chapter 23

2.1K 125 30
                                    

CHAPTER 23

KIMBERLY’S P.O.V

I looked at my rearview mirror… gila punya psycho! Masih juga macam tu gila mau mengejar saya…!

“go away, psycho!!!” saya berteriak sendiri… “I hate you!! Kenapalah kau tidak lenyap saja di muka bumi!!”

Saya langgar saja lampu merah… tanpa saya duga, London did the same… tapi…

BADABANG…!!!

Saya melihat lagi di rearview mirror… London tidak sudah mengejar saya…

I slowed down… apa yang saya ternampak membuatkan dada saya berdegup sekencang-kencangnya.. tangan saya bergegar…

oh god, no.... i shook my head... no.. couldn't be, right...?

A white truck dari arah Damai terberhenti at the centre of the road… sepertinya ada accident…

Oh my God!! LONDON!!

Saat tu saya tidak peduli sudah, saya u-turn arah lawan jalan…

Damn punya truck! Saya langgar tu truck berhabis, erk... hancur kereta Jemie… berani dia langgar tunang saya! (buduh oh kau, Kimmy)

Saya berlari keluar dari kereta… macam iklan Pantene oh rambut saya berterbangan di udara.. Ciss, bagus kalau macam iklan Pantene, jangan saja macam si Harum Sundal Malam…

“get out of my way, asshole!” saya teriak dan tolak tu truck driver…

Saya menghampiri London yang dengan kepalanya terampai di steering kereta dan darah meleleh keluar dari mulut dia…
Noooo!!! Mata dia tertutup… seakan… mati…?!

Nooo!! God, forgive me… I didn't mean it!

saya tidak memaksudkan yang saya harap dia lenyap di muka bumi… saya marah saja bah tu, God… it was just my moments of anger yang saya tidak dapat control… 😭

Please… please… please…

“LONDON! YOU PSYCHOTIC IDIOT!” I don’t want to lose him… “open your eyes!”

“Kim… my..” dia masih hidup…!

“WAKE UP!!” saya teriak di muka dia…
“kau.. wangi…” this is not good, he is hallucinating…

“LONDON…!” saya tampar-tampar tu muka dia… he can’t fall into unconsciousness… 

“kau… sexy…” sempat lagi bah si gete ni…

Sudah saya teriak-teriak sampai termenangis, sempat dia bilang saya sexy 😳… kitai, dia buat saya menangis!

“Sayang…” mata London terbuka sikit…
“Apa…?” saya tersedu..

“Cover.. ne.. nen kau..” eh? I looked down.. ooppss!

When I looked up, London sudah tidak sedarkan diri… NO…!!!! he can’t be dead…

“London…!!” I screamed, crying… “walaupun kau bikin panas saya sayang bah kau, setan!!”

“Nooo…!! Don’t leave me…!” saya goncang-goncang badan dia, tiada response.. "you don't fucking die after fucking fucked me you fucking idiot! LONDON!!"

😭

Ugh, so cringey oh you, Kimmy… rupa-rupanya dia pengsan saja bah… boleh ka rewind and delete tu kata-kata saya tadi..? 😳

***

At last selepas si Mr. Psycho kena discharge dari hospital, we had a very quick dinner with his parents… syukurlah tiada his brothers… ada berhumban lobster nanti di meja makan…🙄

I'm a Sucker for PainWhere stories live. Discover now