"Bir küçüçük aslancik varmiş ,
Kirlarda ko - ko - koşar oynarmiş ,
Babasi onu çok çok severmiş , "
" Kes sesini ilayda " kübra ( ilaydanin annesi )
" Başucuma mektup birakmiş , ve gitmiş
Kisacik mektupla beni , terk etmiş
Ne kadar mutluyduk oysa Tanri şahidim
Her şey dünyaya ait ben ona aitim "
" Yeter , yetti artik biktim senin hergün şarki söylemenden ilayda babani ariyorum o sana bunun hesabini sorar !!! " kübra
( ilaydanin annesi )Dik doğrularak yastimi aldim ve yatan dibine koyarak tavana bakacak şekkilde yatip gözlerimi kapadim ama her gözlerimmi kapaddimda okulun en populer kizi gamze ' nin beni ezdi günler aklima geliyordu ....
Dik doğrularak yatağimdan kalktim . Çalişma masama yürüyüp
dönen sandalyeme kendimi attim. Çalişma masama yaklaştirip kenardan beyaz kağit aldim kalbimde hissettiklerimi ressim halinde çizdim ....Resmim bittinde en son karalama yapip masamdan kalkip resim panoma yaklaştim beyaz ayicına batirdim raptiyeleri alarak resmimi panoma astım panomdan uzaklaşıp son kes resmime baktim ....
" Anne aci bana nolur " biber ( ilaydanin abisi )
" çirpik bacakliya bak sen ya bide bana aci diyor sarmaları bitirirken öyle demiyodun ama " kübra ( ilaydanin annesi )
Abimin odasindan gelen seslerle bi oh çektim .
" vur anne vur belki akli yerine gelir "
" Seninle sonra görüşücez ezik " biber ( ilaydanin abisi )
" sen kardeşine ezik mi dedin yoksa benmi yanlış duydum " kübra ( ilaydanin annesi )
" anne doğru duydun dedi "
" ah ah vurma ya anne terlin tabanı sert aciyor ah " biber ( ilaydanin abisi )
ding dong ( zil sesi )
Babamin geldini anlayip panoya bakmayı kesip hemen odanın kapisini açarak merdivenlerden aşağı seke seke indim .
ding dong ( zil sesi )
" geldim baba geldim "
diş kapinin önünde durup derin nefes alip kapiyi açtim . Karşimda yan komşu nazmiye teyzeyi gördümde suratimi düşürdüm .
" efendim . Nazmiye teyze "
" annen nerde fadime " Nazmiye teyze
" adim fadime diyil i - lay - da !!! "
" biliyoz kız isminin ilayda oldunu sadece üstüne , saçına başina baktinda ayni fadimeye benziyosun her günkü gibi o yüzden sana fadime diyorum " Nazmiye teyze
" kim gelmiş ilayda !! " kübra ( ilaydanin annesi )
" Benim kiz nazmiye " Nazmiye teyze
" Bekle nazmiye geliyorum " kübra ( ilaydanin annesi )
Kapıdan uzaklaşarak merdivenlerden yukarı çıktım odama girip kapiyi kapatip dolabimin sol tarafında duran sirt çantanın içinden telefonu aldim telefonu açıp sırt çantami yere firlattim telefonumda bir mejaz görüp çığlık atmaya başladim çünkü hiç kimse bana yazmadı için bu bana gayet özel geliyordu yatama hızla yürüyüp oturdum .
Telefondaki mejazi merak ettim için telefonu tekrar açip bildirime tikladim ...
0753...... : ******** Kurumsal Online Işlemler ' e hoşgeldiniz.Online Işlemlere GMS Numaraniz ve Parononazla giriş yapabilirsiniz . Parolunuzu almak için PAROLA yazip **** ' a ücretsiz SMS gönderebilirsiniz . B003
Üzüntülü bi şekilde kendimi yastiğa kendimi atarak yastık altına telefonumu koydum bakişlarimi tavana çevirerek biraz tavan izledim sonrada göz kapaklarma gelen ağriyla gözlerimi kapattim ...
👼👼👼👼👼
" Annem banyoya girdi ,
Koştum baktim tipitip ,
Dalin varsa benimle bici bici eylence ,
Gözüm yanmaski açık ,
Saçlarim yumuşacık " betül ( ilaydanin 6 yaşindaki kuzeni )
Gözlerimi açip yavaşça sesin oldu yere çevirdim .
" kes sesini karga burun "
" sende kalk o zaman " betül ( ilaydanin 6 yaşindaki kuzeni )
" tamam sen git ben kalkicam "
Betül odamdan çikip kapiyi kapatinca tekrar gözlermi kapadim .
👼👼👼👼👼
" ilayda !! " kübra ( ilaydanin annesi )
" tamam tamam kalktim anne "
Yorganimi üstünden atarak yataktan kalktim kendime özel banyoya gidip lavobada yüzüme üç kere su vurup aynada kendime baktim . Bence gayet güzeldim nazmiye teyzenin dediği gibi fadime benzemiyodum . Düşüncelerimden kurtulup odama geri döndüm kapiya doğru yürüyerek kapının arkasindan okul kiyafetlerimi alıp giydim . Çantami firlattin yerden alarak çalışma masama geçip dolaptan gerekli kitaplari çantama koydum çantamda gereksiz olan kitaplarında yerine yerleştirdim .
Çantamı sirtima takip yastim altindan telefonumu alip cebime koydum son kez odama bakip odamdan çiktim . merdivenlerden aşağı yavaş yavaş inerek diş kapıya yürüdüm diş kapıyı açip babet beyaz ayakkabilarimi giydim .
" ben gidiyorum anne "
" Yemek yemicekmisin kizin " kübra ( ilaydanin annesi )
" yok anne tokum ben "
" peki para varmı sende " kübra ( ilaydanin annesi )
" evet var anne "
" o zaman git kızım bekledin kabahat " kübra ( ilaydanin annesi )
Kapıyı yavaşca kapatip çıkış kapısından çıkıp okula yürümeye başladım . Okul kapısına geldimde kimseye bakmadan sinifima yürüdüm tam siniftan içeri girecekken yumuşak bi bedene çarpip yere düştüm .
" kimleri görüyorum kimleri " gamze
" son yaptiklarindan sonra ezik okula gelmiş onu görüyosun gamze " melisa ( gamzenin arkadaşı )
Yavaşça yerden kalkip üstümü sildim sonrada gamzelere çarparak sinifa girip yerime geçtim . kafami sıraya dayayarak ağlamaya başladım gözlerim morarmaya başladi için uykum gelmeye başlamıştı ne kadar dirensemde işe yaramayip gözlerim kapanmişti .
👼👼👼👼👼
Kulamin çekilme hissi hissedince kafami sıradan kaldırıp murat hocayı gördüm murat hoca kulamdan beni tutarak kaldirdinda yine tuta tuta beni sürükleyip dışarı attip kapiyi hızla çekti .
" çok merakliyim sanki dersine "
Kapı açilip murat hoca suratima iğrenir şekilde bakip
" ne dedin evladim " murat hoca
" iyi dersler hocam dedim "
" iyi " murat hoca
Kapıyı yine sertçe kapattı bende kapının karşındaki duvara geçip yaslandim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik Kiz
De TodoSadece hayalim meslek olmak istemiştim liseye gidince hep ezilmek diyil . Gamze her benle uğraştinda millet önünde hep komik duruma düşüyodum . Rüzgar ve çetesi bana ne kadar yardim tesselli ettikleri için okulda en sevdim bu olmuştu . Ama taki gamz...