9.Bölüm

22 6 3
                                    

Genç oğlan silahını beline yerleştirdikten sonra ceketini de düzeltti ve karşısındaki aynaya bakıp saçlarını düzeltip odasından çıktı. Salona girdiğinde kardeşini gördü. Koltukta oturmuş karşı duvarı izliyordu gülümsedi ve kapının pervazına omzunu yaslandı, kollarını da göğsünde birleştirdi.

''Ne o kızları nasıl tavlarım diye mi düşünüyorsun?'' Sessizlik bozulduğundan dolayı Caner kapının pervazında yaslanmış abisine baktı. Sonra gülümsedi.

''Yok be! Nedense içim rahat değil huzursuzum.'' Onur kapının pervazından ayrılıp kardeşinin yanına gidip koltuğa oturdu. Elini kardeşinin omzuna koydu ve yüzüne baktı.

''Bugün hiçbir şey olmayacak sağ salim bitireceğiz sonra bakarsın içeriz hı?'' Caner ikna olmuş gibi abisine gülümsedi ve başını salladı olumlu anlamda. Abisi omzunu sıkıp oturduğu koltuktan kalktı Caner ise arkasından bakıyordu ama biliyordu bugün başlarına bir şey gelecekti hem de çok kötü bir şey.

''Hadi bizimkiler bekliyor, aşağıya gelmişler.'' Caner abisinin yanına gitti ve ayakkabılarını giymeye başladılar.

''Hani depoda buluşacaktık.''

''Bilmem buraya gelmişler hadi.'' İkisi de koşarak merdivenleri inip arabaya binmişlerdi. İkisi de arabaya binince nefeslerini düzenlemeye çalışıyordu. Onur birazda olsa nefesini düzenledikten sonra konuştu.

''Bizimki konum attı al Burak.'' Telefonunu cebinden çıkartıp şoför koltuğunda oturan Burak'a uzattı. Tekrar sandalyesine oturdu.

''Oğlum bir şey diyeceğim biz böyle giyindik ama kızlar peşimizi bırakmaz''

''Sende o zaman onlara yüz verme Mert.''

''Lan hepimiz taş gibi çocuklarız eğer kendime karı bulamazsam kendimle evleneceğim.'' Hepsi kahkaha atmaya başladığında Onur aklına plan gelmişti. Bir plan kurmamışlardı ve gidene kadar kurmaları gerekiyordu.

''Tamam gülmeyin daha planı anlatacağım. Şimdi tenha bir yere getirip orada öldürdüğümüzde kameralar bizi görecek ama biz kameraları kapatmayı düşünmüştük çünkü patron bizi izleyebilir eğer bizden haber bekliyorsa bunu herkesin önünde yapmalıyız ve böylece herkesin haberi olur kaçırıldı diye nasıl öldürme konusu bende. Korumaları biraz zorlu olacak ama atlatırız onları. Ben onu oradan çıkartıp bir yere götürürüm hiç kimsenin bulamayacağı bir yere onu yolda düşünürüm."

''Tamam o zaman."

''Ama ilk önce bu adamı bizimki neden öldürmek istiyor onu öğrenmek lazım onun için ilk bir Ali amcayla konuşalım o sırada da siz tanışırsınız sonra içeriye alınmayacağımız için arkadan girebilir eğer arka kapısı varsa ilk önce bizimkinin korumalarını öldürmek zorundayız yoksa Ali amcayla konuştuğumuzu anlarlarsa hiç iyi şeyler olmaz anlaşıldı mı?''

''Anlaşıldı!'' Aradan 1 saat geçmiş ve araba durmuştu Onur camdan mekana baktı iyi bir mekandı ve böyle mekanlarda arka kapı oluyordu genellikle. Ana Kapıda iki koruma vardı ama etrafta sivil korumada olabilirdi sonra etrafa baktı ve karşı binaların üzerine yerleştirilmiş 3 keskin nişancı vardı hiç saklanamamışlardı ve bellide oluyordu. Arkadaşlarına döndü.

''Bunun arka kapısı vardır illaki şu binalarda 3 nişancı var biz arkadan gireceğimiz için biraz zor görürler onun için Burak arka tarafa sür arabayı siz anladınız planı. Caner sen kameraları hallet şimdiden Burak ve Mert siz bizimkinin adamlarını halledersiniz bir güzel Berk sen Caner'le içeride olacaksınız ve olan bitenden haber vereceksiniz. Kulaklıklar nerede?'' Berk yerinden kalkıp masanın çekmesini açtı ve elinde 5 kulaklık vardı herkse kendininkini aldı. Hepsi kulaklığı taktıktan sonra araba durmuş.

MAFYA- Gecenin Karanlığındaki ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin