•Bună dimineața,soare•

93 14 3
                                    

:Seungmin a insitat ca Chan să rămână cu el până când vine tutorele lui acasă. Blondul a fost de acord cu asta.

Seungmin — Chan,eu voi ieși cu prietenii mei..dacă vrei te duci și tu,cu gașca ta de prieteni.
Spuse băiatul aproape ieșind pe usă

Chan — Stai...la cât vii? Și îmi poți spune,cu cine te duci?
Spuse interesat băiatul mai mare

Seungmin — Merg cu 3 băieți,în parcul din centrul. Acel parc care are acea fântână de câțiva metrii.

Chan — Ok,la ce oră vii?

Seungmin — Undeva pe la 00:30?!

Chan — Mai devreme.

Seungmin — Hmmm...bine. La 22:40 e bine?

Chan — Da. Vin să te iau de acolo.

Seungmin — Bine,mă scuzi,acum trebuie să plec. Pa Chan!
Spuse micuțul și ieși din casă.

:Seungmin se plimba cu Han,I.N și Felix. Râdeau,se distrau,mâncau dulciuri,se gâdilau, se băteau în joacă și se alergau. Se stropeau cu apă din cap până în picioare.
;

Felix îl trase pe Seungmin într-o parte. Dorea să îi spună ceva acestuia.

Felix — Seungmin....eu....te plac....

:Castaniul rămase blocat. Dar îi zâmbi,ușor și îl îmbrățișă.

Seungmin — Uite...și mie îmi placi...însă ca prieten...nu în acel fel...te rog să nu te superi...

Felix — Este în regulă. Voi aștepta,până mă vei place și tu în acel fel.
Spuse băiatul cu mai multă speranță în voce.

:Seungmin tot ce putea să facă acum,era doar să îi zâmbească băiatului. Știa că nu vor putea fi vreodată într-o relație,însă nu putea să îi strice speranțele lui Felix. Cei doi se întoarseră la ceilalți,dar lângă ei,era și Chan,cu prietenii săi. Desigur,s-a distrat foarte bine astazi,și nici nu și-a putut da seama,când a trecut timpul,așa de rapid.

Seungmin — Băieți...casa mea e destul de mare pentru 8 persoane...nu vreți să dormiți toți la mine? Dar va trebui să vă alegeți un coleg de camera,pentru că am doar 4 camere,plus sufragerie,în care nu va dormi nimeni.

Chan — Noi suntem de acord.
Vorbi băiatul pentru toți

Changbin — Ce?
Îl ghionti pe blond

Chan — Taci. Suntem de acord. Alege pe cineva.

Changbin — Oh,bine. Îl aleg pe băiatul cu părul rozaliu.
Arătă spre Felix,care era destul de derutat.

Minho — Han.

Han — Ce?

Minho — Te aleg pe tine.

Han — De ce?

Minho — De ce nu?

:Brunetul tăcu din gură,când roșcatul rosti ulimile trei cuvinte.
I.N era destul de nervos,pe faptul că roșcatul la ales pe Han ca și coleg de cameră. Era gelos. Minho știa foarte clar,că nu trebuia să se bage în relația celor doi,dar chiar îl simpatiza mult pe brunet.

Chan — Seungmin cu mine.
Spuse blondul rapid.

Hyunjin — Deci cel cu păr roșcat e cu mine în cameră?

Minho — Se pare că da.
Spuse mândru,când văzu fața lui Jeongin.

Jeongin — Dar vreau cu Hannie...

:Ceilalți au dat din umeri. Apoi,au urcat în mașini și au plecat spre casa lui Seungmin.

:Dimineața următoare,Chan și Seungmin se treziră îmbrățișați.
Castaniul ar fi vrut să-l împingă pe cel mai mare decât el,dar era prea cald și mult prea bine în brațele acestuia. Se simțea ciudat...simțea,cum mai mulți fluturi,îi invadau stomacul. Iar inima bătea mai rapid ca niciodată. Nu mai simți nici când acest sentiment ciudat.

Chan — Bună dimineața,soare.
Zâmbi cald,celui din brațele sale.
Îi simțea bătăile inimii,foarte puternice. Știa,că acesta,începu să-l placă

Seungmin — Bună dimineața și ție.
Zâmbi și încercă să se dea jos din pat

:A fost oprit de cel cu păr blond.
Nu dorea să-i mai dea drumul,niciodată,dar știa că nu putea face asta pentru totdeauna,dar profită de acest moment,până la capăt.

Chan — Mai stai așa,încă 10 minute..

Rain of Stars - ChanMin✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum