Společně s Riley jsme šli do třídy a tam jsme si povídali. Když zazvonilo na hodinu, šla jsem si sednout zase k Paytonovi. Celou hodinu jsme se smáli, dělali blbosti atd., dokud nás učitelka nenapomenula už asi po 5tý a nevyhodila nás na chodbu. Nevadilo nám to. Na chodbě jsme si sedli na zem, naproti sobě a povídali si. Když najednou bylo ticho, Payton si mě přitáhl a políbil mě. Já se na něj usmála, ale pak jsem si všimla že vedle nás stojí Loren s vykulenýma očima. Hned jsem se od Paytona posunula dál a koukala na ten její hnusnej, udivenej ksicht. Koukala na nás s otevřenou pusou a nic neříkala. ,,Co čumíš?" Řekl Pay.
,,V-vz-vždyť jste sourozenci" ,, NEVLASTNÍ Loren NEVLASTNÍ" Řekla jsem a ona odešla zpátky do třídy. Koukla jsem se nervózně na Paytona a úplně stejně on na mě. ,,Ona to určitě rozkecá" Řekla jsem.
,,100%ně" ,,Tyvole co budem dělat?!"
,,Hele Adél, nejsme vlastní sourozenci, a nikdy ani nebudeme, takže to všem může být úplně jedno🤷 naši rodiče se ani nevzali" ,,To je pravda, takže chceš říct, že už nebudeme předstírat že spolu nejsme?"
,,Přesně tak" ,,Tak to jsem zvědavá na Jacksonovu reakci" ,,Jono😂" Po chvilce už zazvonilo na přestávku a všichni vyšli ze třídy. Já šla zas k Riley a Payton za klukama. Šli jsme do třídy, do druhého patra a když jsme byli na schodišti tak jsem řekla: ,,Hey Riley, musím ti něco říct. Je to sice divný, ale je to skutečný" ,,Nooo?"
,,Chodím s Paytonem" ,,COŽE?!" ,,Nekřič!"
,,Vždyť je to tvůj bratr!" ,,Není! Nebo jako je, nevlastní, ale nemáme společnou krev, nic! Naši rodiče se ani nevzali! Takže?🤷"
,,Máš pravdu🤷" Když jsme byli před třídou, viděla jsem Paytona jak se baví na chodbě s nějakou holkou, byla to Charli. Za celou dobu, co jsem tady na škole, jsem s ní neprohodila ani slovo, nějak k tomu nedošlo. Šla jsem schválně pomalu, abych zjistila, o čem si povídají. Viděla jsem že Charli mu něco říká a on jenom pozorně poslouchá. Nevěděla jsem co si povídají, byli moc daleko. ,,Adél jdeš?!" Zařvala na mě Riley, když byla ve dveřích u třídy. Já jenom kývla že jo. ,,Na co jsi tam koukala?" Zeptala a napila se.,,Payton se tam bavil s Charli🤷" Vyprskla vodu. ,,S KÝM?" ,,😳S Charli" ,,Tak to bude něco důležitého"
,,Proč?" ,,Ty spolu nemluvili tak půl roku, je to jeho ex" ,,Aha....😳😶" ,,Ale neboj, ten se k ní už nevrátí. Zlomila mu srdce"
,,Jak to? Co se mezi nima stalo?" ,,Payton se do ní opravdu zamiloval, musím říct, že spolu byli opravdu dlouho, asi tak rok a půl. A jednou když ji Payton nachytal na chodbě jak se líbá s Jacksonem Deanem,(Je to jinej Jackson, než tamten, o kterým píšu celou dobu), řekla mu, že ho nikdy nemilovala, že to byla jenom sázka"
,,Oh, aha" Ještě chvilku jsme si povídali a pak zazvonilo. Škola utekla jako voda a už se šlo na oběd. Seděla jsem stejně jako včera. Naproti Paytonovi a vedle Riley. Když už jsem se zvedala že to půjdu odnést, objevila se vedle mě Charli. ,,Adél? Můžeš pak nachvilku?" ,,Jo jasně" Řekla jsem a nahodila falešnej úsměv. Když odešla pryč od našeho stolu, hned jsem se koukla na Paytona nechápajícím pohledem. Ten dělal, jakoby tam Charli vůbec nebyla. Šla jsem s Riley odnést jídlo. Když jsem šla kolem záchodu zatáhla mě tam Charli. ,,Adél....Je tu další částtttttttt. Co myslíte že Charli řekne? Jinak líbí se vám to?😬
Další část bude ASI ještě dneska. Ale jo asi bude.😍
ČTEŠ
I hate my brother!
Romance16ti letá Adél zjistí že má nevlastního bratra...jak to bude snášet? Co třeba láska...?