:Minho și Han stăteau liniștiți pe canapea. Vizionau un serial thailandez. Sigur că mâncau popcorn și stăteau înveliți cu aceași pătură și cu perne în brațe. Han nu era prea încântat,deoarece fără I.N se simțea inconfortabil,având în vedere că erau împreună de mai bine de un an.
Han — Cum se numește aceast serial?
Întreba curios,privind roșcatulMinho — Se numește Why R U..
Han — Și cu ce este?
Minho — E un serial bl. Ar trebui să îți dai seama ce se întâmplă în el. Nu ai fost atent până acum?
Han — Nu...
Sunt obișnuit , să vizionez drame cu I.N.....:Roșcatul și-a dat ochii peste cap și a continuat să se uite,în liniște. Han doar se juca cu degetele,privind în pământ.
Minho și-a dat seama că a fost cam răutăcios cu cel mai mic,așa că la cuprins într-o îmbrățișare strânsă. Imediat bătăile inimii deveneau din ce în ce mai rapide. Se așternu o liniște de mormânt între cei doi,dar au rămas îmbrățișați oricum. Han nu voia să se smulgă din îmbrățișare,și nici roșcatul nu voia să-i dea drumului brunetului.Minho — Îți bate inima mult prea puternic...s-a întâmplat ceva?
Spuse băiatul spărgând "gheața".:Știa că inima micuțului,bătea așa de tare,pentru că a fost luat prin surprindere în brațe. Cel puțin așa credea roșcatul. Brunetul era și el confuz. Ori se speriase,ori doar începea să prindă sentimente pentru cel mai mare. Prefera să fie prima variantă. Nu credea că are cum să placă pe cineva în timp ce era deja într-o relație. Dar cu toate astea,Han și-a pus capul pe umărul roșcatului și a închis ochii,oftând adânc.
Han — Doar...m-ai seriat când m-ai luat în brațe...
Minți micuțulMinho — Atunci scuze..
Încercă să iasă din îmbrățișareHan — Cred că e prea bine să stau așa. Mai stânge-mă în brațe câteva minute....te rog?
:Minho nu a mai spus nimic. A început să îi mângâie spatele celui mai mic.
Han — Mulțumesc Hyung
CITEȘTI
Rain of Stars - ChanMin✅
Fanfiction(✓Completed) Începută și Publicată pe 22 Octombrie 2020 Terminată pe 5 Ianuarie 2021