new story and important announce

717 35 1
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



okay. itu cerita baru saya. boleh jenguk di work saya dan baca lah kalau nak. tak dek bab pertama pun prologue pun lagi just teaser murahan camtu je. kalau berminat, boleh la tambah ke dalam library ya.

abt that story, saya letak tahun 2021. tapi dont worry, citer tu akan bermula maybe few days after this sunday. sebab mulai esok (jumaat) sampai ahad or isnin, saya unavaible. sebab saya travel dengan fling. so after travel saya akan rest tiga hari ke apa ke korek mood and saya akan masuk mood hardcore balik tapi kena tengok balik lah sbb banyak komitmen lain juga tp dont worry. ni dah dikira aperson dah come back for real sbb a new story kan hehehe.

so berkenaan perihal sepanjang saya travel tu.


saya akan up stories di ig, fb, wasap hanya untuk IKLANKAN MY EBOOKS YANG TENGAH HOT SALE SEKARANG NI. tapi korang jangan fikir saya available. saya unavailable tapi still korang boleh wasap ask for details payment and proceed to payment sbb emel and wasap saya saya dah turn on auto reply. so nanti boleh je proceed payment and kasi beserta details so that after saya balik dari travel, saya boleh terus send the ebooks pada anda semua.


and kalau masih tak faham apa itu ebook, cemana nak beli etc, korang boleh jenguk chapter EBOOK YBYH dalam work YOUR BOSS YOUR HUSBAND dan chapter EBOOK SS? dalam work SIAPA SANGKA? dan chapter EBOOK ESPER dalam work ESPERANCE. saya dah explain details di sana dah. ebook saya tu bentuk macam mana, berapa muka surat, berapa banyak chapters, apa semua. semua sudah terang di sana so boleh jenguk di sana. so kalau berminat boleh terus emel or wasap. NUMBER PHONE AND EMEL JUGA SUDAH SAYA MUATKAN DI BIO PROFILE SAYA JUGA CHAPTERS EBOOKS2 TU SEMUA LAH SO please no need to DM WATTPAD SAYA ASK FOR MY NUMBER OR EMEL ADDRESS SBB NANTI AKAN LAMBATKAN KORANG DAN LAMBATKAN SAYA SEBAB SAYA UNAVAILABLE TAU MULAI ESOK SAMPAI AHAD ATAU ISNIN


berkenaan dengan auto reply tu, korang takkan dibiarkan lah maksudnya. so just wasap or emel saya untuk details proceed to payment, and saya akan kasi tapi SAYA AKAN PROSES SEMUA READERS SAYA PUNYA ORDERS TU AFTER SAYA BALIK DARI TRAVEL YAKNI ON MONDAY EVENING OR TEUSDAY.


faham semua?

ok masyeh.

jenguk lah KERINGNYA SEKEPING HATI tu and jangan takut pula nak emel or wasap saya. sbb ada je responce cuma robot response la sbb auto reply kan. tapi bukan auto reply yang cakap 'sorry im unavailable i will back to you on blablabla' . bukan auto reply jenis macam tu. ni auto reply yang saya kasi terus details account saya semua untuk korang proceed payment. kalau korang tak yakin and nak saya; baijura aperson sendiri yang benar-benar reply so korang tunggu lah sampai isnin or selasa tu okay? alright itu saja :)

APERSON IS BACKWhere stories live. Discover now