Joe mě ze zadu plácne po prdeli a ja nadskocim leknutím. Když se šel Joe převléknout, začali mi téct slzy. Bylo mi to líto že jsem tohle nemohla zažít s Paytonem, ale s nějakým týpkem kterej mě má zabít. No nic, dovarila jsem to a dala na talíř a na stůl (ne vole asi na hajzl to dám). Utikala jsem nahoru a otevřela ty dveře od pokoje, v kterém jsme byli minule. Zrovna se Joe převlíkal a měl na sobě jenom boxerky. ,,Už je to hotový" Řeknu a opřu se o trám. ,,Už jdu kočičko" Odpověděl mi a úchylně se usmál. Běžela jsem že schodů dolů a Joe hned zamnou. Když jsem pred ním utikala dole, chytil mě a přitiskl ke zdi. Začala jsem se bát. Šel do kuchyně a pak se vrátil s rukama za zády. Zase jsem se ocitla asi 5 centimetrů od jeho obličeje. Koukali jsme si do očí a najednou mi začal něčím jezdit po břiše. Pomalu jsem sklopila hlavu a koukla se co to je. Byl to nůž. ,,Víš Adél...mám úkol tě zabít" Začal mluvit slizkým hlasem a já začnu zrychleně dýchat. ,,Myslel jsem si....že to bude jednoduchý, jako u každého jiného, kterého jsem zabil" Teď ten nůž vzal a přejížděl mi s ním o tvář. (Tou placatou stranou) Nevydala jsem ani hlásku. Srdce mi bilo jako nikdy předtím. Chtělo se mi brečet a začala jsem se třást. Ale on řekl ,,Ale já se zamiloval" A odhodil nůž. Já si vydechla a koukala se mu se slzama v očích, jemu do očí. On se jenom usmál a přilepil se mi na rty. Ale co teď? Co teď, když se zamiloval? Já ho ale nechci. Chci být s Paytonem. Jak se ho mám zbavit? Odlepila jsem se od něj a řekla ,,Promiň, budu muset jít" ,,Dobře, aaaaaleeee uvidíme se ještě někdy ne?" ,,Tak to je samozřejmost" Řeknu a prohrábnu mu vlasy. On se na mě usměje a já běžím do pokoje. Oblékla jsem se, vzala ostatní věci a běžela zas dolů. Joe seděl u stolu a papal tu snídani s mobilem v ruce. Přišla jsem k němu pohladila ho po zádech a dala mu pusu na tvář. ,,Tak zase někdy" Řeknu a on mě poplácá po prdeli a já odejdu. Když jsem za sebou zavřela dveře, vydechla jsem si a začala skákat radostí. Zavolala jsem si taxíka a ten mě odvezl k mému domu. Když jsem byla před dveřma, pořádně jsem se nadechla a otevřela je. Přišla jsem do obýváku, kde Payton zase hrál. Ale nevšiml si mě. Svalila jsem se ksichtem na gauč vedle něj a on se lekl a zařval. Schodil ze sebe sluchátka a obejmul mě. ,,Kurva Adél! Kde jsi byla?!"
Začala jsem do toho gauče brečet. ,,Adél?"
Já jsem se otočila na něj a obejmula ho.
,,Pay-y j-ja jsem se s ním musela vyspat"
Řekla jsem a začala jsem strašně brečet. Bylo mi to tak líto. ,,Strašně se omlouvám Pay, já Jadena nechtěla políbit, byla jsem na tebe naštvaná a nevěděla jsem co dělám, a nechtěla jsem se s ním vyspat, ale-e já to jinak nemohla udělat" ,,To je dobrý Adél, já bych se měl omluvit, já s Charli sukal, a mohl jsem říct že ne, omlouvám se" ,,To je dobrý" Řeknu a kouknu mu do očí. On na nic nečeká a přilepí se mi na rty.Takže tady je další částtttttttt. Moc se mi tahle nelíbí😬
ČTEŠ
I hate my brother!
Romance16ti letá Adél zjistí že má nevlastního bratra...jak to bude snášet? Co třeba láska...?