..Tantım..

1.8K 48 3
                                    

medya:Gece

^_~GECE

Kitabın baş karakteri 3 abisi var .Abilerini sevmez çünkü onlarda geceyi sevmez .

16 yaşında 3 tane en yakın arkadaşı var Bulut , Arda , Emir kızlarla anlaşamaz çünkü kızlar geceyi sevmez .Annesi ve babasını çok sever varlıklı bir ailedirler.

¬_¬ Murat

Gece'nin en büyük abisi. Geceyi sevmez (!). Gece de onu sevmez.24 yaşında sevgilisi yok kardeşleriyle arkadaş gibidir(Gece hariç). Arkadaşları Umut ,Baran,Selim .Annesi ve babasını sever.

︶^︶Aras

Gece 'nin 2. büyük abisi.Geceyi sevmez (!).Gece de onu sevmez.22 yaşında en yakın arkadaşı öldü ve diğer arkadaşları,Metin,kaan,Yiğit. Kardeşleriyle arkadaş gibidir (Gece hariç).Annesi ve babasını sever.

ಠ_ಠFurkan

Gecen'nin en küçük abisi Geceyi sevmez (!).Gece de onu, sevmez.19 yaşında en yakın arkadaşları,Sinan ,Mehmet,Yusuf.Kardeşleriyle arkadaş gibidir (Gece hariç).Annesi ve babasını sever.

( ͡• ͜ʖ ͡• )KEREM

Gece 'nin babası Geceyi çok sever tek kızı olduğu için ve abileri onu sevmediğinden Geceyi ayrı sever 42yaşında karısını ve çocuklarını da sever bir şirketin sahibi tek ortağı İdil Hanım (karısı).

✿◠‿◠ İdil

Gece'nin annesi geceyi çok sever tabi diğer çocuklarınıda genç ve güzel görünür 40 yaşında şirketin ortağıdır hisseler yarı yarıyadır tek ortağı kocasıdır şirkette çalışır.

(•_•)Çınar

Gecenin sevgilisi 2 senedir sevgililer birbirlerini çok severler Gece'nin annesi ve babası çınarı tanıyor ve seviyor 16 yaşında kardeşi yok annesi ve babasıyla yaşıyor varlıklı bie ailedirler

.

.

.

.Yazarken kollarım koptu bayağı büyük bir aile umarım sevilir 1,2 vote bile gelse hikayeme devam ederim okunursa günde 2 3 bölüm atarım

ailenin soyadı KARİN çınar hariç


Sevgisiz(Abiler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin