"Ben.... Ben çok pişmanım " diyeceğini mi sandınız aslaaa
"Ben.... Ben çok seviyorum seni bunu yapabileceğime gerçekten inandınmi " dedi "inanmak istemedim hala istemiyorum ama kimdi ozaman sarışın ve zayıf olan kiz" bana baktı gözlerime derince "o Büşraydi sen bunu için mi eve gelmedin" "Büşra mi ama zayıf ve sarı saçlı" dedim çınar "saçını boyatmış ve diyetisyene gitmiş iastersen görüntülü arayım" dedi kafa salladım ve ardı gerçekten Büşraydi ben çok sevindim ama bir yandan da üzüldüm ben çınara güvenmemiştim
Telefonu kapatınca boynuna sarıldım ve özür diledim önemli değil diyordu ama önemliydi sonra salona gittik herşeyi anlattık herkes gittikten sonra odama gidiyordun ki abimin sesini duydum "baba bence gece çok açık giyiniyor biraz uyarırmisin bizi dinlemiyor" dedi murat abim babam sinirle "siz geceyi zaten kisitlayamazsinzi gece zatne seneye 18 şimdi kisitlarsaniz 18ine girdiğinde daha açık giyinir ve siz hiç birşey yapamazsınız ve kızım böyle mutlu size ne" dedi ben çok sevindim aras abim "ama bab-" deyince babam "sus ve ben diyeceğimi dedim" ben sessizce yukarı doğru giderken abime yakalandım aras abime off en sinirli abim ama Banane "gece benimle gel" dedi önüme geçti ve odasına gitti bende arkasından girdim "benimle birlikte uyurmusun" dedi kararsızım ama ağzınmdan "olur" kelimesi çıktı kapıya yöneldim telaşla "nereye" deyince güldüm ve " üstümü giyicem" dedim odama gittim sadece üstümü çıkardım ve salaş tişörtümü giydim ve geri abimin odasına girdim uzanmış tavana bakıyordu çok kaslı bir abim var murat abim ve aras abim çok kaslı ama Furkan ab- lan ne abisi Furkan o kadar çok değil abim bana sarıldı ve uyumaya çalıştım ama yarın şirkete gidecem ve çok mutluyum bi anda hıçkırık tuttu ben 1 saattir uyuyamadım abim çoktan uyumuştur off durmayınca hıçkırık bende kalktım ve abimin balkonuna çıktım birden aşağıda Bi haraketlilik gördüm daha dikkatli bakınca siyah giyinmiş bir insan vardı korktum ama daha dikkatli baktım sonra göz göze gelidik bu beni geçen gün eve bırakan çocuktu bana baktı ve sinirlice göz devirdi ben buna ne yaptım ki ya sonra telefonuma mesaj geldi telefonun abimin masasında duruyordu baktığımda bilmediğim bir numaraydı ve mesaj şuydu"aptal aptal balkondan bana bakacağına aşağı in"
yazıyordu bunu o yazmıştı kapıya doğru gittim ama abim "nereye gece kim mesaj attı" dedi nereden duymuştu "bi- bişey yok abi ben bi bahçeye çıkıyım dedim" kafa salladı ve kalktı " sen nereye" dedim "senle gelicem" dedi off "özür dilerim abi" dedim çıktım ve kapıyı kilitledim aşağı bahçeye indim sessizce bana baktı ve "benimle gelirmisin" dedi "niye?" dedim sonra arkadan ses duydum "çünkü biz istiyoruz" bunları tanımıyorum ki "ben istemiyorum" dedim geri döndüm ama beni tuttu ve ağzımı kapatarak arabaya götürdü kurtulmaya çalıştım ama olmadı ve beni ara sokağa getirdiler (aklıma kötü kötü şeyler geliyor lan tobe tobe)
sen çınarın kız arkadaşı mısın" dedi ben cevap vermedim "sana soru sordum cevap ver" yine konuşmadım "peki sen bilirsin güzelim" dedi "bana güzelim deme" dedim ve alayla "ooo bakın dili de varmış" dedi arkasını döndü sonra diğer çocuklar biyere gitti diğer iki çocuk ta kolumu tutuyolardı kaçmıyım diye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgisiz(Abiler)
Teen Fictionbu gözyaşlarım sevgisizliktendi. Tamam beni seven mükemmel insanlar vardı annem ve babam dahil ama tek istediğim abi sevgisiydi oda yoktu... Kaç gündür tek yaptığım duvarla bakışmak bir mimik bile kıpırdamıyordu sadece gözlerimden tuzlu sular akıyo...