//7//

2.9K 72 5
                                    

Když jsem se ráno probudila, Pay ještě spal.

Šla jsem si udělat ranní hygienu a převlíkla jsem se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šla jsem si udělat ranní hygienu a převlíkla jsem se. Když jsem přišla zas do pokoje Payton pořád ještě spal. Bylo 7:13 a škola nám začíná v 8:00. ,,Payyyy! Vztávej"
On jenom zabručel do polštáře a otočil se na druhou stranu. ,,Paytone! Už bude čtvrt!",,Mě se nechceeee!" ,,To máš smůlu tak pojď" Když jsem to dořekla chystala jsem se že vyjdu z pokoje a půjdu dolů, udělat něco k jídlu ale- ,,A pusu nedostanu?" Řekl Pay když jsem byla ve dveřích. ,,Tak to si pro ní musíš ale dojít😏" Payton rychle vystřelil z postele a běžel ke mě. Chvilku se mi sladce koukal do očí, ale pak mi dal dlouhou pusu. Když jsme se od sebe odlepili, šla jsem dolů a on se mezitím převléknul atd. Udělala jsem rychle pár palačinek s nuttelou, po chvilce přišel Payton dolů. Měl na sobě-

🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵

Dala jsme mu na stůl palačinky. On si sedl a já naproti jemu. Když jsme dojedli, dala jsem talíře do myčky a šli jsme k autu.
,,A dneska mi dveře neotevreš?"
,,Omlouvám se princezno" Řekl, objehnul auto zase zpátky ke mě a otevřel mi. Já se jenom usmála a nasedla. Když jsme přijeli ke škole, zaparkovali jsme a šli k naší partě. ,,Ahoj Adéllllll!" Řekla Riley a obejmula mě. ,,Ahojky" Pak jsem se pozdravila ještě s ostatníma a šli jsme do školy. Když jsem si dávala boty do skříňky, najednou mě někdo fláknul přes prdel. Rychle jsem se otočila, protože jsem se lekla. A zjistila jsem, že to byl Jackson. ,,Co děláš doprdele?" ,,Placám tě po prdeli😏"
,,Co děláš Jacksone?!" Přišel tam Payton.
,,Plácám tvojí sestru po prdeli😏" Já se koukla na Paytona a ten nevěděl co má říct. Nechala jsem to tak, a běžela za Riley, která na mě čekala před šatnou.

Omlouvám se, je to strašně krátké, ale já nevím co do této části ještě dát. Musím si další část ještě nějak připravit a promyslet. Je to nějak tak o ničem, ale tam se ještě stane věcí😏. (Pak)

I hate my brother!Kde žijí příběhy. Začni objevovat