rant

1.9K 68 31
                                    

haaaaiiiii semuaaaaaa yang membacaaaaaaaaa

first of all, dont ask me

1) bila nak ada chapter baru casshannah???

2) buat lah ebook casshannah tak sabar nak beli

3) buat lah sex scenes casshannah, nak sangat tahu pasal dorang


BECAUSE AGAIN THIS IS MY ANSWER: CASSHANNAH HANYA A SHORT STORY, MEMANG TAKDE RASA NAK BUAT MATURED SCENES FOR CASSHANNAH, MEMANG TAKNAK BUAT EBOOK PUN UNTUK DORANG sebab saya hanya akan buat ebook kalau cerita saya tu panjang berjela, ada matured scenes, and ada elemen berat like water, fire, air, wind (ok sorry termengarut)... yang paling penting, there will be no ebook for KAK LONG VS GAYBOY yaaa sebab zill family dah panjang sangat dah and I NEED TO MOVE ON INTO THE NEW HERO HEROIN. ok titik. hehehehehehhee.

KAK LONG VS GAYBOY AKAN TAMAT, DONT WORRY. saya baru siap baca buku baru yang saya borong di popular haritu (salah satu cara saya move on daripada #jantantakguna tu selain dengan membeli pokok2 dah macam hutan dah rumah ni, saya beli buku), so since buku yang bertajuk "Eleanor & Park" tu dah habis (bapak gila cringe pasal cinta budak high school, takyah la baca, rasa nyesal beli), so saya akan mula buat new chapters utk Kak Long vs Gayboy on tomorrow ya, INSYAALLAH.

seronok ke tak? kalau seronok, kasi emoji pink bikini tu dekat sini!



okay.



we've already got the date tau. saya dengan #jantantakguna tu. hujung tahun ni (skrg dah november kan, hari berkenaan di dalam bulan disember, ikutkan baijura cantik ni dah jadi bini orang dah tau), tapi.....


babi.


masa pkp haritu (march 2020 sampai april 2020, termasuk lah bulan puasa), isu family dia tak restu hubungan kami berdua tiba-tiba naik. saya macam "the heck? biar saya jumpa mama." dia cakap no, sebab malas fikir dengan ayah dia sakit etc. long story short; dia kembali ke ex dia.  ingat inara? okay, pergi lantak kau mati sana. ESHAN DENGAN INARA. inara di dalam dunia real seorang aperson not macam inara in esperance, but mereka got that. bond, family bond, etc. so






HE'S USING ME TO GET OVER HIS EX. BUT CANNOT.... SO ha pergi lah kau kahwin sana.



banyak memori kau buat dengan aku. aku dah buang semua barang kau bagi. segala gambar masa dating, aku nak kau padam kalau tak biar iphone kau kereta kau semua rosak kena beli baru! PADAN MUKA!



mereka tak kahwin lagi. mereka kasi hint maybe three years more. situ saya dah macam "jangan cari aku." haih malasnya nak taip. saya tak pandai nk jadi tweetfamous yang dedahkan perselingkuhan dengan ayat artistic tu semua.



so selepas tu... saya jadi....



menangis dalam tidur

makan tak habis

tengok dinding termenung macam mati laki

sebelum ni mimpi ngeri berkisarkan paedophilia but this times... mimpi manis sebab #jantantakguna tu banyak menjanjikan bahagia. those promises and all.... jadi macam satu bacaan jawa nak panggil hantu. so saya mimpi ngeri lagi sekali. terjaga tengah malam etc

berat turun mendadak (aperson ni blood pressure rendah, kurang gula, kurang darah putih, takde selera makan, epilepsi) so keadaan tu semua makin teruk smpai doktor bunyikan nak cucuk darah zat besi ke dalam saya. (wau) tapi saya tolak.

lepas tu, tb suspected (ini still under observation apa semua, involving incoming small surgery)

pendek kata, seorang baijura punya kesihatan makin teruk


apa citer belah #jantantakguna tu?

we're blocking each other. tapi saya sayang dia. dia lah jantan pertama yang buat saya lupa semua benda lama. usaha dia betapa dia nak menjaga saya, macam mana dia protect saya dari adik beradik saya sendiri, bila saya sakit di tengah malam, dia yang rushing over datang sini. ada reader saya yang dah jumpa dia, and tak expect pun the real eshan qaiser was he? malas nak citer panjang


PENDEK KATA, MASA MCO MARCH-APRIL HARITU, DIA BERUBAH SEKELIP MATA. DARI ESHAN QAISER YANG SELALU BERI KATA SEMANGAT KEPADA SAYA, MENJADI SEORANG #JANTANTAKGUNA YANG BETUL-BETUL BABI.



saya block dia, unblock dia. sampai baru2 ni, dia save number saya. SAYA BAGI WARNING DAH DEKAT DIA. JANGAN CARI SAYA. JANGAN CALL SAYA. kalau dia muncul depan saya, saya tak simbah dia dengan baldi tapi saya takut kalau saya nangis and kena anxiety attack on the spot. dia dah tengok macam mana saya punya anxiety kalau saya ter recall hal2 silam saya. so kalau dia berani nak muncul depan saya, dia memang babi. sekarang pun dah babi.


(kak urra jangan la mencarut banyak sangat)

EH SUKATI AKU LAH!!





so PLEASE, ISKHANDAR AKA KHAIRIL ANAMD (u suggesting this for my privacy but haram jadah semua tu, kau macam ada double personality so buwerk, pergi sana!) aka ESHAN QAISER, if youre reading this. know this: i am a girl, budak pendek, apa semua tu lah, kan. but i am a female. warga female memang ada ability untuk stalk sampai ke lubang cacing tau. so i know you cant move on yet. saya dah boleh nampak social media awak even u still unbloking me on fb and ig (whatsapp dah unblock siap save number: JANGAN CONTACT SAYA!!!), social media that 'Inara' pun saya boleh tengok (perempuan tu tukar nama siap dengan profile picture pun guna icon Facebook perempuan kelabu tu and ig dia pun siap delete semua post)..... so padan muka korang dua sama2 miserable muka pecah naik hormon kat muka semua bUU!!! WHILE ME, I CAN MOVE ON BEAUTIFULLY AND ELEGANTLY. padan muka!! muka pecah buuuu!!! gila!



okay itu saja.

APERSON IS BACKWhere stories live. Discover now