Bu bölümde sana olsun güzel okurum eda1270 e
Sabah 7 gbi gözlerim kapandı ve uyandığımızda saat 10 du ama çınar buradaydı beni izliyordu ve saçımla oynuyordu ona bakıp güldüm ve kalktım annemler kahvaltı yapıyorlardı sanırım bende aşağı indim bugün doğum günüm annemler hediyelerini sabah verirler genelde yada akşam çünkü evde olmuyorum annem bana baktıve "Günaydın güzel kızım iyiki doğdun benim küçük kızım" bende gülümsedim sonra çınar bana sarıldı "bence biz alışverişe gidelim" dedi ben evet dedim "ben emirleri uyandırcam" dedim mutfaktan su aldim iki bardak birini çınara verdim sonra odama çıktık ben üstlerine su döktüm çınarda. Bulut "ya ebeni sikiyim gece ya insan böyle mi uyandırır" dedi onlar mizmilanarak lavaboya gitti bizde alış veriş yapmak için giyindik (multi).
çıkarken annem beni yanına çağırdı "kızım sana bisey sorucam abinler sana bağırdımı dövmem yüzünden" annem neden duydu ki "şey evet ama ben takmadım ki zaten annecim" dedi annem bana sarıldı "üzülme kızım" dedi bende "üzülmüyorum annecim ben ne zaman onlar yüzünden üzüldüm" dedi ve gittim çınarla alışverişe gidicektik ve tabiki canım arkadaşlarım da geliyordu...
Avm ye geldik sonra ben hemen pantolon reyonuna koştum bir kaç tane boyfriend pantolon aldım sonra küçük bir butik vardı oraya girdim ama harika aksesuarlar vardı ben hepsini tek tek seçerken çınar ve bulut yine tartışıyordu çınar "bence bu güzel" dedi bulut "zevksiz asıl bu güzel benim bebeğime en çok bu yakışır" diyordu ben ikisinde almıştınlm ama hala tartışıyorlardı her zaman ki gibi sonra çıktık oradan ve hala kavga ediyorlardı "ya susun lan Bi beynimi siktiniz" dedim sonunda sustular bende "hadi avm den sıkıldım sahile gidelim" dedik.
ve sahile doğru yürüdük avmye yakın olduğu için gelince çok güzel süslenmiş bir masa vardı sade ve şık güzeldi sanırım çınar rezerve etmişti çünkü oraya doğru gidiyorduk oraya doğru gittim sonra Ben birşey fark ettim emir çok durgundu ne oldu ki ben "emirimm en sevdiğim kankam. Nasılsın" dedim "iyi" dedi.
sonra arda "kız ben ne neyim o en yakın kankansa" deyince onu öptüm "ben gavurum zaten ya" dedi "seni de çok seviyoom ama uzaktasın sonra öperim dedim sonra sahilde Bi adam gördüm tanıdıktı bu kıraç tı ve Bana bakıyordu sinirli sinirli buraya yaklasiyirdu bulut da beni baktığım yere bakinca kaşları çatıldı kıraç bizim masaya geldi ve" nasılsın güzelim abinler nasıl " dedi.
bana güzelim demişti kalktım hatta sandalyeyi düşürdüm sonra gidip yumruğu geçirdim çünkü yoksa çınar geçirirdi sonra kalktı ve işaret verdi adamlar bana doğru yaklaştılar çınarlar hemen önüme geçti" noluyo lan "dedi emir ben de korktum biraz adamlardan biri" çekilin kızı alıp gitcez" dedi "bana bak seni sikerim lan" diye bağırdı çınar sonra adam çınara bisey batırdı ve yere yığıldı "çınar hayır uyan çınar" nabzına baktım ve normaldi adam doğru gittim tam vuracakken kolumdan tuttu.
ve beni Bi arabaya götürmeye başladı bulutları tutuyolardi ama çok bağırıyordu emir, arda, bulut "gece" diye bağırıyordu kurtulmaya çalışıyor du bende ama adam beni arabaya bindirdi ve arkasından kıraç denen piç geldi ve tam karşıma oturdu ben kapıyı açmaya çalışıyordum "çaresizliğin hat safhada şuan" dedi gülerek mal " ne istiyorsun lan benden" dedim "seni bu sefer biraz dövucem" dedi "sebep?" dedim ne istiyordu bu benden "çünkü seni döverken abinleri görüntülü arayacağım ve tepkilerini izleyeceğim keyifle" dedi tepki vereceklerini düşünmüyorum ama konuşmadım bir depoya geldik. yine ama burası daha farklıydı.
Yine kısa bir bölüm ama vote geldiği anda yeni bölüm atcam ve sizi cok seviyorum vote verirseniz cok sevinirim
🍪Siz benim kurabiyelerimsiniz
🍪
🍪
🍪
🍪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgisiz(Abiler)
Teen Fictionbu gözyaşlarım sevgisizliktendi. Tamam beni seven mükemmel insanlar vardı annem ve babam dahil ama tek istediğim abi sevgisiydi oda yoktu... Kaç gündür tek yaptığım duvarla bakışmak bir mimik bile kıpırdamıyordu sadece gözlerimden tuzlu sular akıyo...