:Seungmin și Bang Chan , se jucau cărți. Se plictiseau , pentru că băieții erau destul de liniștiți în ultimile ore. Evident , se putea auzi un Hyunjin ce încerca să-l calmeze pe Jeongin , din când în când , însă nu mai era nimic interesant. De când îi băgase în dormitoare , Jeongin țipa prin ușă să fie auzit de Han , iar Han îi răspundea. Fusese destulă gălăgie , iar Seungmin și Chan ascultau pe lângă uși. Când blondul aproape adormea cu capul pe masă , se auzi un I.N ce țipa din nou. Chan a tresărit și a dat cu capul de masă , făcând-ul pe Seungmin să râdă în hohote.
Chan — Ce- ce- de ce- ce s-a întâmplat? S-au luat la bătaie?
Întrebă panicat cel mai mare , fiind încă buimacSeungmin — Ce tot îndrugi acolo hyung?
Râze băiatul
— Jeongin a țipat că vrea să iasă din cameră. S-au calmat cu toții.Chan — Oh , oh , așa e...da...
Spuse băiatul și se căută prin buzunare , după cheile dormitoarelorJeongin — YAH! DĂ-MI DRUMUL ZĂPĂCITULE! AM NEVOIE LA BAIE , PLUS CĂ M-AM CALMAT!
Seungmin — CHAN CAUTĂ CHEILE!
Jeongin — AH , PE BUNE?!
:Băiatul râse din nou , și începu să caute în buzunarele gecii lui Bang Chan.
Seungmin — Hyung , le-am găsit.
:Chan doar zâmbi , și luă cheile , dar scăpându-le imediat. Mormăi ceva , și le luă. A deschis ușile de la dormitoare , cu speranța că nu va mai ieși scandal din nou.
Jeongin — Bun , și acum că am ieșit de acolo , mă voi duce la baie..imediat după ce..
Se apropie de Han încercând să-l sărute , însă acesta se feri și se uită în ochii lui JeonginHan — Ne despărțim , Yang Jeong-In.
Spuse băiatul serios , luându-l pe Minho de mână și ieșind din casa castaniului.:Cel cu păr vișiniu , era tare confuz , însă nu simțea nevoie să meargă după fostul lui. Evident , îl iubea , îl iubea foarte mult , dar brunetul avea dreptate , și pentru că nu a avut grijă de el , așa cum ar fi trebuit , a reușit să-l piardă de finitiv.
Chan — Ești bine I.N?
Întrebă blondul confuzJeongin — D-da , sunt bine , doar nu-mi vine să cred cât de dureroasă e o despărțire..
Seungmin — Îl iubeai cu adevărat?
Jeongin — Da , normal.
Seungmin — Cred că pot face ceva , ca să te pot împăca cu el , dar trebui să-i dai libertate , și să-l lași să facă exact ceea ce și tu poți face..
Jeongin — Eu sunt de acord cu ast-
Hyunjin — Nu! E foarte supărat pe tine , Yang Jeongin!
Spuse rapid băuatul , luându-l în brațeJeongin — Care e problema ta?
Îl îndepărtă pe HyunjinHyunjin — Te plac-
Chan — EH?
Seungmin — EH?
Jeongin — EH?
Hyunjin — Pe bune?
Jeongin — Ce?
Hyunjin — Eu țu-am zis că te plac , și ați început toți cu: "EH?"
Jeongin — Eu- ... Nu cred că e posibil ... Eu ...
Seungmin — Puneți-vă împreună!
Jeongin — EH?
Hyunjin — EH?
Seungmin — Acum voi ați zis: "EH?"
Chan — Eh..
A dat din umeri și a plecat în bucătărieSeungmin — Ce...
Chan — Nu te gândi prea mult!
CITEȘTI
Rain of Stars - ChanMin✅
Fanfiction(✓Completed) Începută și Publicată pe 22 Octombrie 2020 Terminată pe 5 Ianuarie 2021