Ne yapıyorsun aptal sen tam bir baş belası yüzsüz bir köpeksin her karşıma çıktığında başıma birşey geliyor,seçilmiş kişimiyim ne istiyorsun benden bırak artık peşimi yoksa canını yakacağım." çok yüksek bi şekilde bağırıyordu ve onun gibi bende ağzımdan çıkanları dinledim."Senden hoşlanıyorum,anladın mı beni ? çok hoşlanıyorum." gömleğini çıkarmıştı başta napıyor diye şaşırsamda sonra üzerine kustuğumu hatırladım bi saniye niye yaklaşıyordu bana o istemsiz olarak bir iki adım gerilediğimde belimden çekti ve öptü bu çok,çok güzel birşeydi nefes nefese kalana kadar öpüşmüştük ve bu sefer kaçacak yerim yoktu nereye kaçacaktım? Sonra öpüşümüzü kesen o sesi duydum "Seni yanlış tanımışım Meryem,sevdiğim canımı verebileceğim kızın bir sürtük olduğunu keşke bilseydim." beynimden vurulmuşa dönmüştüm.Bu ses,bu ses Mert'in sesiydi beni nasıl bulmuştu ve beni Bora'nın kollarında bulmuştu göğsüme saplanan o acıyı nasıl anlatabilirim bilmiyorum Mert'i sevmiyordum ama o kadar suçlu hissetmiştimki orada yerin dibine girmek ve bidaha çıkmamak istemiştim. Bora kafasını kaldırıp Mert'i gördüğünde benden daha çok şaşırmıştı "Bora" Mert Borayı tanıyordu peki ya nerden? Hepimiz birbirimize bakıyor,ve ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Genç Kız EdebiyatıKim bilebilirdi ki küçük bir baş belasının hayatımı baştan sona değiştirebileceğini,iyiki hayatıma girmişsin küçük kız iyiki benimsin.