İlk yorum yapan kurabiyem _NLSAL_
" Be- ben intihar etmeye kalktım anne o ilaçları aldım odama geldim not bile yazdım tam ağzıma götürürken haplari senin çınarın sesi yankılandı kulağımda vazgeçtim ama şuan keşke intihar etseydim diyorum keşke ölseydim diyorum ama olmuyor işte ölmek isteyince ölemiyorum ben o kadar mutluyken çınarın aldığı hediyeye bakarken o yüzüğü takarken ki mutluluğum yok oldu her gece ağlarken ki mutsuzluğum geldi aklıma
ama daha mutsuz oldum benim kalbim ağrıdı anne ben çok kötüyüm ben kendimi çok yorgun hissediyorum artık çınar bile bana iyi gelmiyor öz abim bana sürtük dedi anne ben çok özür dilerim intihar etmeye kalktığım için ama gerçekten dayanacak gücüm kalmadı ölmek için dua etmekten bıktım" dedim annem de ağlıyordu ve bi anda ayak sesleri uzaklaştı ve bağırma sesleri geldi annem" siz ne kadar kötü ve ne kadar kırıcı olduğumuzun farkında mısınız gece sizin yüzünüzden intihara teşebbüs etmiş haberim bile olmamış kızım her gün ağlamış benim haberim bile olmamış ölmek için dua etmiş siz ne yaptınız kıza resmen surtuk dediniz ben sizi böylemi eğitim " dedi bağırarak Aslında annem çok sakın bi insandı ama sinirlendiği için bağırıyordu bense yatağımda oturdum ve duvarla birlikte bakışıp ağlıyordum.....
(bir kaç gün geçiyor)
bu gözyaşlarım sevgisizliktendi. Tamam beni seven mükemmel insanlar vardı annem ve babam dahil ama tek istediğim abi sevgisiydi oda yoktu... Kaç gündür tek yaptığım duvarla bakışmak bir mimik bile kıpırdamıyordu sadece gözlerimden tuzlu sular akıyordu. sebebi ise abimlerdi... Bana vurmadı dövmedi hatta keşke bunları yapsaydı daha iyi olurdu (istediğiniz kadar küfür ve beddua edebilirsiniz abilerine hakkınızdir)
Annem yine kapıma gelmişti yada babam yada çınar yada bulut Belki emir belkide arda çünkü 3 4 gündür hiç odamdan çıkmadım odamda su vardı ama yemek yemiyorum çünkü açılmıyordum kapım yine tıkandı ses çıkarmadım o da ses çıkarmadı kim olduğunu bilmiyordum yine tıkladı ve ben yine ses çıkarmadım sonra abimin sesini duydum "gece ben özür dilerim bunu yapmak zorundaydım" zorundaymış Kesin annem gönderdi "yemek Yemen lazım ama çünkü çok fazla aç kalaman zararlı" ne zırvalıyordu bu aptal "gece hadi kardeşim kapıyı aç" dedi konuşmadım yine "ben açabilirim istesem" dedi bok açardı "peki" dedi
ve anahtar sesleri geldi ama odamın yedek anahtarı yoktu ki ve kapı açıldı ve içeri tepsiye abim girdi bense bağırarak "çabuk odamdan çık istemiyorum seni görmek aç falan değilim ben" dedim Ama gitmedi hatta daha da yaklaştı ve yanıma oturdu "ben çok özür dilerim senden ama geçen gun seni kaçıran adam o yaptırdı" bunu biliyordum "bari adam ol da yaptığının arkasında dur" bildiğimi bilmiyordu sonuçta "bak sana böyle davranmanın sebebi gerçekten o kişi o babamın eski dostu ama aslında düşmanı ve ona acı çektirmek için böyle bişey yapmaya karar vermiş ve-"
hikaye anlatıyordu sanki "siz de dedinizki e madem intikam alicak yardım ediyimde daha çok intikam alsın mı dedin? " diye sordum "hayır aslında sana zarar vermekle tehtid etti bizi uzak durun ondan yoksa kaçırırım dedi çok güçlü biri o ve seni kaçırdı gerçekten sen küçükken de kacirmisti" aklıma o adamın beni döverken gelen şeyler yine geldi belki dogrudur ama Furkan seni seviyorum diyebilmisti kulağıma onlarda anlatabilirdi ceza bitti derken bundan bahsediyordu demekki "şimdi bu yemeği ye yoksa zorla yedirecem" dedi nah çektim
sonra "Aras , Furkan" dedi ve onlarda geldi yatağıma oturdu murata abim "son kere söylüyorum yiyomusun" dedi nah yerdim ben onu omuz silktim sonra aras beni tuttu ve Furkan ağzımı actirmaya çalışıyor du ben se açmıyorum sonra murat abi "çınarı döveriz yemssen" dedi ben de güldüm "iyi dövüşüyor ama 6 kişiye karşı gelemedi ve şuan Sinanlarda istersen arayalım" ne beni tehtid mi ediyordu hemde yemek yemem için çınarı mı kaçırtmis mal mı bunlar "ara" dedim ve görüntülü aradı Sinan abi açtı ve el salladı gülümseyerek"Sinan abi çınar orada değil dimi" dedim Sinan abi de kamerayı çevirdi ve çınar oradaydı umut ve metin abi tutuyordu çınar da boş boş yere bakıyordu "ona zarar vermediniz deme lütfen" dedim murat abim "yemeğini yersen zarar vermeyiz" dedi nee bu kadar salak mi bunlar gerçekten mi "Sinan abi zarar vermez ona dimi Sinan abi" dedim o da "murat abi ne derse o gece" dedi "tamam bırakın yemek yiyecem" dedim ve abim kapattı aras hala bırakmamıştı "bırak beni aras abi" dedim ve beni bıraktı bende "çıkın şimdi ben yerim" Furkan ab- ay ne diyorum ben Furkan "hayır belki yemezsin" dedi "ben yalan söylemem" dedim ve getirdikleri tostu yedim.
"oldumu bırakın şimdi çınarı" dedim
Aradı ve biseyler söyledi sonra murat abim "aslında çınarı kaçırmadik çınar kendi geldi senin 4 gündür yemek yemediğini duyunca böyle bir oyun yaptık" ben ayağa kalktım ve onu ittim "çık lan dışarı çık çabuk çık" dedi gülerek çıktılar bende sinirle geri oturdum yatağa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgisiz(Abiler)
Teen Fictionbu gözyaşlarım sevgisizliktendi. Tamam beni seven mükemmel insanlar vardı annem ve babam dahil ama tek istediğim abi sevgisiydi oda yoktu... Kaç gündür tek yaptığım duvarla bakışmak bir mimik bile kıpırdamıyordu sadece gözlerimden tuzlu sular akıyo...