//15//

2.1K 55 5
                                    

Položil mě na linku a začal líbat na krku. Trochu jsem zasténala, ale pak jsem řekla
,,Ne Pay, musíme dodělat ty palačinky😏"
,,Ale zlatoooo!" ,,Někdy příště" Řekla jsem a šla dodělat těsto na palačinky. Payton na mě celou dobu koukal, nevadilo mi to. Když jsem dodělávala poslední palačinku, a dala jí na talíř, vzala jsem talíř do ruky, Payton se rozeběhl ke stolu a skočil na židli. Já položila talíř a Pay už si chtěl vzít. ,,Neeee! Ještě ne, počkej!" Řekla jsem a zas odběhla do kuchyně. Tam jsem vzala nuttelu a nůž a zas šla k Payovi. Dala mu to do ruky a on si hned začal namazávat 1. palačinku. Já si sedla naproti němu dala si hlavu do dlaně a koukala na něj, jak si to vychutnává. ,,Ty si nedáš?" Zeptal se s plnou pusou. ,,Nene nemám chuť" On jenom pokrčil rameny a pokračoval v jídle. Když dojídal 3. palačinku řekl ,,Tyvole já už nemůžu" Nic jsem na to neřekla, jenom jsem se usmála, vzala talíř se zbyléma palačinkama a odnesla je do lednice. Když jsem zavírala lednici a otočila se, Pay tam stál ještě s tou Nuttelou a nožem. ,,Jo, díky"
Řekla jsem a vzala mu to. Nuttelu jsem dala do skříňky se sladkostmi a nůž jsem šla omýt. Když jsem omývala ten nůž, Pay mi dal ze zadu na krk polibek a utekl nahoru. Já jsem tam ještě uklidila ten bordel a šla za ním. Když jsem přišla do pokoje, Payton tam ležel na posteli a koukal na televizi. Šla jsem k němu a sedla si na kraj postele. ,,Hejjj!" Řekl Pay naštvaně. ,,Hm?" Řekla jsem a otočila se na něj. ,,Kde to jsi?" ,,No, na posteli🤣" On na to nic neřekl, vzal mě za boky a přitáhl si mě k sobě. Já jsem přes něj dala nohu a jednou rukou jsem ho objímala. On mě taky objal a po chvíli jsme oba dva usli. Probudil nás cizí smích. Otevřela jsem pomalu oči a viděla všechny ostatní. Pay se ještě neprobral. ,,Wtf? Nesmějte se tady jak dementi a vypadněte!" Řekla jsem klidně a zas zavřela oči a dala si hlavu na Payovo hruď. Po asi jedné minutě jsem na sobě cítila studenou tekutinu. Rychle jsem se leknutím vymrštila z postele a koukla se co to je, a kdo to udělal. Byla to ledová voda. Koukla jsem se před sebe a tam se všichni váleli smíchy. Pak jsem se koukla na Paye a ten tam nebyl. Obešla jsem postel a viděla ho jak se válí na zemi. Po chvíli se zvedl šel naštvaně k Jadenovi, kterej měl v ruce prázdný kýbl. Hned jak Jaden viděl že jde Payton k němu, zahodil ten kýbl a rozběhl se z pokoje. Payton běžel hned za ním. My ostatní jsme běželi hned za nima aby jsme viděli, co se děje. Když jsme za nima doběhli, viděli jsme že Pay nese Jadena na rameni a nese ho někam ven. Divila jsem se že ho unese. Šli jsme taky ven a když jsme vyšli ze dveří zahlédli jsme, že Pay ho hodil do nějakýho bláta. Po chvilce co ho tam máchal, k nám přišli. Fuj tyvole, byl total od sraček Jaden. ,,Chcete někdo obejmout?" Zeptal se Jaden a šel směrem ke mě, ale já to neviděla, protože jsem se tam pořád smála jak kobyla. Najednou jsem cítila někoho mokrého, kterej mě objímá. Myslela jsme si že je to Pay tak jsem ho taky obejmula. Ale když jsme viděla to rameno od sraček, došlo mi že je to Jaden. ,,Jeeeeee fuuuuj! To jsi ty!" Zařvala jsem a ostatní se začali smát. Odtáhla jsem se od něho a koukla se na sebe. Byla jsem mokrá a ještě od nějakých hoven. ,,Tyvole ty jsi fakt kokot!" Řekla jsem a rozeběhla se do domu. Vyzula jsem se a běžela rovnou do koupelny.

Tahle část mě bavila strašně moc psat.🤣 Líbí se vám to?🥰😂

I hate my brother!Kde žijí příběhy. Začni objevovat