ay geldik, aşırı heyecanlıyım çünkü bu bölümü yazarken ölüp ölüp dirildim, sürekli yarıda bıraktım, hava almaya çıkmam gerekti falan :DD
bölümün tamamını bu gece ile beş yıl önceki bir geceyi konu alarak yazdım, yine birbirini takip eden sahneler şeklinde, o kadar güzel oldu ki yazarken keşke filmi olsa bu geçmiş-şimdi geçiş sahnelerini bir de öyle görsek istedim...
Umarım siz de çok seversiniz^^ayrıca geçen bölüme +450 oy ve +2K yorum gelmiş, o kadar mutlu oldum ki!
çoook teşekkür ederim, hep böyle devam edelim lütfen ve özellikle bu bölümün paragraflarını yorumsuz bırakmayalım 🤍Keyifli okumalar!
•
Aspova - Öpünce Geçer mi?
•
BEŞ YIL ÖNCE, o geceden kısa bir süre sonra
Üzüldüğümde uyurdum, öfkelendiğimde uyurdum, korktuğumda da uyurdum. Uyuyamasam bile yatağıma girer ve saklanırdım. Olanlardan mı yoksa olacaklardan mı kaçardım, bilmezdim ama bunu kendimi bildim bileli hep yapardım.
Babamın beni odama kilitledikten kısa bir süre sonra evden ayrılmasıyla kendimi yatağıma atmam bir oldu. Belki de artık buna alışmış olmam gerekiyordu, belki de kilit sesini duyduktan sonra kitaplığımdan herhangi bir kitabı almak ve kendimi hayal dünyasında sürüklenirken bulmam gerekiyordu ama olmuyordu, yapamıyordum. Babamın yıllar önce ölen anneme olan öfkesini benden çıkarmasını olağan bulamıyordum. Aslında onu seviyordu, gerçekten çok seviyordu ama ona kızgındı ve bazen ona olan öfkesini hatırlayarak ondan nefret ediyor, benzerliğim sebebiyle onu hatırlattığım için benden de nefret ediyordu.
Öncekilerde olduğu gibi ağlamıyordum, yine yatağımdaydım ve bütün bedenimi örtüyle saklamıştım ama ağlamıyordum. Elimdeki telefonun saatini takip ediyordum ve bazen de açık bıraktığım Arden'le olan sohbetimi tekrar tekrar okuyordum.
Neden üzgünsün?
Bazen senin cin olduğunu düşünüyorum
hahaha nedenmiş o?
Üzgün olduğumu nereden bildin?
Öyle hissettim.
Ama yine de bu tuhaf ve korkutucu.
Neden korkutucu olsun ki?
Bana bakmadığında bile beni görüyorsun, ne hissettiğimi biliyorsun.
Nasıl yapıyorsun bunu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ UYKUSU
Teen Fiction8 arkadaş, 5 şehir, aşk ve yalanlar. "bu bir yolculuk hikayesi ve her yeni şehir, kendimizi bulmamız için var." 06.06.2020