,, PROČ NÁS TO NENAPADLI DŘÍV?!" Zakřičela jsem. ,,Ja nevím" Odpověděl mi Payton. Zvedla jsem se, šla k Paytonovi a zvedla i jeho. ,,Uvidíme se zítra ve škole, díky Riley!" Řekla jsem, vzala Paye za ruku a rozběhli jsme se z pláže. Najednou jsem se zastavila a zeptala se: ,,Kde bydlí Avani?" ,,Pročpak tě to zajímá?" ,,Tak kdee?" ,,Dva bloky od nás" Na nic jsem nečekala a znova se s Paytonem rozběhla. Napadla mě jako první Avani, protože ona je taková ta "hlavní". Takže jsem se s ní musela usmířit. ,,Tady!" Řekl Pay a ukázal na velký barák. Pustila jsem Paye a běžela ke dveřím. Zazvonila jsem a čekala asi minutu. Pak mi Avani otevřela. Hned jak mě viděla mi zabouchla před nosem, ale asi si všimla Paytona, kterej stal zamnou, takže zase hned otevřela. ,,Avani...můžeme si promluvit?" Zeptala jsem se jí a ona se zamyslela. Nic neříkala, ale pak naznačila hlavou aby jsme šli dál. Už jsem vcházela, ale najednou Pay řekl: ,,Já počkám tady"
Já kývla hlavou a šla dál. ,, Pojď posad se tady" Řekla. Sedla jsem si na gauč a ona naproti mě do křesla. ,,Takže?" Zeptala se.
,,Avani, já vím že jsme se pohádali a že jsem to posrala, ale stejně to nakonec posral Payton. No to je jedno, já potřebuju pomoct....prosím!" ,, Počkej, počkej, než mi začneš říkat, s čím chceš pomoct, chci vědět, jakto že jste se s Paytonem smířili?"
,,To ti někdy řekne Payton..." ,,Okey, tak s čím?" ,,Joe se do mě zamiloval, a myslí si, že ja jeho taky, ale kdybych mu řekla že ho nemiluju, zabil by mě! A ještě k tomu teďka pracuje jako učitel na naší škole. Učí nás na matiku!" ,,To se vyřeší😏 zatím běžte domů a já zavolám tvým rodičům. Vymyslíme to" ,,Děkuju Avani! Děkuju moc!" Na to už nic neřekla a já běžela z baráku.Tady je dneska ještě kratší část....zítra vyjde delší🙂DEKUJU STRASNE MOC ZA 1K SHLÉDNUTÍ! Jeste si pamatuju jak jsem měla na prvním příběhu 100 a teď? Děkuju strašně moc! Napište si do komentářů jakou chcete odměnu!😏 Udělám cokoliv. A doufám že aktivita bude určitě pokračovat!
ČTEŠ
I hate my brother!
Romance16ti letá Adél zjistí že má nevlastního bratra...jak to bude snášet? Co třeba láska...?